Stránka 1 z 1

rozvod 300tdi

Napsal: 27 zář 2012 09:53
od noro t4
Dal som si na mojej d1 300tdi mechanikovi vymeniť rozvodový remeň a po demontáži krytu zistil že po celí čas trel remeň o kryt a vybrúsil do neho ryhu. Údajne predošlí mechanik tam zabudol niečo dať a už niekoľko týždňov mi to nevie poskladať. Viete mi niekto poradiť čo tam chýba a kde by som to zohnal?

Re: rozvod 300tdi

Napsal: 27 zář 2012 13:48
od Tonny
noro t4 píše:Dal som si na mojej d1 300tdi mechanikovi vymeniť rozvodový remeň a po demontáži krytu zistil že po celí čas trel remeň o kryt a vybrúsil do neho ryhu. Údajne predošlí mechanik tam zabudol niečo dať a už niekoľko týždňov mi to nevie poskladať. Viete mi niekto poradiť čo tam chýba a kde by som to zohnal?
neškodila by fotka těch rozdělanejch rozvodů.... jak jinak ti má někdo říct co tam chybí? :mrk

Re: rozvod 300tdi

Napsal: 28 zář 2012 18:55
od noro t4
OK prikladám

Re: rozvod 300tdi

Napsal: 28 zář 2012 20:18
od Tonny
nemělo by to ozubený kolo být s vedením jako tohle?
Obrázek

jinak sem koukal a prodává se jako díl i kryt rozvodů.. ale to je asi lepší koupit na vrakáči....

Re: rozvod 300tdi

Napsal: 28 zář 2012 21:21
od forester
Ak má zrak neklame,tak tomu deklu dohromady nič nieje.Kúp komplet sadu na rozvody tuto od chalanov na fore,pošlú ti to cez e-shop obratom.A máš istotu že ta neodrbú a o cene ani nehovorím,lacnejšie už len z UK.Hlavne pozor na ustavenie remeníc radšej dvakrat kontrolovať! :hand

Re: rozvod 300tdi

Napsal: 29 zář 2012 01:06
od paramount2
jj...příčinou je kladka bez vedení řemene... :wink:

Re: rozvod 300tdi

Napsal: 29 zář 2012 11:20
od Hubert
Pokud se nepletu, kdyžtak mě opravte. První modely měli spodní pohonné kolo bez vedení a jako vedení byla jedna napínací kladka. Když nědko neznalí vymění rozvody tak tím pádem vymění i tu vodící kladku a pak se stane tohle. Nevím jak dlouho ty rozvody jsou udělané ale pokud třeba jenom pár tis. tak bych dal nové to spodní pohonné kolo (to co je klice) s guferem mezi motorem a kolem, nový řemen a jezdil bych dál do plánované výměny. Kryt bych neřešil. možná taky jenom nové gufero.

Re: rozvod 300tdi

Napsal: 30 zář 2012 11:13
od Sláma Karel
Hubert píše:Pokud se nepletu, kdyžtak mě opravte. První modely měli spodní pohonné kolo bez vedení a jako vedení byla jedna napínací kladka. Když nědko neznalí vymění rozvody tak tím pádem vymění i tu vodící kladku a pak se stane tohle. Nevím jak dlouho ty rozvody jsou udělané ale pokud třeba jenom pár tis. tak bych dal nové to spodní pohonné kolo (to co je klice) s guferem mezi motorem a kolem, nový řemen a jezdil bych dál do plánované výměny. Kryt bych neřešil. možná taky jenom nové gufero.
Úplně přesně tak. :yes
Starší modely měly vedení na napínací kladce a novější na spodním hnacím kolečku.
Taky se prodávají, v pořádných eshopech na LR (tedy ne v Elitu a pod) , dvě různé sady rozvodů. http://www.paddockspares.com/timingkit3 ... -type.html" onclick="window.open(this.href);return false; a http://www.paddockspares.com/timingkit3 ... -type.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dokonce se prodávají i upgrade sady rovnou už s tím vodícím rozvodovým kolečkem. To kolečko jde koupit samozřejmě i samostatně. http://www.paddockspares.com/catalogsea ... =LHH100660" onclick="window.open(this.href);return false; a pak můžeš dávat i u toho původně staršího typu ten novější. :wink:
A ten mechanik co tohle montoval musel být úplný pitomec, když ho nenapadlo, že ten řemen nebude mít žádné vedení a nebylo mu divné, že ta napínací kladka kterou mění je jiná, než ta původní. :Ja blb:

K :dance