Stránka 1 z 1
Přestavba defíka - jak s přihlášením
Napsal: 19 pro 2011 00:03
od injaaa
Ahoj všichni,
zvažuju výměnu motoru v defíku z TD5 na 3,5 V8. Máte někdo zkušenost co to všechno obnáší z hlediska administrace? Komu bych to měl hlásit, kdo to může schválit a jestli to je nějaký problém, když se s tou motorizací defy dělali.
Předem moc dík
P.
Re: Přestavba defíka - jak s přihlášením
Napsal: 19 pro 2011 14:49
od cicusik
viem ti k tomu povedat len tolko ze bud to treba spravit tak povediac "nenapadne"
alebo v niektorych pripadoch to vieme spravit cez nemecko ze to pojde cez TUV Eintragugng a tak dalej, je to cesta sice oficialne a pomerne zlozita, no znamemu sa takymto sposobom podarilo do EU prihlasit eldorado z bigblockom mexicke bez papierov.....
ciest je viacero urcite este
Re: Přestavba defíka - jak s přihlášením
Napsal: 19 pro 2011 15:04
od injaaa
Dík, nenápadně to zvažuju ale to je asi do první technické

i když

) nejradši bych nějakým rozumným legal způsobem..
Re: Přestavba defíka - jak s přihlášením
Napsal: 19 pro 2011 15:14
od visby
kedze je to prestavba, vozidlo sa musi znova prihlasit, cize to bude nova registracia. podla zakona to mozne je (aspon na SVK), ale vyplyva z toho napriklad aj to, ze musis splnat aktualnu vyhlasku (t.j. Euro normy, ochrana chodcov atd).
len pre pripad, ze nevies co to znamena: Aktualne plati Euro5, ktora vyzaduje filter pevnych castic a aktivny monitoring funkcii motora;-)
Re: Přestavba defíka - jak s přihlášením
Napsal: 19 pro 2011 17:00
od Sláma Karel
U nás je to všechno jinak než na Slovensku nebo v Německu.
Nejlepší bude když zavoláš p. Stehlíka co má v ČR na starosti přestavby a vše okolo papírování ohledně LR a zeptáš se ho jestli ti to povolí. Pokud ano, tak se dojdi zeptat na tvůj DI jestli ti to na základě povolení dovozce LR zapíšou do TP. Pokud ti řeknou ano, tak to udělat, udělat technickou po přestavbě a zahájit papírování na DI.
Pokud to nepůjde takhle, tak na to rovnou zapomeň.
Třeba Praha ti přestavbu z Anglána a jeho přihlášení neudělá ani kdyby jsi měl papíry a povolení třeba od PánaBoha.
A na Praze západ to šlo úplně normálně na základě povolení od LR a papíru od nich, že to po přestavbě zkontrolovali a že je to všechno přesně jak má být.
Takže začni p.Stehlíkem. A pokud on řekne ne, tak se na to vys.r.
K

Re: Přestavba defíka - jak s přihlášením
Napsal: 19 pro 2011 20:13
od komin
Co ja viem tak to ide takto ze ak je to motor ktory sa daval presne do danej generacie defa cize ak ten motor davali vtedy kedy je vyrobeny aj tvoj def tak by malo stacit potvrdenie od LR.
Re: Přestavba defíka - jak s přihlášením
Napsal: 19 pro 2011 20:55
od injaaa
Sláma Karel píše:U nás je to všechno jinak než na Slovensku nebo v Německu.
Nejlepší bude když zavoláš p. Stehlíka co má v ČR na starosti přestavby a vše okolo papírování ohledně LR a zeptáš se ho jestli ti to povolí. Pokud ano, tak se dojdi zeptat na tvůj DI jestli ti to na základě povolení dovozce LR zapíšou do TP. Pokud ti řeknou ano, tak to udělat, udělat technickou po přestavbě a zahájit papírování na DI.
Pokud to nepůjde takhle, tak na to rovnou zapomeň.
Třeba Praha ti přestavbu z Anglána a jeho přihlášení neudělá ani kdyby jsi měl papíry a povolení třeba od PánaBoha.
A na Praze západ to šlo úplně normálně na základě povolení od LR a papíru od nich, že to po přestavbě zkontrolovali a že je to všechno přesně jak má být.
Takže začni p.Stehlíkem. A pokud on řekne ne, tak se na to vys.r.
K

