Stránka 2 z 4

Re: Zvýšení výkonu td5 ?

Napsal: 15 úno 2012 23:23
od injaaa
to Erik:
mám tam 2" lift OME (pružiny i tlumiče) a podložky a širší lemy, než jsem dal ty lemy tak to na dírách škrtalo, teď po podložkách a lemech zatím v poho.. protože jsem zašpéroval i předek tak v tý kombinaci už se mi podařilo chroupnout homokineťák ale řekl jsem si že pevnostní poloosy dám až to chroupnu znovu :)

to PavelU:

uvažuju o pomalejších diferákách..

P.

Re: Zvýšení výkonu td5 ?

Napsal: 15 úno 2012 23:29
od injaaa
Mám a měl jsem načipovaný v zásadě všechny auta (Defík, DIII, BMW 330 a A4 3.0) a u všech v pohodě... samozřejmě možnosti čipu se liší podle složitosti auta, u defíka toho moc vymyslet nejde, mechanický turbo takže jde to jde víc nakrmit a upravit reakci na plyn ale i tak je to znát.
Na Audině jsem na tom čipu najel přes 150 tis km bez problémů (a byla neuvěřitelná), na BMW 70tis (a jede naprosto super), DIII mám chvilku ale zatím taky ok..

P.

Re: Zvýšení výkonu td5 ?

Napsal: 15 úno 2012 23:36
od erik
injaaa píše:to Erik:
mám tam 2" lift OME (pružiny i tlumiče) a podložky a širší lemy, než jsem dal ty lemy tak to na dírách škrtalo, teď po podložkách a lemech zatím v poho.. protože jsem zašpéroval i předek tak v tý kombinaci už se mi podařilo chroupnout homokineťák ale řekl jsem si že pevnostní poloosy dám až to chroupnu znovu :)

to PavelU:

uvažuju o pomalejších diferákách..

P.
... jsem měl problém s T3 285x75x16 i s podložkama. A pokorně jsem se vrátil k T3 235x85x16.
... mám předek i zadek ARB a vzadu Ashcroft poloosy a předek zapojuju ze staženým zadkem :D
....rád bych ale zkusil SIMEX 235x95x16, který jsem kdysi viděl v NZ katalogu...

Re: Zvýšení výkonu td5 ?

Napsal: 15 úno 2012 23:40
od injaaa
zatím se to chová mravně.. trošku koketuju ještě s drobným přizvednutím pro jistotu, ale to už bych musel dát i korekční ramena a kardany tak to ještě nechávám být :cool

Ashcorfta na zadku máš ty pevnostní? zvažuju ho na předek..

Re: Zvýšení výkonu td5 ?

Napsal: 15 úno 2012 23:45
od erik
Jo na zadku jsou nesmrtelné / jak říká RudaK/
Se mně podařilo ho zadření ložiska, ukroutit. Prej jsem první :Ja blb:

Předek bych též dal...

Re: Zvýšení výkonu td5 ?

Napsal: 15 úno 2012 23:49
od injaaa
někdo bejt první musí :Sorry:

nedávaj na to 5 let záruku když to prdne?? zadku se bojím míň, ten si myslím vydrží.. zkusím být trochu opatrný a uvidím co na to předek :wasntme a až holt přijde jeho čas tak uvidím :cool

Re: Zvýšení výkonu td5 ?

Napsal: 16 úno 2012 00:07
od erik
injaaa píše:někdo bejt první musí :Sorry:

nedávaj na to 5 let záruku když to prdne?? zadku se bojím míň, ten si myslím vydrží.. zkusím být trochu opatrný a uvidím co na to předek :wasntme a až holt přijde jeho čas tak uvidím :cool
Já jsem dal Ashcroft poté, co jsem udělal asi 4x zadek.
Předek jsem uělal jenom 2x - samo, že pokaždé jsem měl zaplou přední šperu..

Re: Zvýšení výkonu td5 ?

Napsal: 16 úno 2012 00:11
od injaaa
je vidět že jezdíš na hranici možností, tak to má být :cool

Re: Zvýšení výkonu td5 ?

