PRODÁNO
Napsal: 20 bře 2012 18:45
PRODÁNO
Prodám RRC. mám ho od Krytena (a to pouze chvilku), takže tady vkládám text jeho původního inzerátu.
------------------------------------------------------------------------------------------
Je to RRC 300Tdi soft dash,první přihlášení do provozu 6.9.1994 v Miláně.
Do ČR byl dovezen v roce 2006,kdy byla udělána oficiální přestavba na jiné
doklady,protože v té době ještě nebylo možné normálně přihlašovat auta starší osmi let.
Ke všemu jsou protokoly a doklady,italská servisní knížka.
TK a ME do 23.6.2012
Výbava:klimatizace,skleněné el.ovládané střešní okno,abs,tc,2xairbag
Najeto dle tacho 276tkm.
Auto mám od bráchy,který ho měl 4,5 roku a najel s ním cca 100tkm.a pravidelně a velmi
pečlivě ho udržoval,vystříkával dutiny a spodek.
Karosérie i šasí je v krásném stavu,jedinou drobnou korozi jsem našel v přední části
pravého zadního podběhu,puchýřek velikosti desetikoruny.
Podotýkám že s ním nikdy nebyl v terénu,přesto že na něj namontoval o trochu vyšší
podvozek kvůli vzhledu.Kdo ho zná,potvrdí že je leštěnkář:-)
Také s ním nejezdil v zimě,až já poprvé tuhle zimu.
Předtím jsem umyl motor a spodek wapem a navoskoval motorplastem.
Když ho brácha kupoval,měl čerstvě namontovnou převodovku,repasovanou od Ashcroft.
Krátce na to kupoval taky rozvodovku Borg Warner,repasovanou výměnným způsobem tamtéž.
V průběhu doby byly namontovány tyto díly:
Tlumič řízení.
Kryty obou diferenciálů.
Polybush sada.
Ochranný nájezdový plech.
Kardan s dvojkřížem.
Nový intercooler+silikonové hadice.
Zadní díl výfuku.
Přední ventilované kotouče,destičky.
Vrchní tailgate-nový hliníkový vč.plynových vzpěr-je potřeba doštelovat zavírání,nejde
zabouchnout naráz,musí se levá strana přibouchnout-tak jak to u RRC bývá.
Ložiska kladek klimatizace-ty jsem namontoval včera dopoledne,minulý týden se vysypaly.
Nedávno vyměněn olej a filtry paliva a vzduchu.
Montoval jsem tažné zařízení,v dokladech bylo,ale na autě nikdy namontované nebylo.Já s
tím odtáhnul 2x vozík.
Před zimou jsem montoval předehřev motoru od norské firmy Defa,v mrazech se zapne do
zásuvky na dvě hodiny a startujete teplý motor.
V zimě jsem dával nové žhavící svíčky.
Je přetěsněná příruba držáku alternátoru a servopumpy,to co obvykle na 300Tdi kape.
Závady:
Je špatý převodník pod volantem,takže nehouká houkačka a nezhasíná airbag.
Centrální zamykání na pravých zadních dveřích nefunguje.
Svěšená látka na stropnici-obvyklá věc snad u všech RRC.
Během zimy se mi bohužel povedlo ťuknout ho na levý přední roh,opravil jsem to dle
nejlepšího vědomí a svědomí,jen mi namíchli špatný odstín barvy a blatník a rozstříklý
růžek kapoty jsou trochu stříbrnější.
Při té příležitosti jsem namontoval novou masku a přední blinkry.
Měl jsem v úmyslu nechat to u lakýrníků nalakovat spolu s levým zadním rohem,který byl
promáčknutý,já ho pak vyklepal a vycínoval a
zatřel jen epoxidovým základem.
Auto má drobné oděrky z provozu a z parkování před obchodními centry.
K autu mám nový levý zadní plastový roh nárazníku,který dám k tomu.
Do výměny rozvodů zbývá 20tkm.
Auto jinak jezdí bez problémů,převodka řízení nekápne,motor nežere olej,startuje na ťuknutí,nikde nic neklepe.
