Stránka 1 z 2
Def TD5 - palivove cerpadlo
Napsal: 06 říj 2007 20:58
od DanoDEF
Tak som sa dnes rozhodol vyrezat podlahu v kufri pre pristup k palivovemu cerpadlu...nakolko mi unika nafta tak som to riesil takym sposobom nakolko sa inac neda zistit kde to unika...teda da sa povedat, ze slzi nakolko nadrz je vlhka a pri natankovani do plna kvapka nafta na travnik...
Pre zaujemcov mozem poskytnut miery kde rezat aby to nehladali ako ja.

Napsal: 09 říj 2007 08:27
od Stavros
Uz jsem to nekde psal, ale cerpadlo lze vymenit za uplne jine, je to popsany na nemeckem foru vcetne fotek, vychazi na 400 EUR, kazdopadne pokud mate to vlastni uz nacaty, tak ja bych urcite koupil to spolehlivy.
Napsal: 09 říj 2007 09:40
od DanoDEF
Stavros píše:Uz jsem to nekde psal, ale cerpadlo lze vymenit za uplne jine, je to popsany na nemeckem foru vcetne fotek, vychazi na 400 EUR, kazdopadne pokud mate to vlastni uz nacaty, tak ja bych urcite koupil to spolehlivy.
Ja nemam problem s cerpadlom to ide ako hodinky (zatial) ale tesnostou (pravdepodobne sa poskodilo tesnenie pri montazi webasta) a otvor mi pomohol identifikovat zavadu nakolko s najväcsou pravdepodobnostou mi to tesnenie netesni akoby malo. Vcera som natankoval az po uzaver a na "matici" co drzi cerpadlo sa objavuje vlhnutie z nafty. Takze teraz to musim rozobrat a skontrolovat tesnenie.
Ale bolo by uzitocne keby si nasiel odkaz na to co spominas.
Napsal: 09 říj 2007 19:47
od Admin
U Discovery je na podlaze dekl, tam je dobrý ale u defíka není nic a nádrž musí celá ven. Když se se zakazníkem domluvíme děláme díru do podlahy jako Dano.
Čerpadlo
Napsal: 13 říj 2007 15:35
od MOPADŽI
No, zřejmě mě to časem také čeká

Kluci, nevíte někdo, co to dělá, když jedu po rovné silnici tak 90-100km/h, dojedu nějakého "šneka", začnu předjíždět, tudíž přidám plyn a motor se začne nepravidelně dusit (na omezovač to nevypadá)

. Když lehce uberu, vše je v normálu a auto jede v pohodě dál

. Jednou mě to ještě udělalo v prudké pravotočivé zatáčce (vracečce) v kopci se stoupáním cca 16% na standartní silnici. V terénu jsem to zatím nezaznamenal

...
Re: Def TD5 - palivove cerpadlo
Napsal: 13 říj 2007 19:04
od DanoDEF
DanoDEF píše:Tak som sa dnes rozhodol vyrezat podlahu v kufri pre pristup k palivovemu cerpadlu...nakolko mi unika nafta tak som to riesil takym sposobom nakolko sa inac neda zistit kde to unika...teda da sa povedat, ze slzi nakolko nadrz je vlhka a pri natankovani do plna kvapka nafta na travnik...
Pre zaujemcov mozem poskytnut miery kde rezat aby to nehladali ako ja.

...tak oplatilo sa rezat lebo sa mi podarilo zistit, ze nafta unika iba pri uplne plnej nadrzi. ked palivo klesne tak uz neunika a postupne to uschne. takze objednam tesnenie a uvidime ako dalej.
Re: Čerpadlo
Napsal: 14 říj 2007 11:08
od Pavel C
MOPADŽI píše:No, zřejmě mě to časem také čeká

Kluci, nevíte někdo, co to dělá, když jedu po rovné silnici tak 90-100km/h, dojedu nějakého "šneka", začnu předjíždět, tudíž přidám plyn a motor se začne nepravidelně dusit (na omezovač to nevypadá)

. Když lehce uberu, vše je v normálu a auto jede v pohodě dál

. Jednou mě to ještě udělalo v prudké pravotočivé zatáčce (vracečce) v kopci se stoupáním cca 16% na standartní silnici. V terénu jsem to zatím nezaznamenal

...
Dělalo mi to podobné kusy. Po zaslepení EGR to je bez problému.
Čerpadlo
Napsal: 17 lis 2007 17:25
od MOPADŽI
Zkusíme ho tedy také zaslepit

