Stránka 1 z 2

Rám SIII 88

Napsal: 15 led 2013 14:51
od tomáš štěpnička
vím že je to asi utopie,ale zkusím to kdyby snad náhodou :lol:
nemá někdo rám na Serii III 88 samozřejmě zdravej a levnej ? :lol:

Re: Rám SIII 88

Napsal: 15 led 2013 17:01
od kryten
:lol:

Re: Rám SIII 88

Napsal: 15 led 2013 17:52
od krestak
optimista :lol: :lol:

Re: Rám SIII 88

Napsal: 15 led 2013 20:32
od tomáš štěpnička
já vím :) ale jak se říká ,,líná huba holí neštěstí" :D

Re: Rám SIII 88

Napsal: 15 led 2013 20:36
od krestak
Patrik ho nenajde v zásobách? :lol:

Re: Rám SIII 88

Napsal: 15 led 2013 20:52
od eliott
Ani náhodou. Mám tady akorát na 109ku s relativně nedávno vyměněným zadním crossmemberem.

Re: Rám SIII 88

Napsal: 16 led 2013 08:30
od tomáš štěpnička
to já bych si ho skrátil :lol:

Re: Rám SIII 88

Napsal: 16 led 2013 10:09
od Rover
Nešel by tam rám z ára?

Re: Rám SIII 88

Napsal: 16 led 2013 10:17
od tomáš štěpnička
bohužel je jinak tvarovanej,ale jinak by to bylo super...páč nerezne :lol: vážně se mi líbí tohle pohrdání Rumunem protože je to Rumun...i přesto že v mnoha ohledech je lepší jak LR :lol:

Re: Rám SIII 88

Napsal: 16 led 2013 12:06
od kryten
Možná by to chtělo založit aro forum kam by nechodili zlí Landroveristi a nepomlouvali rumuna.... :wink:
k.

Re: Rám SIII 88

Napsal: 16 led 2013 12:11
od Rover
Mně je teda aro úplně jedno, ani nepomlouvám a ani nevyzdvihuju, absolutně neřeším. Ale proč si jen trochu nerýpnout, že...? :wink:

Re: Rám SIII 88

Napsal: 16 led 2013 12:15
od tomáš štěpnička
:D koukám že bude lepší se v tom dál nevrtat...protože nechci aby jsme se nějak nepohodli
ale dovolím si to uzavřít tím že na LR je dobré něco a něco je zase lepší na ARu :lol:

Re: Rám SIII 88

Napsal: 16 led 2013 17:21
od Byzi
Já si taky rýpnu :Sorry: Třeba by se skřížením rámu z Ara a kastle Slll stal parádní teréňák!

Re: Rám SIII 88

Napsal: 16 led 2013 18:17
od krestak
na tom něco bude :ty jeden...: 8) :lol: :lol: :lol:

Re: Rám SIII 88

Napsal: 16 led 2013 20:13
od forester
Byzi píše:Já si taky rýpnu :Sorry: Třeba by se skřížením rámu z Ara a kastle Slll stal parádní teréňák!
Si robíš srandu!? :Ja blb:
Je to jeden krám ako druhý,všetci výrobcovia úplne se..rú na povrchovú úpravu proti korózii.Tie autá sú stavané na jazdenie v púšti.Hrdzavé sú už v katalógu a tečie do nich tak,že treba šoférovať v pršiplášti.
Nuž čo: Keď ho miluješ,láska je slepá.

Re: Rám SIII 88

Napsal: 16 led 2013 20:26
od eliott
Moment, dělalo se i ARO M461, a to bylo celkem povedené, rád na něj vzpomínám.

Re: Rám SIII 88

Napsal: 16 led 2013 20:38
od tomáš štěpnička
já taky mám na mysli Aro M461 :wink: a taky na něj rád vzpomínám ............ a opravdu to je dobrý auto který za serií nezaostává

Re: Rám SIII 88

Napsal: 16 led 2013 20:43
od eliott
tomáš štěpnička píše:já taky mám na mysli Aro M461 :wink: a taky na něj rád vzpomínám ............ a opravdu to je dobrý auto který za serií nezaostává
Až na ty redukce, ty mu chybí...

Re: Rám SIII 88

Napsal: 16 led 2013 20:53
od forester
O tom sa nebudem odhadovať,je isté,že kdo neskúsil ,ten nevie.Ja len na margo tej korózie rámov,že je zúfalá stejne na LR ako aj na ARO.Je mi z toho do plaču,nosná časť vozidla bez vnútornej ochrany proti korózii.Teda ja som tam zatiaľ nič nenašiel. :cry

Re: Rám SIII 88

Napsal: 16 led 2013 21:40
od eliott
forester píše:O tom sa nebudem odhadovať,je isté,že kdo neskúsil ,ten nevie.Ja len na margo tej korózie rámov,že je zúfalá stejne na LR ako aj na ARO.Je mi z toho do plaču,nosná časť vozidla bez vnútornej ochrany proti korózii.Teda ja som tam zatiaľ nič nenašiel. :cry
Nemůžeš házet do jednoho pytle 240ku a M461