P: 2x Stanový přívěs Skif M1 - Prodáno
Napsal: 01 kvě 2012 21:41
Začal jsem mít spoustu dalších starostí a málo místa v garáži, takže se vzdám obou svých Skifů. Také už nevýletuju v takovém počtu lidí, abych Skifa dostatečně využíval. Nejraději bych prodal oba Skify jako celek se vším, co k nim mám. Bude z toho těžit i budoucí majitel - druhý Skif lze využívat na práci jako běžný přívěsný vozík a později třeba i na díly. Oba jsou přihlášené, na číslech s cca 1,5 roku starou STK, plně pojízdné a vesměs kompletní. Vše funguje.
1) SKIF M1 za offroad po renovaci
Zvedlý o 14 cm od originálu - pasuje k DII s 2" lift. Výška lze poměrně jednoduše upravit na jakýkoli off či vrátit do původního originální stavu. Velmi dobré nájezdové úhly, v terénu lze díky nezávislému uchycení s velkým offem přetáhnout skoro přes každou přepážku, vyšší světlá výška než LR. Vyvařenými jekly vyztužené víko. Snížené podběhy, nové zástěrky. Držák na 2x10l kanystry, jednu rezervu, nájezdy, rýč na quickfistech. Uvnitř držák na hi-lift a spousta úložného prostoru. Vlek kompletně ošetřen - renovace podvozku (vybroušení, základovka, tlumex), nová ložiska. Oje, držák na kanystry, zahrádka - černý komaxit. Všechny díry zavařené a zatmelené (brodění - vodotěsný). Rok starý lak - základ, stříbrná metalíza + 2x bezbarvý lak. Diodová mlhovka. Víko potažené protiskluzovou gumou. Zdvojené opěrné nohy na víku. Uvnitř spaní pro dva + sezení, které je přestavěno tak, že lze během pár minut přestavět na dosti bytelné ležení pro další dvě osoby. Unese a pohodlně prostorně ubytuje 4x120 kg chlap. Zamykací žehlička, pojistné lanko, 3x stříbrný půlený disk s poklicemi (stříbrná vypalovaná barva), dřevěná podlaha, poziční ohebná světla. Všechny šrouby, co šly, jsem měnil za nerez nové. Stan bez poškození, barva zeleno-žlutá. Předsíň, originál stolek a židličky, schůdek...atd atd. Fotky napoví více. Rezerva na víku je na Disco a není na prodej.
Nevýhody: má za sebou jedno Rumunsko - drobné oděrky a dvě malé promáčkliny. Tlumiče sáknou, potřebují rozebrat, doplnit a přetěsnit, ale není to nějak akutní, odjel jsem spoustu km tak jak jsou.
Další věci mne napadnou možná později, klidně se ptejte. Strávil jsme na vleku hodně času, práce a peněz, udělalo se mnoho...
2) SKIF M1 originál
Druhý Skif je v originál stavu. Cca rok stará STK. Pojízdný a funkční. Stan je také v pořádku - barva modro-oranžová. Předsíň s tyčemi a schůdek je k tomu taky. Tento má ještě odjímatelnou vanu do vnitřku vleku při využití jako nákladní vlek - na trávu, písek, dřevo atd. Použil jsem ho jen několikrát. Koupil jsem ho hlavně jako budoucí zdroj náhradních dílů a pro případ, že bych zničil stan, aby byl druhý do zálohy. Krom zahrádky z víka, kterou jsem použil na první Skif, jsem na něj nesahal a je originál, jak jsem ho koupil. Drobné odřeniny a místy lehká koroze.
_____________________________________________________________________________
Oba vleky mám cca 1,5 roku. Jsou po celou dobu garážované v suchu a čistotě. Stany a předsíně mám z vleků vyndané a jsou doma ve vytápěné suché místnosti. K vozíkům mám ještě spoustu dalších dílů, pneu, ložiska apod. - to vše nechám k tomu.
Pokud by měl někdo opravdu vážný zájem, mohu vzít offroadového Skifa s sebou na Jihlavu na ukázku.
Více o vozíku se lze dozvědět tady:
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... 36#p188436" onclick="window.open(this.href);return false;
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... 89#p191889" onclick="window.open(this.href);return false;
Cenu za celek si představuji okolo 25 tis. kč s nájezdy, držáky, kanystry, rýčem, oběma stany atd. Zkrátka za vše, co vidíte na foto krom rezervy z Disco. Kožený obal nechám k tomu. Cena může jít samozřejmě dolů, když si nechám doplňky - nájezdy, kanystry, rýč apod. Vše je o dohodě. Nebojte se poslat mi vaši nabídku, třeba se domluvíme. Různým dohodám jsem otevřený...
