Stránka 1 z 2
D3 - přístup ke strarteru ?
Napsal: 20 lis 2011 17:41
od Sláma Karel
Ahoj chlapi,
Takže už to nastalo, minulý týden přijdu k D3 vezmu za klíček a odvalo se akorát cvaknutí relátek. Startér ani ťuk.
Auto stojí v hale kde je stále nad nulou, takže něco zamrzlého bych vyloučil.
Vím, že Vás tu má už spousta různé zkušenosti s opravami D3, tak než se do toho pustím po svém, tak jsme se chtěl optat, zdali nemáte někdo nějaký nápad jak se co nejjednodušeji dostat ke starteru.
Chtěl bych zkusit poslat + přímo na cívku abych věděl, jestli je to starter, nebo někde nějaká elektrika.
Jinak chci předeslat, že proudu je dost, při startování nic nepohasíná ani když pustím světla = žádný odběr statéru.
Volič automatické převodovky reaguje. Na budíkách se mi mění písmenka když ho prořazuji. Zkoušel jsem to jak na P tak na N. A i různé mezipolohy - nic.
Několikrát odemknout zamknout taky nic.
Diagnostika taky nic.
Neví někdo náhodou, které z relátek je na statrer? Nebo nemá starter nějakou pojistku (to asi ne ale u D3 je všechno možný)
Docela mě to množství závad na autě co má najeto 102tis překvapuje. EGRy v hajzlu a teď starter?
Díky za každý nápad co mám zkusit.
K

Re: D3 - přístup ke strarteru ?
Napsal: 20 lis 2011 18:26
od ssang
Zkusil jsi, jestli se dostane napětí až na konektor el. magnetické cívky na starteru?
Re: D3 - přístup ke strarteru ?
Napsal: 20 lis 2011 18:42
od omar
Nevím jestli to pujde u D3 jestli v tom neni moc elektroniky,ale skusil bych starter napojit prez startovaci kabely primo na baterku.
Re: D3 - přístup ke strarteru ?
Napsal: 20 lis 2011 20:26
od cyril
Sláma Karel píše:Ahoj chlapi,
Takže už to nastalo, minulý týden přijdu k D3 vezmu za klíček a odvalo se akorát cvaknutí relátek. Startér ani ťuk.
Auto stojí v hale kde je stále nad nulou, takže něco zamrzlého bych vyloučil.
Vím, že Vás tu má už spousta různé zkušenosti s opravami D3, tak než se do toho pustím po svém, tak jsme se chtěl optat, zdali nemáte někdo nějaký nápad jak se co nejjednodušeji dostat ke starteru.
Chtěl bych zkusit poslat + přímo na cívku abych věděl, jestli je to starter, nebo někde nějaká elektrika.
Jinak chci předeslat, že proudu je dost, při startování nic nepohasíná ani když pustím světla = žádný odběr statéru.
Volič automatické převodovky reaguje. Na budíkách se mi mění písmenka když ho prořazuji. Zkoušel jsem to jak na P tak na N. A i různé mezipolohy - nic.
Několikrát odemknout zamknout taky nic.
Diagnostika taky nic.
Neví někdo náhodou, které z relátek je na statrer? Nebo nemá starter nějakou pojistku (to asi ne ale u D3 je všechno možný)
Docela mě to množství závad na autě co má najeto 102tis překvapuje. EGRy v hajzlu a teď starter?
Díky za každý nápad co mám zkusit.
K

V seznamu tebou provedených operací nikde nevidím odpojení baterky, ale to jsi jako starej mazák už asi taky udělal...že?
Vypnout zapalování, čekat 5 minut a potom odpojit baterku. Já to mám popsaný i na kastli a pomohlo mi to, když se mi u D4 hodil motor do nouzovýho režimu, při přidření osky přepouštěcích klapek na turbech.
Re: D3 - přístup ke strarteru ?
Napsal: 20 lis 2011 21:58
od DanoDEF
Sláma Karel píše:... tak jsme se chtěl optat, zdali nemáte někdo nějaký nápad jak se co nejjednodušeji dostat ke starteru.
Chtěl bych zkusit poslat + přímo na cívku abych věděl, jestli je to starter, nebo někde nějaká elektrika.
... panove

citajte pozornejsie co pise

.

Re: D3 - přístup ke strarteru ?
Napsal: 20 lis 2011 22:08
od Sláma Karel
Cyrile díky zkoušel, ale ne na tak dlouho. Ještě to zkusím. Ale diagnostika žádný problém neukazuje.
No a co se týká Ssanga a Omara, tak to jsem samozřejmě nezkoušel, ale rád bych. Právě proto otázka zní "jak se dostat ke startéru" tady to píšu.
K
Sláma Karel píše:
Vím, že Vás tu má už spousta různé zkušenosti s opravami D3, tak než se do toho pustím po svém, tak jsme se chtěl optat, zdali nemáte někdo nějaký nápad jak se co nejjednodušeji dostat ke starteru.
Chtěl bych zkusit poslat + přímo na cívku abych věděl, jestli je to starter, nebo někde nějaká elektrika.
K

Jsem na to zrovna v tu chvíli moc času neměl, ale vypadá to, že se tam prostě dostat nedá. Možná zespoda, ale to až to nějak dosmýkám na hever.
Jestli bude muset kastle dolu, tak mě jebne. To to radši hodím ze skály.