. Díru do podlahy udělám také. Bude lepší přístup při případných problémech s čeppadlem

. Díra se pěkně zavíčkuje a bude klid

. Dano, pošli mě prosím tě ty rozměry kde začít řezat

. Díky

Re: Čerpadlo
Napsal: 17 lis 2007 17:40
od DanoDEF
MOPADŽI píše:Dano, pošli mě prosím tě ty rozměry kde začít řezat

. Díky

momentalne to nejde...marodim.
Dírka na čerpadlo
Napsal: 18 lis 2007 12:35
od MOPADŽI
Jasně Dano, pošli až budeš moci

Zatím to pořádně vylež, ať můžeš zas svého Defa co nejdříve prohnat

Re: Díra v podlaze
Napsal: 06 pro 2007 11:40
od Miloš II
císař píše:císař píše:Taky by mně to zajímalo ,kde řezat.Čerpadlo mně stále bzučí jakoby startoval tryskáč.Asi mně ta díra v podlaze nemine.

Tak zvažuji zda nemůže čerpadlo natahovat falešný vzduch ,že je tak hlučné?Za jízdy běží stále.


Asi těžko sání má se spodu viz. obr.
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... c&start=20
Spíš to vypadá, že se blíží jeho konec

Miloš II
Re: Díra v podlaze
Napsal: 06 pro 2007 13:53
od DanoDEF
Tak pre odvazlivcov pripajam nejake fotky.
...rozmery merane od laveho blatniku bez tapacirungu.
Re: Díra v podlaze
Napsal: 06 pro 2007 13:55
od DanoDEF
...daslsie
Re: Díra v podlaze
Napsal: 06 pro 2007 13:57
od DanoDEF
...a este jedna
V pripade nejasnosti sa pytajte.
POZOR !!! upozornujem na rezanie...rezat pozorne lebo trubky dole nevidno a este pozor na dlzku pikoveho listu v pripade priamociarej pily.
Napsal: 06 pro 2007 23:09
od Jenda
Tak to je skoda ze jsem se na tohle tema nepodival uz driv.Ja se podivoval nad tim ze mi taky uz nekdo vypizlal diru nad nadrzi a ted vim proc.
Cerpadlo mam meneny ale jsou zbastleny(napadeny kutilem)rychlospojky nafty.Myslim ze mi dorazi zitra i s filtrama.Vzduch+nafta.Takze,nafta mi taky tece a i bez plne nadrze mivam pod autem fleky a auto miva kolem 90km/h cukaturu ale jen obcas.Cerpadlo taky bzuci ale doufam ze chyba nebude v nem ale v uniku a tim padem v nedostatecnem tlaku paliva.Dostanu se na to pristi tyden,tak dam vedet.RG ventil se musi jednou za cas vycistit,respektive trubka,byva zanesena a to je taky jedna z moznosti.Nebo ho navzdy zaslepit ale nebudou se uz dospalovavat saze,tedy nic pro volice strany zelenych
Tak hodne stesti s opravou a dejet vedet.
Honza
Cukatůra
Napsal: 16 pro 2007 11:06
od MOPADŽI
Cukatůru-občasnou mám taky. Jelikož nejsem až tak zdatný automechnik, poradte mě co to je ten RG ventil a kde ro najdu ať ho můžu zaslepit

Díky. Jo a s "Brontosaury" jsem už mluvil, souhlasí s tím, takže bez obav

Napsal: 16 pro 2007 11:37
od Jenda
Tak to je fajn ze souhlasi i cela kapela bri Nedvedu

.Ta sada na vyrazeni se da sehnat poruznu ale tady na e-shopu je tak nejak nejlevnejsi.
RG ventil vraci jeste jednou nespalene castice zpet do motoru.Ja jsem sice puvodem automechanik ale pac to uz nedelam 15let poradil jsem se se spoluzakem z merceeedesu.No a ten ventil se proste casem zanasi a zanasi se i to privodni potrubi.Ventil dostanes i s se sadou na zaslepeni.(po sundani krytu motoru by melo byt vse viditelne)
Tim padem tam dostanes vic cisteho vzduchu,pry se lehce zvedne vykon a spotreba lehce pujde dolu.Minimalne to pojedy lepe

.
Ja cekam ay dluznici zaplati faktury a jdu do toho okamzite.
Honza
Napsal: 27 pro 2007 12:13
od MOPADŽI
Jo jo, díky. Dnes už jsem odpovídal na toto téma v jiné sekci.