A máš Karle na pana Stehlíka číslo? Předem dík
P.
Re: Přestavba defíka - jak s přihlášením
Napsal: 19 pro 2011 21:16
od masar
injaaa píše:
A máš Karle na pana Stehlíka číslo? Předem dík
P.
Nejsem Karel, ale snad neva:
Miroslav Stehlík
HelpReg spol. s r.o.
Akreditovaný zástupce značek
Telefon: +420 251 619 260
+420 603 507 666
helpreg@helpreg.cz
E-mail nemůžu najít.
Edit: E-mail doplněn.
Re: Přestavba defíka - jak s přihlášením
Napsal: 19 pro 2011 23:12
od injaaa
Dík moc i když nejsi Karel

Re: Přestavba defíka - jak s přihlášením
Napsal: 20 pro 2011 21:25
od sudajs
a pokud by si ten motor chtěl vim o někom kdo jich má asi 6

Re: Přestavba defíka - jak s přihlášením
Napsal: 20 pro 2011 21:29
od injaaa
sudajs píše:a pokud by si ten motor chtěl vim o někom kdo jich má asi 6

To me urcite zajima

kdopak je ma?
Re: Přestavba defíka - jak s přihlášením
Napsal: 20 pro 2011 22:46
od sudajs
máš SZ
Re: Přestavba defíka - jak s přihlášením
Napsal: 26 pro 2011 09:56
od eliott
Podobnou motorizaci do Defíka časem také plánuju, každopádně vzhledem k rozsahu celé operace se nemínim spokojit s obsahem 3,5, když je snadno k dispozici 4,6 s naprosto jiným krouťákem. O legalizaci bych obavy neměl, já to teda budu stavět do LR 127, což je v podstatě Def 130 a vzhledemk tomu že ten můj polotovar byl původně V8 a je to z roku 1984, bude to na veteránských dokladech.
Re: Přestavba defíka - jak s přihlášením
Napsal: 26 pro 2011 10:14
od injaaa
Se 4,6 jsem taky koketoval, ale jeste nevim... Kompromis 3,9?

Re: Přestavba defíka - jak s přihlášením
Napsal: 26 pro 2011 10:23
od eliott
Já teda kompromis dělat nebudu

. Z 3,9 budu používat akorát vstřikování, abych se vyhnul imobilizéru v jednotve pro 4,6.
Re: Přestavba defíka - jak s přihlášením
Napsal: 26 pro 2011 10:43
od injaaa
Mas vyhodu, ze tomu rozumis a muzes si to udelat sam. Ja v tom trochu plavu a hlavne nevim jestli by mi ta 4,6 u def 90 a puvodne td55 prosla..
Re: Přestavba defíka - jak s přihlášením
Napsal: 01 led 2012 18:41
od Roger
eliott píše:Podobnou motorizaci do Defíka časem také plánuju, každopádně vzhledem k rozsahu celé operace se nemínim spokojit s obsahem 3,5, když je snadno k dispozici 4,6 s naprosto jiným krouťákem. O legalizaci bych obavy neměl, já to teda budu stavět do LR 127, což je v podstatě Def 130 a vzhledemk tomu že ten můj polotovar byl původně V8 a je to z roku 1984, bude to na veteránských dokladech.
Pozor! Veteráni jsou už 30 let a více.
Re: Přestavba defíka - jak s přihlášením
Napsal: 01 led 2012 21:01
od eliott
No to je v pořádku, já se na to dřív jak za dva roky nedostanu...
Re: Přestavba defíka - jak s přihlášením
Napsal: 02 led 2012 03:43
od bRAd
hosi co vyjde lip..?
1) koupit v8 rhd a prestavba na lhd
2) prestavba 300tdi na v8
dik brad