Re: D3 - přístup ke strarteru ?
Napsal: 20 lis 2011 22:09
od Sláma Karel
Dík Dano byl jsi rychlejší.
K

Re: D3 - přístup ke strarteru ?
Napsal: 20 lis 2011 23:16
od DanoDEF
Sláma Karel píše:Dík Dano byl jsi rychlejší.
K

... pristup bude kazdopadne zospoda.
Re: D3 - přístup ke strarteru ?
Napsal: 20 lis 2011 23:29
od Sláma Karel
Kéžby.
Ještě jsem koukal jestli by se k němu nedalo dostat z boku. Jsou tam takové hliníkové kryty, ale nevím kolik tam dělají místa.
No holt když to leží na zemi, tak je tam prd vidět.
Jsem byl tak nasranej, že jsem to ani moc nezkoumal. No hlavně stojí ve vjezdu do haly, tak jsem si nemohl vzít ani žádné jiné auto.
No příště už budu chytřejší, ve vjezdu bude stát nějaká z P38, ty mi zatím fungujou nejlíp.
K

Re: D3 - přístup ke strarteru ?
Napsal: 20 lis 2011 23:36
od DanoDEF
... starter musis hladat na lavo za alternatorom
... mas workshop manual na D3 je tam dokument "starter motor removal"
Re: D3 - přístup ke strarteru ?
Napsal: 21 lis 2011 00:00
od Sláma Karel
No tak v tom RAVE to vypadá poměrně jednoduše.
Ještě ale nemám elektrické schéma k D3. Myslím, že to tu někde bylo, ale nemůžu to najít.
Tak zkusím nejdřív ten starter.
K

Re: D3 - přístup ke strarteru ?
Napsal: 21 lis 2011 05:37
od RudaK
Sláma Karel píše: Docela mě to množství závad na autě co má najeto 102tis překvapuje. EGRy v hajzlu a teď starter?

K

Sláma Karel píše: No příště už budu chytřejší, ve vjezdu bude stát nějaká z P38, ty mi zatím fungujou nejlíp. K


já s D3 problém zatím nemám ( pokud nepočítám diodový můstek na altíku - to je taky moribundus,bo to není auto,ale trolejbus - bez elektriky to nejede a ten homokineťák vyměněný na záruku ),ale pro změnu mě dala zabrat 300TDI . U mě stojí ve vratech D3
p.s. jinak jsem zvědavej,jak to dopadne - ten automat v tomdle případě ( porucha startéru ) je k nezaplacení...

Re: D3 - přístup ke strarteru ?
Napsal: 21 lis 2011 20:22
od Jan Kucera
p.s. jinak jsem zvědavej,jak to dopadne - ten automat v tomdle případě ( porucha startéru ) je k nezaplacení...

[/quote]
onehdá sme natočili golfa v automatu bez starteru - pneumatickou ráčnou

Re: D3 - přístup ke strarteru ?
Napsal: 22 lis 2011 04:10
od RudaK
Jan Kucera píše: onehdá sme natočili golfa v automatu bez starteru - pneumatickou ráčnou

Však právě ... k nezaplacení

( ještě že tu pneuráčnu vozím furt s sebou,tak mám vystaráno

)
Re: D3 - přístup ke strarteru ?
Napsal: 22 lis 2011 11:00
od Sláma Karel
Jan Kucera píše:p.s. jinak jsem zvědavej,jak to dopadne - ten automat v tomdle případě ( porucha startéru ) je k nezaplacení...

onehdá sme natočili golfa v automatu bez starteru - pneumatickou ráčnou

[/quote]
Tak to je geniální.
K

Re: D3 - přístup ke strarteru ?
Napsal: 22 lis 2011 15:15
od RudaK
Sláma Karel píše: Tak to je geniální.
K

Naprosto presně ...pneumatickou ráčnu vozím stále sebou a jinak,mají ji na každým rohu ( i v Albánii )
p.s. Tak co Karlosi,je to startér nebo nějaký moribundus s elektronikou .....?
Re: D3 - přístup ke strarteru ?
Napsal: 22 lis 2011 23:23
od Kanec
Po zkoušce nastartování přez kabely a měřením multimetrem jsme nakonec zjistily že se někam ztratila kostra od motoru

Re: D3 - přístup ke strarteru ?
Napsal: 22 lis 2011 23:27
od DanoDEF
... a vysledok ? Nastartovane ???
Re: D3 - přístup ke strarteru ?
Napsal: 22 lis 2011 23:28
od Kanec
DanoDEF píše:... a vysledok ? Nastartovane ???
Jj dodělaly jsme nové kostry pro jistotu dvě a už to zase funguje v pohodě.
Re: D3 - přístup ke strarteru ?
Napsal: 22 lis 2011 23:31
od DanoDEF
Kanec píše:DanoDEF píše:... a vysledok ? Nastartovane ???
Jj dodělaly jsme nové kostry pro jistotu dvě a už to zase funguje v pohodě.
... a to som vcera s

rozpraval o startovani cez kabely.
