Stránka 1 z 1

Bezpečnosť

Napsal: 09 lis 2007 19:46
od Dis
Dobrý deň,

Teraz som písal takže nebudem už veľmi predstavovať lásku k Land Rover-u.

Chcel by som sa spýtať ako je to s bezpečnosťou modelu Discovery Serier I a II. A tiež Range Rover II. A tiež Defender. Všetko. Či bol crashtest, hlavové opierky. Hlavne mi ide o to ako by dopadli v crashtestoch.
ĎAKUJEM!!!

Napsal: 10 lis 2007 02:35
od Jarys
Někde jsem zahlédle crashtest Disco II versus Renault Espace... dopadlo to lépe pro Renault, ale všechno se dá narafičit, jak je potřeba né?

Napsal: 10 lis 2007 10:41
od Dis
Jarys píše:Někde jsem zahlédle crashtest Disco II versus Renault Espace... dopadlo to lépe pro Renault, ale všechno se dá narafičit, jak je potřeba né?
Pozor to byl model Seriesr I! :wink:

Napsal: 11 lis 2007 07:51
od karel

Napsal: 11 lis 2007 13:34
od eliott
Nutno si uvědomit, že konstrukce Disco pochází z roku 70 :wink:

Napsal: 11 lis 2007 17:33
od jezbera ivan
Ten test/porovnanie je v zasade o tom, ze auto s ramom nema deformacnu zonu na rozdiel od napr. Renault Espace a preto pre posadku nie su az tak bezpecne ako si casto o nich ludia myslia a to plati aj pre DII.
Druha vec je, ze hmotnost a objem ma tiez svoje.

Napsal: 11 lis 2007 18:14
od KAKTUS
Ked som vyberal, pozeral auto bol som aj v darexe, kde mali RR II... Bol tam jeden pan, ktory mi hovoril, ze on ma svoju P38ku rozbitu na totalku...Isiel po BA a do protismeru mu vosla blondina na Dodge Nitro a mali celnu zrazku (pravdepodobne v malej rychlosti) kedze to bolo v meste. Oba auta mali rozbity predok, ale nikomu sa nic nestalo...Tolko zo skusenosti majitela RR II

Napsal: 11 lis 2007 18:26
od cuisine
tak ono Nitro je taky kus auta .... mimo to je nový tak tam už nějakej pokrok v konstrukci a bezpečnsoti bude .... a te´d si nejsem jistej esi není taky na rámu ... u amíků jeden nikdy neví .... :roll:

Napsal: 11 lis 2007 23:54
od default
Tedy me velmi prekvapilo, ze se jeste nikdo nezminil o zakladnich bezpecnostnich doplncich od firmy ARB :lol: :lol: :lol:

Napsal: 12 lis 2007 06:32
od jezbera ivan
default píše:Tedy me velmi prekvapilo, ze se jeste nikdo nezminil o zakladnich bezpecnostnich doplncich od firmy ARB :lol: :lol: :lol:
Ten ti je pri vaznej zrazke vo velkej rychlosti prave k nicomu, ty potrebujes mat vpredu deformacne zony, kt. svojou deformaciou pohltia narazovu kin. energiu. Ak tam mas pevnostak a ram, tak to pohlcuje (alebo skor nepohlcuje) podstatne menej (lebo to nema def. zony) a cely naraz sa prenasa po rame bohvie az kam, vcetne toho, ze kin. zatazenie posadky je samozrejme tiez ovela vacsie, inymi slovami to posadku podstatne viac oplieska (co je tiez zrovnavane v tom teste s tym Espasom). Velke ramove 4x4 maju svoju vyhodu v objeme a hmotnosti, ze ak dojde ku zrazke s niecim mensim a v malej rychlosti, tak je to fajn (pre nas, chudak ten druhy, lebo vtedy je nasa deformacna zona jeho skodovka :(). Ale ak ide o zrazku celnu vo velkej rychlosti, tak moderne SUV/Van bez ramu a s def. zonami maju v bezpecnosti podstatne navrch.

Napsal: 12 lis 2007 07:11
od Land Jirka
Je to přesně tak, jak říká Jezbera.

Napsal: 14 lis 2007 10:53
od default
Souhlas
Ale stejne... ke vetsine nehod dochazi prave v nizsich rychlostech, alespon myslim (uz jenom proto, ze lidi pred bourackou obvykle brzdi)

Napsal: 14 lis 2007 23:57
od DjALF
Jezbera ma pravdu s tim se musi souhlasit.
stejne,kdyz se potkas s nakladakem tak neni co resit,ale myslim,ze vuci vetsine osobaku budes vice v pohode.
LEPSI JE NEBOURAT!