Stránka 2 z 16
Re: Topení
Napsal: 02 říj 2007 19:17
od DanoDEF
MOPADŽI píše:A tem ranní srart, no bomba
.
Aka bomba...aj bez Webasta ti Defik nastaruje bez problemu nepodcenuj ho.
Topení
Napsal: 02 říj 2007 20:37
od MOPADŽI
Já vím Dano, i bez topení mě chodí jako hodinky
. Předehřátý motor má ale hned po nastartování kultivovanější zvuk. Prostě se mu to mnohem více líbí, to rozdráždění po ránu
.
Re: Topení
Napsal: 02 říj 2007 20:42
od DanoDEF
MOPADŽI píše:Já vím Dano, i bez topení mě chodí jako hodinky
. Předehřátý motor má ale hned po nastartování kultivovanější zvuk. Prostě se mu to mnohem více líbí, to rozdráždění po ránu
.
...to mas urcite pravdu...ale podla mojho nazoru investicia do teplovzduchu je lepsie zhodnotena ako teplovod...( nema vyznam to dalej rozvadzat )
Stav je taky, ze uz mas teplovod tak budeme sledovat tvoje postrehy pocas zimy...
Re: Topení
Napsal: 02 říj 2007 21:01
od Admin
MOPADŽI píše:Včera jsem dovezl auto ze servisu v N.Pace kde mě montovali to teplovodní topení. Kluci jsou velice vstřícní a šikovní
takže je chválím
Díky za pochvalu
Co se týká diskuze o topení, přidám svou trošku do mlýna. V každém případě je nejlepší kombinace obou druhů vodní a teplovzduch. Myslím, že za vodní topení to nejsou vyhozený peníze. Ve větších mrazech je negarážovaná TD5ka se svýma čtyřma žhavičkama trošku oříšek nastartovat. Další z věcí je fakt, že při cestě např. ze Špindlu kde jedeš až do Vrchlabí z kopce se ti motor vubec neohřeje a pokud je ohřátý cestou dolů ho topení vyfouká.
Re: Topení
Napsal: 02 říj 2007 21:09
od DanoDEF
Admin píše:MOPADŽI píše:Včera jsem dovezl auto ze servisu v N.Pace kde mě montovali to teplovodní topení. Kluci jsou velice vstřícní a šikovní
takže je chválím
Díky za pochvalu
Co se týká diskuze o topení, přidám svou trošku do mlýna. V každém případě je nejlepší kombinace obou druhů vodní a teplovzduch. Myslím, že za vodní topení to nejsou vyhozený peníze. Ve větších mrazech je negarážovaná TD5ka se svýma čtyřma žhavičkama trošku oříšek nastartovat. Další z věcí je fakt, že při cestě např. ze Špindlu kde jedeš až do Vrchlabí z kopce se ti motor vubec neohřeje a pokud je ohřátý cestou dolů ho topení vyfouká.
Jasne, ze mas pravdu...ja som napr na jar zistil, ze na mojej TD5 su vsetky 4 zhavice v pr... a aj tak dobre startovala ale uz su vymenene.
PS...nehovoril som o vyhodenych peniazoch ale o zhodnoteni investicie.
Napsal: 03 říj 2007 07:49
od Stavros
nechci tady nejak resit vyhody nezavislyho topeni, ty zna kazdej, jenom bych rad poukazal na to, ze pokud tedy chci pouzit oba druhy topeni, tak se investice pohybuje v radech 50-60 tis. Kc. Zy ty penize si umim predstavit i jiny veci, napriklad spery. Jinak napiste kazdej na kolik vas prislo to teplovzdusny topeni.
Napsal: 05 říj 2007 11:08
od krrtek
já mám teplovodní a jsem spokojenej, když v zimě ráno vyjíždim od baráku do kopce motůrek se netrápí a pěkně běží. A teplo v autě v 90 vepředu je taky dost. Když v tom spim, stejně mám dobrej spacák a když je fakt zima pustím to na hodinku a to stačí. Mám to ale zapojený obráceně, tedy z webasta prvně do topení a pak až do hlavy
topení má tedy pořád a hlavně rychle horkou vodu přímo z webasta.