Napsal: 16 úno 2012 00:18
od erik
injaaa píše:je vidět že jezdíš na hranici možností, tak to má být :cool
Ten předek ze šperou je v kombinaci s navijákem, který ti zatíží jedno kolo- vražedná kombinace a podruhé jsem chtěl držet krok s Romanem Špačkem a jel jsem v jeho stopách jeho JEEPPatrolu s tuším 40" bez šper na 0,4 baru...

Re: Zvýšení výkonu td5 ?

Napsal: 16 úno 2012 07:37
od MadTom
Vlado souhlasím, ale pokud se to udělá dobře, tak ten efekt je podstatnej. Pro mě je podstatné, že to žere furt stejně, jede o dost líp a hlavně táhne od nižších otáček, takže není potřeba tolik řadit, což je výhoda v terénu. Nevýhoda je, že když se tomu přidá v nízkých otáčkách, tak je to schopné zakouřit. Na silnici to není to pravé a chce se to kontrolovat, a včas podřadit. Každopádně se přidává zhruba v těchto parametrech - omezovač kroutícího momentu, plnící tlak turba, maximální dávka nafty. Do nastavení pedálu se nemusí sahat.
O variabilní turbu uvažuju, pokud by to stávající umřelo. Je to jedinej způsob, aby motor táhnul v malý i velkých otáčkách. Zatím mě brzdí cena.

Re: Zvýšení výkonu td5 ?

Napsal: 16 úno 2012 13:56
od Acon
visby píše: ked niekto povie, ze cip je drahy a chce turbo s variabilnou geometriou, tak si tak trochu protireci;-) inak je to podla mna super vec, ale na zavodak, nie na bezne auto...
Ale tu nikto nehovoril, že čip je drahý. A s tým, že to nie je na bežné auto by som nesúhlasil. Zvlášť TD5 má kokotskú krivku Nm, že to snáď iné auto nemá. Ak treba vyraziť z križovatky v zápchah a pod, tak už som za križovatkou, keď to zaberie. Čip niečo rieši, ale práve toto stále nie je ideálne. S man. prevodovkou nie je problém, jednoducho sa to dá potiahnuť pod spojkou, ale automat sa jednoducho nerozbehne. A to pravidelne vychádzam na hlavnú v mieste, kde je prípoj do celkom strmého stúpania. Hlavná býva dosť frekventovaná... No skrátka tam pravideľne niekomu musím na drzovku vojsť do cesty, lebo inak to nejde a takmer zastaviť premávku v oboch smeroch. Skrátka motor, produkovaný na prelome tisícročia má mať použiteľný Nm niekde na 1500ot a 80%Nm niekde pri 1700ot. A to vyrieši len VGT a pod.

Re: Zvýšení výkonu td5 ?

Napsal: 16 úno 2012 14:02
od injaaa
Uz se tesim jestli ten efekt tahu odspoda bude dle ocekavani..

Re: Zvýšení výkonu td5 ?

Napsal: 16 úno 2012 14:42
od visby
Acon píše:Ale tu nikto nehovoril, že čip je drahý. A s tým, že to nie je na bežné auto by som nesúhlasil. Zvlášť TD5 má kokotskú krivku Nm, že to snáď iné auto nemá. Ak treba vyraziť z križovatky v zápchah a pod, tak už som za križovatkou, keď to zaberie. Čip niečo rieši, ale práve toto stále nie je ideálne. S man. prevodovkou nie je problém, jednoducho sa to dá potiahnuť pod spojkou, ale automat sa jednoducho nerozbehne. A to pravidelne vychádzam na hlavnú v mieste, kde je prípoj do celkom strmého stúpania. Hlavná býva dosť frekventovaná... No skrátka tam pravideľne niekomu musím na drzovku vojsť do cesty, lebo inak to nejde a takmer zastaviť premávku v oboch smeroch. Skrátka motor, produkovaný na prelome tisícročia má mať použiteľný Nm niekde na 1500ot a 80%Nm niekde pri 1700ot. A to vyrieši len VGT a pod.
narazal som len na to, ze turbo samo o sebe moc neporiesi a potrebujes k tomu aj remap. a ked sme pri tom, uz samotny remap toho spravi dost. nie je to len "vymenim turbo" a jazdim ako moderny diesel...

