Stránka 1 z 1

Pridavny 24V alternator

Napsal: 26 srp 2012 01:21
od teslo
Maly doplnok do zbierky mechanizmezeckov. Pridavny 24V alternator. Uz davnejsie som pouzival pre navijak prepinanie z 12V na 24V. Fungovalo (resp. funguje) to to vyborne, ale druha bateria nebola v 24V rezime dobijana a relativne rychlo jej klesala kapacita. Toto by malo trochu pomoct. :twisted:
Je to custom made 24V 80A. Povodne bol na jeho mieste kompresor klimy. Slabym clankom moze byt povodny klinovy remen (zatial ale funguje). Standardne je uplne odpojeny od siete cez solenoid. Pri prepnuti do 24V modu sa pripoji na + sekundarnej baterie a cez relatko sa privedie 24V budenie. Realne napatie bez zataze je cca 28-29V.
Som zvedavy ako bude navijak (Goodwinch TDS9.5 s 12V Bowmotorom 2)fungovat v skutocnej zatazi.
Po konzultacii s Jimom (Mardsenom?) z Gigglepin4x4 by to mal motor relativne dobre znasat. Je ale treba venovat pozornost detailom. Pravidelne kontrolovat a cistit navijak, kabelaz a solenoidy mat v 100% kondicii atd.
BTW: 30m lana navinie pod minutu :Pohoda:

Re: Pridavny 24V alternator

Napsal: 26 srp 2012 08:25
od MadTom
To máš jako 12V motor a pouštíš ho na 24V: :shock: No proč ne, když to mají vyzkoušené, ale jsem měl dojem, že pro tento případ se dělají přímo 24V motory, a důvodem je menší proudový odběr, při stejném výkonu a dvojnásobném napětí, takže i menší ztráty v kabelech a ostatních věceh. Ale ty to asi chceš kvůli vyššímu výkonu / rychlosti.

Re: Pridavny 24V alternator

Napsal: 26 srp 2012 09:20
od DanoDEF
teslo píše:Povodne bol na jeho mieste kompresor klimy.
... to chces povedat, ze uz neklimatizujes ?

PS. Bow motor 2 je doma.

Re: Pridavny 24V alternator

Napsal: 26 srp 2012 15:08
od erik
DanoDEF píše:
teslo píše:Povodne bol na jeho mieste kompresor klimy.
... to chces povedat, ze uz neklimatizujes ?

PS. Bow motor 2 je doma.
:yes
Som rad, ze je vsjo v parjadke