Stránka 1 z 3
Polybush - proc ho dat a kterej ??
Napsal: 24 led 2012 12:48
od matooo
tak sem piste odkazy a nazory na polybush kto ho ma proc je lepsi a kterou barvu nebo vyrobce zvolit. Dik mato
Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??
Napsal: 24 led 2012 13:15
od Benjamin
Ahoj mato,
zajímavé téma, za 10 minut hodlám objednat polybush kit na DII od Polybushe. Auto má najeto cca 161 tkm a jsou tam originál. Asi by to možná ještě počkalo, ale při údržbě tento týden půjdou nápravy dolů a budu mít možnost to vyměnit, tak do toho půjdu. Jinak o britpart polybush jsme nečetl nic dobrého. Cena je však méně než poloviční...
EDIT: objednán oranžový Polybush kit DII
Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??
Napsal: 24 led 2012 13:37
od Frana
Mel jsem modry original Polybushe na D1 a byl jsem s nima spokojenej. Ted je mam pripraveny i na Defendra.
Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??
Napsal: 24 led 2012 14:03
od visby
modry polybush krizi, cerveny je tvrdy a oranzovy je nieco medzi, staci si len vybrat...
ja som ho nahodil, lebo dufam, ze vydrzi dlhsie;-)
Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??
Napsal: 24 led 2012 14:19
od patrik
Ja som dal všetko original . Som spokojny na dalšich 100000km - ale tolko už asi na disco ja nenajazdim
Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??
Napsal: 24 led 2012 14:33
od PavelU
Jak píše Patrik, klasický černý silentblok...

I ten nejlepší polyuretan se vymačká, já se postupně vracím zpět k silentblokům. Mám vyzkoušené originál Polybush, SuperPro (ten vydržel asi nejvíce) a různé náhrady...
Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??
Napsal: 24 led 2012 23:10
od erik
Já jsem asi díky větším kolúm promačkal za 100 000 km 2 sady origo na zadnich ramenech.
Ted mam orange polybush a cekam vetsi stabilitu...
Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??
Napsal: 25 led 2012 03:20
od PavelU
erik píše:... 2 sady origo na zadnich ramenech....
Ne každý černý silentblok je originál...

Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??
Napsal: 25 led 2012 15:52
od MOPADŽI
No nevím, jestli se dá o takovou info opřít. Při ročním nájezdu km "oranžového" nosorožce a lokalitách kde je ještě najel - Bílé karpaty a Beskydy, jsou tyto údaje zcestné a nedá se z nich při rozhodování co použít, vycházet
Jinak k oranžovým Polybushům - 5let 100 000km a bez závad. Měnil jsem je v listopadu 2011 (opět za oranžové) a to pouze z důvodu, že už se zdálo, že už tam jsou fakt dlouho. Tzn. že jsem je ani nevyhodil a ponechám je jako rezervu do bedny sebou, kdyby byly potřeba viz.Kanec loni v RO.
Jiný druh jsem na autě neměl, takže neposoudím.
Vlastně ano, origo když jsem auto koupil. Mělo najeto 145 000. Jestli byly ale silentbloky původní, nevím.
Po roce tam ale šli ty oranžové

Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??
Napsal: 06 úno 2012 07:44
od Land Jirka
Origo silentbloky vydrží víc, než polybuše.
Origo bývají na autě i dvěstětisíc km a deset let
Polybuše vydrží méně, ale dají se koupit v různé tvrdosti
Výhoda polybušů je ta, že na rozdíl od gumy odolávají ropným produktům, takže když má někdo podvozek od oleje, tak ten silně naleptává gumu.
Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??
Napsal: 06 úno 2012 09:07
od Kanec
Co se týče klasických gum nechápu jak někomu můžou vydržet tak dlouho. Vyzkoušel jsem několik druhů jak druhovýrobu tak originál ani jedno nevydrželo moc dlouho. A jak psal Mopadži tak originál mi nevydržel ani týden v Rumusku úplně se rozpadl a někde jsem je z předích šavlí ztratil. Nahradil jsem ho rozřezanou pneumatikou z lakatoše a jezdím na tom doteď už skoro rok