Re: Zvýšení výkonu td5 ?

Napsal: 16 úno 2012 15:44
od MadTom
A hlavně potřebuješ remap vhodný pro VNT turbo.

Re: Zvýšení výkonu td5 ?

Napsal: 16 úno 2012 20:34
od SJ410
erik píše:
injaaa píše:to Erik:
mám tam 2" lift OME (pružiny i tlumiče) a podložky a širší lemy, než jsem dal ty lemy tak to na dírách škrtalo, teď po podložkách a lemech zatím v poho.. protože jsem zašpéroval i předek tak v tý kombinaci už se mi podařilo chroupnout homokineťák ale řekl jsem si že pevnostní poloosy dám až to chroupnu znovu :)

to PavelU:

uvažuju o pomalejších diferákách..

P.
... jsem měl problém s T3 285x75x16 i s podložkama. A pokorně jsem se vrátil k T3 235x85x16.
... mám předek i zadek ARB a vzadu Ashcroft poloosy a předek zapojuju ze staženým zadkem :D
....rád bych ale zkusil SIMEX 235x95x16, který jsem kdysi viděl v NZ katalogu...

JJ taky sem zkoušel... 35x11.5 R16 na dvoupalci, vejde se to, ale přišel jsem o rejd, a když sem to vytáhnul ven, najednou to čumělo 6cm ven z lemu což jsem nechtěl, výkon byl eště dostačující, akorát byla znatelnější turbo díra, taky jsem se bál zapínat přední špéru, zadek mám pevnostní. Ty 11,5 (měli 86cm vejšku a 290mm šířku) už byli moc široký na defíka, vůbec se nezařezávali. Tak sem objednal protektory 265/75, nejdřív mi poslali 285/75 a ty měli dokonce 295mm šířku a asi jenom o 5mm menší na vejšku. Takže ty by byli ještě horší, potom mi poslali správně ty 265 a ty maj 82cm vejšku a 260 šířku, vypadá to, že defíku sednou líp a kola jsou přesně s lemem.

Re: Zvýšení výkonu td5 ?

Napsal: 16 úno 2012 20:42
od injaaa
Mam sirsi lemy a ty 35" silverstone MT 117 jsou uzssi (10,5") takze jsou akorat s lemy a ani rejd neni problem..

Re: Zvýšení výkonu td5 ?

Napsal: 16 úno 2012 20:46
od DanoDEF
... 10,5" je lepsie ale optimalne by bolo 9,5"
... o tych Silverstonoch sa hovorilo, ze su realne mensie. Aky mas pocit zo svojich ?

Re: Zvýšení výkonu td5 ?

Napsal: 16 úno 2012 20:56
od SJ410
A co máš za disky, hlavně ET, Petře? JJ sou menší bejt to fakt 35" tak má
89cm a to už by možná byl problem.

Re: Zvýšení výkonu td5 ?

Napsal: 16 úno 2012 21:08
od injaaa
Myslim, kdyz jsem je meril mely 88 ale ne fungl novy (a otazka je metodika mereni :mrk ).. Koupil jsem je i na diskach a ted nevim ETcko ale Adam mi rikal ze je jiny nez standard, mam jeste podlozky (bez nich to s rejdem bylo trochu a stiru), puvodni lemy dost skrtaly ale bylo to spis neprijemne nez ze by to vadilo, ted je to v pohode..

ET muzu zjistit..

Takze subjektivni pocit je super, vetsi svetla vyska, nejsou zbytecne siroky, to co jsem musel jezdit se zavrenym zadkem na tech gumach vyjedu uplne bez sper, v bahne super i kdyz jsem je mel neufouknuty.. Nemuzu si je vynachvalit..

P.

Re: Zvýšení výkonu td5 ?

Napsal: 16 úno 2012 21:26
od SJ410
JJ to je ten vzor T3. Já už asi nechám ty co mám, myslím si, že je i lepší cesta, než co největší kola...