Prodám RRC. mám ho od Krytena (a to pouze chvilku), takže tady vkládám text jeho původního inzerátu.
------------------------------------------------------------------------------------------
Je to RRC 300Tdi soft dash,první přihlášení do provozu 6.9.1994 v Miláně.
Do ČR byl dovezen v roce 2006,kdy byla udělána oficiální přestavba na jiné
doklady,protože v té době ještě nebylo možné normálně přihlašovat auta starší osmi let.
Ke všemu jsou protokoly a doklady,italská servisní knížka.
TK a ME do 23.6.2012
Výbava:klimatizace,skleněné el.ovládané střešní okno,abs,tc,2xairbag
Najeto dle tacho 276tkm.
Auto mám od bráchy,který ho měl 4,5 roku a najel s ním cca 100tkm.a pravidelně a velmi
pečlivě ho udržoval,vystříkával dutiny a spodek.
Karosérie i šasí je v krásném stavu,jedinou drobnou korozi jsem našel v přední části
pravého zadního podběhu,puchýřek velikosti desetikoruny.
Podotýkám že s ním nikdy nebyl v terénu,přesto že na něj namontoval o trochu vyšší
podvozek kvůli vzhledu.Kdo ho zná,potvrdí že je leštěnkář:-)
Také s ním nejezdil v zimě,až já poprvé tuhle zimu.
Předtím jsem umyl motor a spodek wapem a navoskoval motorplastem.
Když ho brácha kupoval,měl čerstvě namontovnou převodovku,repasovanou od Ashcroft.
Krátce na to kupoval taky rozvodovku Borg Warner,repasovanou výměnným způsobem tamtéž.
V průběhu doby byly namontovány tyto díly:
Tlumič řízení.
Kryty obou diferenciálů.
Polybush sada.
Ochranný nájezdový plech.
Kardan s dvojkřížem.
Nový intercooler+silikonové hadice.
Zadní díl výfuku.
Přední ventilované kotouče,destičky.
Vrchní tailgate-nový hliníkový vč.plynových vzpěr-je potřeba doštelovat zavírání,nejde
zabouchnout naráz,musí se levá strana přibouchnout-tak jak to u RRC bývá.
Ložiska kladek klimatizace-ty jsem namontoval včera dopoledne,minulý týden se vysypaly.
Nedávno vyměněn olej a filtry paliva a vzduchu.
Montoval jsem tažné zařízení,v dokladech bylo,ale na autě nikdy namontované nebylo.Já s
tím odtáhnul 2x vozík.
Před zimou jsem montoval předehřev motoru od norské firmy Defa,v mrazech se zapne do
zásuvky na dvě hodiny a startujete teplý motor.
V zimě jsem dával nové žhavící svíčky.
Je přetěsněná příruba držáku alternátoru a servopumpy,to co obvykle na 300Tdi kape.
Závady:
Je špatý převodník pod volantem,takže nehouká houkačka a nezhasíná airbag.
Centrální zamykání na pravých zadních dveřích nefunguje.
Svěšená látka na stropnici-obvyklá věc snad u všech RRC.
Během zimy se mi bohužel povedlo ťuknout ho na levý přední roh,opravil jsem to dle
nejlepšího vědomí a svědomí,jen mi namíchli špatný odstín barvy a blatník a rozstříklý
růžek kapoty jsou trochu stříbrnější.
Při té příležitosti jsem namontoval novou masku a přední blinkry.
Měl jsem v úmyslu nechat to u lakýrníků nalakovat spolu s levým zadním rohem,který byl
promáčknutý,já ho pak vyklepal a vycínoval a
zatřel jen epoxidovým základem.
Auto má drobné oděrky z provozu a z parkování před obchodními centry.
K autu mám nový levý zadní plastový roh nárazníku,který dám k tomu.
Do výměny rozvodů zbývá 20tkm.
Auto jinak jezdí bez problémů,převodka řízení nekápne,motor nežere olej,startuje na ťuknutí,nikde nic neklepe.