Defender 90 SMAZAT
Napsal: 17 črc 2012 13:37
Vzhledem k tomu, že v terénu a při různých závodech "okolo komína" jezdím raději 110 a protože jsem teď další 110 koupil, se jeví Defík 90 jako nadbytečný. Protože se jedná o vcelku specifické auto, tak pokud někdo neprojeví do konce února 2013 zájem o jeho koupi, tak si z něho nechám motor s převodovkou a nápravy a přestavím ho na běžnou 300Tdi.
Defík byl sestaven v roce 2009 z karoserie a rámu r.v.1997 z Itálie (rám byl bez koroze) a motoru s převodovkou ze závodního speciálu třídy T2 (měl najeto cca 35.000 km). Komponenty podvozku a různé doplňky byly dávány nové. K dnešnímu dni má najeto 49.000 km a v TP je veden jako r.v.1997.
Specifikace:
- motor 300Tdi a převodovka s chladičem př.oleje ze závodního speciálu třídy T2 (Libor Mejznar s ním jezdil závody typu BAJA a já pak chvíli offroadmaratony). Výkon cca 180 PS.
- závěrky diferenciálů KAM s LSD (80% samosvor se 100% el.uzávěrkou)
- pevnostní poloosy a homokineťáky KAM
- HD kardany
- podvozek +10 cm, korekční ramena a stavitelná panhardka
- HD tyče řízení
- kompletní zakrytování podvozku včetně nádrže
- gumy Silverstone 35x10.5 R 16 a podložky pod kola 33 mm
- pevnostní prahy a nárazník s navijákem Warn
- Roll Cage
- zásuvkový systém African Outback
- laminátová kapota motoru
- sedadla Recaro, volant a pedály Sparco
- kovový cubby box, tripmaster, CB a mnoho jiného
Vzhledem k tomu, že nejsem ještě 100% rozhodnut, zda si nenechám motor s převodovkou, bude se moje rozhodnutí o prodeji Defíka, tak jak je, odvíjet od případné nabídku. Cena by se měla pohybovat kolem 400.000,-Kč, ale je možné její snížení oproti odstrojení některých doplňků. Pokud bude mít někdo vážný zájem o koupi, ať mi pošle SZ nebo zavolá na 602 303 705
Zdrávec Mirek
Zde jsou fotky ze včerejška
Defík byl sestaven v roce 2009 z karoserie a rámu r.v.1997 z Itálie (rám byl bez koroze) a motoru s převodovkou ze závodního speciálu třídy T2 (měl najeto cca 35.000 km). Komponenty podvozku a různé doplňky byly dávány nové. K dnešnímu dni má najeto 49.000 km a v TP je veden jako r.v.1997.
Specifikace:
- motor 300Tdi a převodovka s chladičem př.oleje ze závodního speciálu třídy T2 (Libor Mejznar s ním jezdil závody typu BAJA a já pak chvíli offroadmaratony). Výkon cca 180 PS.
- závěrky diferenciálů KAM s LSD (80% samosvor se 100% el.uzávěrkou)
- pevnostní poloosy a homokineťáky KAM
- HD kardany
- podvozek +10 cm, korekční ramena a stavitelná panhardka
- HD tyče řízení
- kompletní zakrytování podvozku včetně nádrže
- gumy Silverstone 35x10.5 R 16 a podložky pod kola 33 mm
- pevnostní prahy a nárazník s navijákem Warn
- Roll Cage
- zásuvkový systém African Outback
- laminátová kapota motoru
- sedadla Recaro, volant a pedály Sparco
- kovový cubby box, tripmaster, CB a mnoho jiného
Vzhledem k tomu, že nejsem ještě 100% rozhodnut, zda si nenechám motor s převodovkou, bude se moje rozhodnutí o prodeji Defíka, tak jak je, odvíjet od případné nabídku. Cena by se měla pohybovat kolem 400.000,-Kč, ale je možné její snížení oproti odstrojení některých doplňků. Pokud bude mít někdo vážný zájem o koupi, ať mi pošle SZ nebo zavolá na 602 303 705
Zdrávec Mirek
Zde jsou fotky ze včerejška