SMAZAT
Napsal: 23 říj 2011 20:06
Protože jsem koupil od Ivana DII, tak uvažuji o prodeji své disco I.
Jedná se o DI 300tdi najeto kolem 180000km
Dovezl jsem ji z Itálie asi před pěti lety se serviskou od prvního majitele.
Používam ji ke každodennímu ježdění z domu do dílny + různé srazy atd.
+ auto je z 99,5% bez koroze a to se už u disco 1 moc nevidí...
+ je z výroby sedmimístné, bez ABS, má klimu, el okna, potahy předních sedadel a interier je ve velmi dobrém stavu.
+ rok nová střechovice v barvě interieru
+ pravidelný nástřik spodku a dutin
+ asi rok stará baterka
+ zvednuto o 4"
+ rozšířená o 12cm (podložky 30mm + disky s ET 8 )
+ lemy +5cm
+ žebřík
+ kryty obou diferáků
+ kryty světel
+ zadní světla komplet ve sloupku (200tdi)
+ tažné (bajonet) na 3,5 tuny + nástavec na šekl
+ korekční ramena přední
+ ohnutá a zesílená zadní ramena
+ přední kardan je tří kříž od EXTREME4x4
+ zadní se dvouma kříži
+ přední pevnostní nárazník s navijákem na 5 tun
+ pevnostní prahy
+ zadní pevnostní nárazník
+ pneu 238/85R16 MT zánovní
+ kryt řízení dural
+ zadní automatická 100% uzávěrka
+ rozvody ještě ujedou 80000Km
+ STK ještě na rok a půl
+ rozvodovka z defíka
+ čtyři přídavné světla na střeše (zatím nezapojené)
+ origo safari šnorchl
+ EGR vymontován
+ provozní náplně vyměněny před 10000km, jen se blíží pravidelná výměna oleje v motoru
- několik měsíců nefunguje centrál
s autem sem najel za čtyři roky asi 40000 km a vždy mě dovezla až na místo,
diskoška dostala vždy nové to co potřebovala (ložiska, čepy, brzdy, náplně atd)
Cenu si představuju kolem 150000Kč (za 100000Kč mám na ni kupce, ale chce seriovou diskošku protože se mu zvedlá nevleze do garáže, ale mě se to nechce předělávat a zbylé věci rozprodat...)
Nějak mě finance netíží, tak si to možná rozmyslím a nechám si ji.....
Jedná se o DI 300tdi najeto kolem 180000km
Dovezl jsem ji z Itálie asi před pěti lety se serviskou od prvního majitele.
Používam ji ke každodennímu ježdění z domu do dílny + různé srazy atd.
+ auto je z 99,5% bez koroze a to se už u disco 1 moc nevidí...
+ je z výroby sedmimístné, bez ABS, má klimu, el okna, potahy předních sedadel a interier je ve velmi dobrém stavu.
+ rok nová střechovice v barvě interieru
+ pravidelný nástřik spodku a dutin
+ asi rok stará baterka
+ zvednuto o 4"
+ rozšířená o 12cm (podložky 30mm + disky s ET 8 )
+ lemy +5cm
+ žebřík
+ kryty obou diferáků
+ kryty světel
+ zadní světla komplet ve sloupku (200tdi)
+ tažné (bajonet) na 3,5 tuny + nástavec na šekl
+ korekční ramena přední
+ ohnutá a zesílená zadní ramena
+ přední kardan je tří kříž od EXTREME4x4
+ zadní se dvouma kříži
+ přední pevnostní nárazník s navijákem na 5 tun
+ pevnostní prahy
+ zadní pevnostní nárazník
+ pneu 238/85R16 MT zánovní
+ kryt řízení dural
+ zadní automatická 100% uzávěrka
+ rozvody ještě ujedou 80000Km
+ STK ještě na rok a půl
+ rozvodovka z defíka
+ čtyři přídavné světla na střeše (zatím nezapojené)
+ origo safari šnorchl
+ EGR vymontován
+ provozní náplně vyměněny před 10000km, jen se blíží pravidelná výměna oleje v motoru
- několik měsíců nefunguje centrál
s autem sem najel za čtyři roky asi 40000 km a vždy mě dovezla až na místo,
diskoška dostala vždy nové to co potřebovala (ložiska, čepy, brzdy, náplně atd)
Cenu si představuju kolem 150000Kč (za 100000Kč mám na ni kupce, ale chce seriovou diskošku protože se mu zvedlá nevleze do garáže, ale mě se to nechce předělávat a zbylé věci rozprodat...)
Nějak mě finance netíží, tak si to možná rozmyslím a nechám si ji.....