Stránka 1 z 1

PRODÁNO, PROSÍM SMAZAT..

Napsal: 04 zář 2012 14:15
od Bebop
Z rodinných důvodů prodám svůj RRC. V květnu jsem ho koupil od Maxsela na blbnutí, ovšem nemám čas blbnout. Je to rv 1987, 2,5 TD (VMko), manuál, celkem dost poupravovaný předchozími majiteli pro ježdění v terénu, kde funguje opravdu skvěle a není třeba se o něj příliš bát. STK ještě na rok.

CENA 70.000,- Kč

VÝBAVA:

- centrál
- okna v elektrice
- dvě baterie v dobrém stavu
- uzávěrka mezinápravy
- vojenské poloosy
- pevnostní unašeče
- podvozek zvýšený o cca 10 cm
- přední pevnostní nárazník s kompletní přípravou na naviják (kabeláž, odpojovač) vč A-baru a přídavných dálkových světel
- zadní pevnostní nárazník s tažným okem
- nájezdový plech
- pevností prahy
- expediční zahrádka
- zadní náprava Salisbury
- ochrana předního diferenciálu
- pneumatiky protektor T3 style, 235/85 R16, včetně rezervy, která je nová

Auto je bez stabilizátorů, má odmontovanou visco a místo ní má samostatně spínanou vrtuli z octávky.

OPRAVY, KTERÉ JSEM OD NÁKUPU UDĚLAL:

- nové tubusy na zadní nápravě (Defender CZ)
- nová ložiska na všech kolech (Defender CZ)
- vyčištění a výměna náplní v obou nápravách a diferenciálech (Defender CZ)
- odstranění úniku oleje kolem gufera klikovky (Defender CZ)
- namontována tažná oka se šekly na přední nárazník (Defender CZ)
- oprava ruční brzdy
- nový unašeč zadního kardanu
- nové šrouby v zadním kardanu
- nové gufero v zadním diferenciálu (Bigi)
- komplet repase alternátoru (Bigi)
- komplet vyčištěn chladící systém, takže auto se okamžitě přestalo přehřívat (Bigi)

K AUTU PŘIDÁM ZDARMA:

- druhý motor
- čtvery dveře
- vysílačku
- anténu
- sadu přídavných dálkových světel (7 ks na zahrádku)
- sadu pracovních světel (2 ks do zadu)
- hi - lift
- bednu různých náhradních dílů

Auto je ježděné v terénu, takže zvenku je omlácené a odřené, vevnitř vypadá dobře, látkové čalounění drží a je nepotrhané. Podle Maxsela byla před několika lety vyvařena karoserie a opravdu vypadá, že nikde nic zásadně nerezne. Auto po opravách dobře jede, nic z něj neteče.

Re: RANGE ROVER CLASSIC, 2,5 TD, 5 door, manuál

Napsal: 04 zář 2012 14:28
od kubas
moc peknej stroj at se dobre proda

Re: RANGE ROVER CLASSIC, 2,5 TD, 5 door, manuál

Napsal: 04 zář 2012 16:51
od discoboy
no tak to je pěkný-za ty peníze asi dobrý - chci se zeptat co ten VM motor - jak to s ním je hodně lidí mě kdysi odrazovalo, že to mívá často problémy s hlavama - už jsem podobýho range málem koupil ale nakonec jsem šel do Discovery s 300. Tak napiš zajímaly by mě osobní zkušenosti někoho kdo s tím fakt jezdí
P

Re: RANGE ROVER CLASSIC, 2,5 TD, 5 door, manuál

Napsal: 05 zář 2012 07:38
od Benjamin
Teda Tome, to nerad slyším :( Doufal jsem a těšil se, že pojezdíme ještě letos v Mohelnici alespoň :Sorry: Ale chápu tvoje důvody, mé Disco taky stojí už dva měsíce v garáži. Držím palce ať se dobře prodá a doufám, že s náma tak jako tak vyrazíš na nějaký sraz nebo příští rok na výlet ;)

Re: RANGE ROVER CLASSIC, 2,5 TD, 5 door, manuál

Napsal: 05 zář 2012 08:45
od Bebop
Není všem dnům konec Benjo :)

Co se týče motoru, tak nebudu zastírat, že 300 tdi je lepší motor, respektive spolehlivější a nepřehřívá se :) VMko má na foru několik lidí a jezdí dobře, pokud se o něj staráš a moc ho nehoníš. Auto opravdu není sprinter, obzvlášť s těmahle kolama, zahrádkou a ověšený železem. Ideální rychlost je kolem 80 - 90 kmh, včera jsem jel po dálnici asi 120 a to už bylo hodně na limitu. Je teda pravda, že asi kdybych sundal zahrádku, tak pojede o něco líp.. Je to prostě auto do terénu, do lesa, na pole, na blbnutí, kdy na redukce jezdí opravdu dobře, nějaké přesuny zvládne taky, ale na expedici kolem světa to nebude, nebo jen pokud máte dost času :)

Mimochodem akční cena bez hi-liftu, vysílačky a přídavných světel: 66.666,- Kč

Re: RANGE ROVER CLASSIC, 2,5 TD, 5 door, manuál

Napsal: 05 zář 2012 10:28
od Luboš M.
Bebop píše:Není všem dnům konec Benjo :)

Co se týče motoru, tak nebudu zastírat, že 300 tdi je lepší motor, respektive spolehlivější a nepřehřívá se :) VMko má na foru několik lidí a jezdí dobře, pokud se o něj staráš a moc ho nehoníš. Auto opravdu není sprinter, obzvlášť s těmahle kolama, zahrádkou a ověšený železem. Ideální rychlost je kolem 80 - 90 kmh, včera jsem jel po dálnici asi 120 a to už bylo hodně na limitu. Je teda pravda, že asi kdybych sundal zahrádku, tak pojede o něco líp.. Je to prostě auto do terénu, do lesa, na pole, na blbnutí, kdy na redukce jezdí opravdu dobře, nějaké přesuny zvládne taky, ale na expedici kolem světa to nebude, nebo jen pokud máte dost času :)

Mimochodem akční cena bez hi-liftu, vysílačky a přídavných světel: 66.666,- Kč
Když je dobře udělané VMko tak jede líp než 300, vůbec bych se toho motoru nebál.

Re: RANGE ROVER CLASSIC, 2,5 TD, 5 door, manuál

Napsal: 07 zář 2012 18:20
od discoboy
a co kdyby se tam naimplantovala 200 nebo 300? Mate nekdo zkusenost?
P

Re: RANGE ROVER CLASSIC, 2,5 TD, 5 door, manuál

Napsal: 10 zář 2012 15:19
od Bebop
jde to klidně, dokonce ti to asi řada uživatelů doporučí. Auto se s těmahle motorama dělalo, takže to je i celkem snadné. Doporučuju kontaktovat Skřítka, má v sekci Range Rover svoje vlákno o úpravách jeho Range