. Teď jsem na zkoušku objednal polybusche tak uvidím jak dlouho vydrží.
Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??
Napsal: 06 úno 2012 09:30
od visby
Land Jirka píše:Origo silentbloky vydrží víc, než polybuše.
Origo bývají na autě i dvěstětisíc km a deset let
Polybuše vydrží méně, ale dají se koupit v různé tvrdosti
Výhoda polybušů je ta, že na rozdíl od gumy odolávají ropným produktům, takže když má někdo podvozek od oleje, tak ten silně naleptává gumu.
zase zalezi ake polybushe a ake origo silentbloky.
polyuretan pomalsie starne, lepsie funguje pri nizkych teplotach a dokazes si doladit tvrdost silentblokov. musi to byt vsak kvalitny polybush, inak sa ti to vysype rovnako ako vysype druhovyroba "origo" silentblokov.
Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??
Napsal: 06 úno 2012 09:31
od matooo
No jestli to nebude tym ze jazdis jak pras...

sorry jak kanec
Ja musel promin

Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??
Napsal: 06 úno 2012 11:45
od MadTom
Doplním to co psal Kanec a co si po různých debatách myslím - pokud bude auto "normálně" jezdit (silnice, polní cesty, lehčí terén), a nebude to trial, kde jdou gumy v podvozku na doraz při křížení, tak vydrží všechno - jak kvalitní originály, tak kvalitní polyuretan. Takže pro mě z toho plyne, kvalitní originály.
Mě by zajímalo, co dát, pokud má auto hodně a často křížit - viz. jízda v Rumunsku a podobně. Při takovém použití totiž ty gumy musí zákonitě dostávat naprdel podstatně víc a potvrzuje mi to i info od Kance. Myslím si, pokud by to vydrželo při křížení, při normální jízdě se tomu taky nemá co stát.
Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??
Napsal: 06 úno 2012 12:17
od visby
madtom: zabudas na to, ze niektore auta jazdia aj po pistach, kde uz trochu starsi silent blok povoli prave kvoli vibraciam (jedna panhardka a jeden rameno/chassis padlo toto rusko prave na piste). je vcelku zaujimave, ze skusenosti ludi sa rozchadzaju, co sa tyka vydrze origo vs polybush
Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??
Napsal: 06 úno 2012 12:52
od MadTom
Visby máš pravdu. K těm rozporuplnej informacím mám dvě "teorie" - 1. když to někomu umře, tak neřekne, co s tím dělal (většinou, Kanec a Rumunsko je opačnej případ), 2. kopie jak u černé gumy tak u polyuretanu. Ono to na to není na první pohled moc poznat a za pár měsíců už vůbec ne. Všichni u polyuretanu mluví o barvičkách, ale málo kdo o konkrétním výrobci. A navíc já bych si vůbec nebyl jistej, že se materiál nebude během let měnit, a po zkušenostech z jiných oborů hlavně k horšímu (šetření, menší kvalita, stejná cena, napodobeniny).
Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??
Napsal: 06 úno 2012 13:02
od Kanec
Asi bude pravda jak psal visby že hodně odcházejí při velkých otřesech kdy gumy dostávají největší rázy. A to je zřejmě jeden z důvodů proč mi v Rumunsku vypadaly 5dní po kamenech a v potocích neni asi to pravý. Ale moc se mi osvědčily ty gumy vyrobené z pneumatiky neni na nich ani známka opotřebení a myslím si že je to tím plátnem které gumu zpevňuje aby se nerozpadlo. Zajímalo by mě jestli by je dokázal někdo vyrobit s tkaninou na zpevnění.
Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??
Napsal: 08 úno 2012 21:06
od ondra44
Ja sem spokojenej stěma černejma od all makes mam nanich najeto cca 7500km.Sice je budu asi ted měnit v kostech a uloženi v rámu.Ale na to co to všechno odjelo sem spokojenej.Myslim si že to je dobrej poměr cena a kvalita.Stálo to něco kolem 3500kč na celý auto i stěmy šrouby v zadnim troúhelníku.
Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??
Napsal: 08 úno 2012 21:08
od Miky_CZ
ondra44 píše:Ja sem spokojenej stěma černejma od all makes mam nanich najeto cca 7500km.Sice je budu asi ted měnit v kostech a uloženi v rámu.Ale na to co to všechno odjelo sem spokojenej.Myslim si že to je dobrej poměr cena a kvalita.Stálo to něco kolem 3500kč na celý auto i stěmy šrouby v zadnim troúhelníku.
no nevim 7500km mi moc dobre neprijde, ale zalezi po cem jsi jezdil
Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??
Napsal: 09 úno 2012 08:41
od Miloš II
Na oranžový jsem najezdil něco kolem 35000 a to je asi limitní....jdou ven a dávám spátky origo černý. MIloš II