Pridavny 24V alternator
Napsal: 26 srp 2012 01:21
Maly doplnok do zbierky mechanizmezeckov. Pridavny 24V alternator. Uz davnejsie som pouzival pre navijak prepinanie z 12V na 24V. Fungovalo (resp. funguje) to to vyborne, ale druha bateria nebola v 24V rezime dobijana a relativne rychlo jej klesala kapacita. Toto by malo trochu pomoct.
Je to custom made 24V 80A. Povodne bol na jeho mieste kompresor klimy. Slabym clankom moze byt povodny klinovy remen (zatial ale funguje). Standardne je uplne odpojeny od siete cez solenoid. Pri prepnuti do 24V modu sa pripoji na + sekundarnej baterie a cez relatko sa privedie 24V budenie. Realne napatie bez zataze je cca 28-29V.
Som zvedavy ako bude navijak (Goodwinch TDS9.5 s 12V Bowmotorom 2)fungovat v skutocnej zatazi.
Po konzultacii s Jimom (Mardsenom?) z Gigglepin4x4 by to mal motor relativne dobre znasat. Je ale treba venovat pozornost detailom. Pravidelne kontrolovat a cistit navijak, kabelaz a solenoidy mat v 100% kondicii atd.
BTW: 30m lana navinie pod minutu

Je to custom made 24V 80A. Povodne bol na jeho mieste kompresor klimy. Slabym clankom moze byt povodny klinovy remen (zatial ale funguje). Standardne je uplne odpojeny od siete cez solenoid. Pri prepnuti do 24V modu sa pripoji na + sekundarnej baterie a cez relatko sa privedie 24V budenie. Realne napatie bez zataze je cca 28-29V.
Som zvedavy ako bude navijak (Goodwinch TDS9.5 s 12V Bowmotorom 2)fungovat v skutocnej zatazi.
Po konzultacii s Jimom (Mardsenom?) z Gigglepin4x4 by to mal motor relativne dobre znasat. Je ale treba venovat pozornost detailom. Pravidelne kontrolovat a cistit navijak, kabelaz a solenoidy mat v 100% kondicii atd.
BTW: 30m lana navinie pod minutu