Vozíky stojí v Ústí nad Orlicí. Po dohodě můžu vzít do Jihlavy, ČB anebo občas směr Praha - Plzeň.
Foto off skifu je z minulého léta - od té doby vozík stojí přikrytý nehnutě v garáži.
Vše ochotně ukážu, jak se co staví apod. Vozíky mám nastudované a baví mě, jen na ně není už čas a místo.
Benja
1) SKIF M1 za offroad po renovaci
Zvedlý o 14 cm od originálu - pasuje k DII s 2" lift. Výška lze poměrně jednoduše upravit na jakýkoli off či vrátit do původního originální stavu. Velmi dobré nájezdové úhly, v terénu lze díky nezávislému uchycení s velkým offem přetáhnout skoro přes každou přepážku, vyšší světlá výška než LR. Vyvařenými jekly vyztužené víko. Snížené podběhy, nové zástěrky. Držák na 2x10l kanystry, jednu rezervu, nájezdy, rýč na quickfistech. Uvnitř držák na hi-lift a spousta úložného prostoru. Vlek kompletně ošetřen - renovace podvozku (vybroušení, základovka, tlumex), nová ložiska. Oje, držák na kanystry, zahrádka - černý komaxit. Všechny díry zavařené a zatmelené (brodění - vodotěsný). Rok starý lak - základ, stříbrná metalíza + 2x bezbarvý lak. Diodová mlhovka. Víko potažené protiskluzovou gumou. Zdvojené opěrné nohy na víku. Uvnitř spaní pro dva + sezení, které je přestavěno tak, že lze během pár minut přestavět na dosti bytelné ležení pro další dvě osoby. Unese a pohodlně prostorně ubytuje 4x120 kg chlap. Zamykací žehlička, pojistné lanko, 3x stříbrný půlený disk s poklicemi (stříbrná vypalovaná barva), dřevěná podlaha, poziční ohebná světla. Všechny šrouby, co šly, jsem měnil za nerez nové. Stan bez poškození, barva zeleno-žlutá. Předsíň, originál stolek a židličky, schůdek...atd atd. Fotky napoví více. Rezerva na víku je na Disco a není na prodej.
Nevýhody: má za sebou jedno Rumunsko - drobné oděrky a dvě malé promáčkliny. Tlumiče sáknou, potřebují rozebrat, doplnit a přetěsnit, ale není to nějak akutní, odjel jsem spoustu km tak jak jsou.
Další věci mne napadnou možná později, klidně se ptejte. Strávil jsme na vleku hodně času, práce a peněz, udělalo se mnoho...
2) SKIF M1 originál
Druhý Skif je v originál stavu. Cca rok stará STK. Pojízdný a funkční. Stan je také v pořádku - barva modro-oranžová. Předsíň s tyčemi a schůdek je k tomu taky. Tento má ještě odjímatelnou vanu do vnitřku vleku při využití jako nákladní vlek - na trávu, písek, dřevo atd. Použil jsem ho jen několikrát. Koupil jsem ho hlavně jako budoucí zdroj náhradních dílů a pro případ, že bych zničil stan, aby byl druhý do zálohy. Krom zahrádky z víka, kterou jsem použil na první Skif, jsem na něj nesahal a je originál, jak jsem ho koupil. Drobné odřeniny a místy lehká koroze.
_____________________________________________________________________________
Oba vleky mám cca 1,5 roku. Jsou po celou dobu garážované v suchu a čistotě. Stany a předsíně mám z vleků vyndané a jsou doma ve vytápěné suché místnosti. K vozíkům mám ještě spoustu dalších dílů, pneu, ložiska apod. - to vše nechám k tomu.
Pokud by měl někdo opravdu vážný zájem, mohu vzít offroadového Skifa s sebou na Jihlavu na ukázku.
Více o vozíku se lze dozvědět tady:
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... 36#p188436" onclick="window.open(this.href);return false;
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... 89#p191889" onclick="window.open(this.href);return false;
Cenu za celek si představuji okolo 25 tis. kč s nájezdy, držáky, kanystry, rýčem, oběma stany atd. Zkrátka za vše, co vidíte na foto krom rezervy z Disco. Kožený obal nechám k tomu. Cena může jít samozřejmě dolů, když si nechám doplňky - nájezdy, kanystry, rýč apod. Vše je o dohodě. Nebojte se poslat mi vaši nabídku, třeba se domluvíme. Různým dohodám jsem otevřený...
Vozíky stojí v Ústí nad Orlicí. Po dohodě můžu vzít do Jihlavy, ČB anebo občas směr Praha - Plzeň.
Foto off skifu je z minulého léta - od té doby vozík stojí přikrytý nehnutě v garáži.
Vše ochotně ukážu, jak se co staví apod. Vozíky mám nastudované a baví mě, jen na ně není už čas a místo.
Benja