Napsal: 05 říj 2007 15:24
od DanoDEF
krrtek píše:A teplo v autě v 90 vepředu je taky dost.
Ved prave 90 je o kusok mensia ako 110 a v zadu nesedi nikto...
Napsal: 06 říj 2007 10:57
od erik
DanoDEF píše:krrtek píše:A teplo v autě v 90 vepředu je taky dost.
Ved prave 90 je o kusok mensia ako 110 a v zadu nesedi nikto...
A co Artur a Bissa?
Napsal: 06 říj 2007 20:44
od DanoDEF
erik píše:DanoDEF píše:
Ved prave 90 je o kusok mensia ako 110 a v zadu nesedi nikto...
A co Artur a Bissa?
To nebolo mierene na tvojich spolucestujucich...
a navyse su hore na "policke" kde ako tak ten teply vzduch postupi...kedze teply vzduch stupa hore.
WEBASTO
Napsal: 13 říj 2007 15:04
od MOPADŽI
Napsal: 08 lis 2008 20:22
od MOPADŽI
Tak jsem k teplovodnímu topení přidal teplovzdušné. Obojí mám Webasto. Zvažoval jsem i Ateso, ale nakonec jsem se "vrátil" k Webastu, jak jsem měl od prvopočátku v úmyslu. Rozhodl jsem se o komplexní řešení od Ex Teku z Německa. Jedná se o samotné topení a takovou "děrovanou kisnu" z Al plechu v které je umístěno. To vše je pod cuby boxem. Samotný cuby box, se tímto zvedne cca o 10cm a je tedy příjemější na opření pravého loktu za jízdy (mám vyšší sedadla z D1, takže vyhovuje). Mám rád pěkné a "vychytané" věci a tento komplet od Ex Teku, splnil mé očekávání. Montovali mně to sice 6hod. z původních a avizovaných 3hod., ale hlavním důvodem prodloužení montáže bylo to, že jsem si pořád něco vymýšlel....např. lodní kompas a jeho zapojení...už mně konečně funguje
Napsal: 08 lis 2008 20:24
od MOPADŽI
A ještě:
Napsal: 08 lis 2008 20:34
od DanoDEF
MOPADŽI píše:A ještě:
.... foto 031120081024.jpg nie je z tvojeho auta...
.... inac pekne to je.
Napsal: 08 lis 2008 20:58
od MOPADŽI
Napsal: 09 lis 2008 20:44
od OME
Potřeboval bych poradit kam s ním(teplovzdušným topením Eberspacher).Mám ho už rok koupené a nevím kam ho nacpat.Vpředu mám 3 sedačky a pod sedačkou spolujezdce kompresor se vzduchojemem.Je to v 110HT.Hydronik mám namontovaný,ale ten boudu nevytopí.Má někdo nápad
Napsal: 09 lis 2008 20:59
od DanoDEF
OME píše:Potřeboval bych poradit kam s ním(teplovzdušným topením Eberspacher).Mám ho už rok koupené a nevím kam ho nacpat.Vpředu mám 3 sedačky a pod sedačkou spolujezdce kompresor se vzduchojemem.Je to v 110HT.Hydronik mám namontovaný,ale ten boudu nevytopí.Má někdo nápad
... no kedze mas HT tak musis kurenie namontovat do zadu ( vyrobit priestor v jednej z "lavic" ) a hadicami rozviest vzduch najlepsie na obe strany niekde pri prepazke alebo k prepazke vyrobit "kastlik" do ktoreho namontujes kurenie
... ak budes mat kurenie v zadnej casti auta budes obcas citit z neho prudit chladny vzduch ( v case ked sa ochladzuje kurenie ). vzduch v zadnej casti ma podstatne nizsiu teplotu
Napsal: 09 lis 2008 21:04
od OME
Dano,radši bych ho měl vpředu,přemýšlej ještě chvíli.
Napsal: 09 lis 2008 21:07
od DanoDEF
OME píše:Dano,radši bych ho měl vpředu,přemýšlej ještě chvíli.
... v predu mas problem s miestom a este vecsi s rozvodom vzduchu, takze by som radsej uvazoval o mieste v zadu