Nechal jsem namontovat OME podvozek a mechanik mi připomněl jednu starou nezodpovězenou otázku.
Nemám měch, ale je tam vzadu na nápravě nějaký kompresorek a hydraulické zvedáky. Tuším snad dobře, že jde o nějaké vyrovnávání v zatáčkách či při zatížení. (???snad to tu někdo nazval SLS???) Jak ale poznám, že vůbec funguje? Je možné to nějak slyšet či poznat, že pracuje? Lze to nějak otestovat?
Prostě jsem nikdy nezaregistroval chod té vymoženosti...
Hydraulika u zadní nápravy?
Moderátor: Acon
Hydraulika u zadní nápravy?
Disco mi zachránilo život
kompesor tam nemas je to napojene na hydrauliku - je to aj na prednej naprave a je to super vec . do 40 km rychlosti je to nefunkcne a po prekroceni 40 sa to aktivuje skus prudko vbehnut do zakruty a pozoruj ci bude auto vo vodorovnej polohe - ak ano tak to mas funkcne
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk
kompresor
no nevtusim o jakem aute je res ale TD5 ma kompresor pod ridicem je tam Wabco komprikpatrik píše:kompesor tam nemas je to napojene na hydrauliku - je to aj na prednej naprave a je to super vec . do 40 km rychlosti je to nefunkcne a po prekroceni 40 sa to aktivuje skus prudko vbehnut do zakruty a pozoruj ci bude auto vo vodorovnej polohe - ak ano tak to mas funkcne
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Ten system se jmenuje ACE viz zkratky
Funguje to jak psal Patrik.
Vše funguje systemem hydrauliky. Máš na motoru čerpadlo, na podvozku se zbíhají všechny hadičky do rozdělovacího bloku a ten ovládá jednotlivou pistnici na stabilizátoru nahoru nebo dolů jak je potřeba auto naklonit.
Funguje to jak psal Patrik.
Vše funguje systemem hydrauliky. Máš na motoru čerpadlo, na podvozku se zbíhají všechny hadičky do rozdělovacího bloku a ten ovládá jednotlivou pistnici na stabilizátoru nahoru nebo dolů jak je potřeba auto naklonit.