Stránka 1 z 1

uzávěrka CDL

Napsal: 29 zář 2007 13:10
od Mirek70
konečně jsem dokončil po několika pokusech ovládání mezin.uzávěrky .
uzavře se společně zařazením redukce malou pákou ted mě zrovna nenapadá důvod proč při redukcích nemít uzevřenu mezinap. někoho z vás ano ?
uzavře se přesně až v poloze na redukce v neutrálu tam ještě neskočí díky sklonu horní vidličky.
lezl jsem snad stokrát pod auto než jsem to přesně nastavil.

Napsal: 29 zář 2007 21:15
od Kangaroo
Napadá: 1. tahání velmi těžkých přívěsů, 2. sjíždění prudkých svahů, je rozhodně lepší mít mezinápravu otevřenou. Jinak, pěkná práce hezky sis s tím vyhrál.

Napsal: 30 zář 2007 09:57
od Mirek70
ahoj diky za názor myslím že pokud jedeš na redukci ze svahu tak stejně v terénu což není problém, ale hlavně kolik OFF má mezinápravový dif. většina jak dá redukce jede také natvrdo.
a co se týká vleku je to situace která asi málokoho potká a navíc na redukce stejně jedeš pomalu a nejsou k takové jízdě určeny .

Napsal: 30 zář 2007 10:36
od Kangaroo
S tím sjížděním svahu jsi mne nepochopil. Právě uzavřenej mezinápravovej při sjíždění svahu, zvlášť kluzkýho je "problém" (no neni to problém, ale neni to ideální). Při sjíždění kluzkýho svahu potřebuješ, aby se kola odvalovala podle sebe a auto co nejlépe drželo stopu, to uzavření mezinápravy částečně poruší a auto není tak stabilní. Ale samozřejmě pokud nejezdíš extrémy (já je teda nejezdím) tak si s tím nedělej hlavu.

Napsal: 30 zář 2007 11:32
od DanoDEF
...pridam este jednu situaciu...jazda po lesnej ceste do kopca...je lepsie ist na redukcii...nezatazujes tolkomotor nemusis tolko radit a mas velky rozsah krutiaceho momentu na jednom prevodovom stupni.

...ja konkretne tak jazdim pod kopcom dam redukciu a potom 10-13km idem do kopca na red 5 a menusim radit pritom idem konstantnou rychlostou co velmy dobre vplyva na chladenie

...a este jedna situacia v extremne suchych podmienkach aj ked mimo cesty je lepsie ist bez medzinapravy...prospieva to poloosam hlavne pre tych co maju "väcsie boticky"

Napsal: 30 zář 2007 21:27
od Mirek70
kluci zase takové terény nejezdím a nepřipadá mi to zas takový rozdíl když jsem měl LandCruisera taky byl bez mezinápravy a v poho .
byli jsme jezdit v hlubším písku a na normální jedničku jsem se ani s TD5 nerozjel a na redukce bez uzávěrky to taky stálo za prd pořád to chcípalo jak se stále přibrždovala kola po uzavření to jelo jak střela na takovém povechu je ta elektronika k ničemu.

Napsal: 30 zář 2007 21:59
od patrik
podla mna je to ovladanie je lepsie mat oddelene. -vlastna skusenost . ak zaradis redukciu tak sa ti zavrie aj uzavierka a vtedy mas vypnute abs a tc alebo ti funguje normalne ? ja ked pri vypnutom motore zaradim redukciu a uzavierku a potom nastartujem tak mam abs a tc vypnute

Napsal: 30 zář 2007 22:02
od DanoDEF
patrik píše:podla mna je to ovladanie je lepsie mat oddelene. -vlastna skusenost . ak zaradis redukciu tak sa ti zavrie aj uzavierka a vtedy mas vypnute abs a tc alebo ti funguje normalne ? ja ked pri vypnutom motore zaradim redukciu a uzavierku a potom nastartujem tak mam abs a tc vypnute
...na Defiku je to furt zapnute

Napsal: 30 zář 2007 22:11
od patrik
to vypnutie je na zaklade nacitania polohy uzavierky med. difu. pri zapnuti zapalovania.dobra vec ked potrebujes poriadne prida plyn a nic ti nebrzdi kolesa 8) 8)

Napsal: 30 zář 2007 22:13
od DanoDEF
patrik píše:to vypnutie je na zaklade nacitania polohy uzavierky med. difu. pri zapnuti zapalovania.dobra vec ked potrebujes poriadne prida plyn a nic ti nebrzdi kolesa 8) 8)
to musim vyskusat lebo v LT230 su dva cidla teda spinace aj na redukciu aj na uzavierku

Napsal: 30 zář 2007 22:17
od patrik
skus -uvidime :shock:

Napsal: 30 zář 2007 22:21
od DanoDEF
patrik píše:skus -uvidime :shock:
no kontrolky zasvietia rovnako...je mozne, ze to ma iba Disko v software

Napsal: 30 zář 2007 22:26
od patrik
asi ano . ale ja mam rok 1999 a ty tusim 2003 a tu moze byt rozdiel .

Napsal: 30 zář 2007 22:32
od DanoDEF
patrik píše:asi ano . ale ja mam rok 1999 a ty tusim 2003 a tu moze byt rozdiel .
2004...len mi bolo divne k comu su tam dva spinace este pozriem do schemy zapojenia

no a ked zaradis redukciu s uzavierkou a potom zapnes klucik...zasvieti ti ABS a TC ???

Napsal: 30 zář 2007 23:05
od patrik
zasvieti a svieti stale to znamena ze je neaktivne.

Napsal: 01 říj 2007 07:00
od Mirek70
mě když chvilku jezdím třeba v tom hlubším písku začne svítit kontrolka ABS, ale na pevnějším povrchu ne.

Napsal: 01 říj 2007 10:19
od patrik
mala by ti svietit konrolka tc a nie abs .

Napsal: 01 říj 2007 10:58
od jezbera ivan
To, ako to ma Patrik je normalne, maju to tak vsetky DIIky (s CDL), pravdepodobne ako moznost vypnut elektroniku.

Co sa tyka toho CDL zaroven s redukciou, tak to by som urcite riesil oddelene, dovody uz boli povedane, skratka ak medzinapravovy dif mas, tak uzatvorit ho vzdy redukciou je krok spat (k Patrolom, Jeepom a inym pseudostvorkolkam bez...)

Napsal: 01 říj 2007 12:02
od motohanz
a nemelo by se s tim pak moc zatacet na pevnym povrchu ne?