Stránka 1 z 1

Range Rover P38 přípravek na přímé dofukování měchů

Napsal: 28 led 2013 21:14
od Jouseph3
Prodám přípravek na přímé dofukování měchů kompresorem. Při poruše EAS na cestě neocenitelný pomocník. Cena 1000,-Kč

Re: Range Rover P38 přípravek na přímé dofukování měchů

Napsal: 28 led 2013 21:24
od alap
Prosim tě a jak to funguje? Odhaduji že máš v plánu propojit zadní a přední nápravu na jeden ventilek a ty dofukovat komresorem?

Re: Range Rover P38 přípravek na přímé dofukování měchů

Napsal: 28 led 2013 21:58
od OC
Hm, ono by to v zásadě asi i fungovalo, ale já bych pořád raději šel cestou M.A.R.S.u, resp. touto...

Re: Range Rover P38 přípravek na přímé dofukování měchů

Napsal: 28 led 2013 22:24
od Jouseph3
alap píše:Prosim tě a jak to funguje? Odhaduji že máš v plánu propojit zadní a přední nápravu na jeden ventilek a ty dofukovat komresorem?
Hadičky od měchů odpojíš od ventilového bloku a zapojíš do hadic na obrázku, vždy jednu nápravu na jednu hadici - potom bude auto rovně. Po namontování nafoukáš měchy jakýmkoli kompresorem. Jak již tu někdo napsal, přípravek by měl být povinnou výbavou P38. Pro příklad uvedu tuto zkušenost. Jsi na dovolené 500km od domova. Auto se sfoukne do nouzového režimu. Ty nasadíš během 10min hadice, u nejbližší pumpy dofoukáš měchy a dojedeš domů, kde auto v klidu opravíš. Se sfouknutým pérováním(na gumových dorazech) ujedeš možná 100km ale 500km nevydržíš. Kdo to zažil, potvrdí.

Re: Range Rover P38 přípravek na přímé dofukování měchů

Napsal: 28 led 2013 22:37
od OC
Jsou v tom zpětné ventilky na každé větvi? Pokud ne, tj. pokud to oba měchy na jedné ose propojí vzájemně, jezdil bych hodně opatrně v zatáčkách.

Re: Range Rover P38 přípravek na přímé dofukování měchů

Napsal: 28 led 2013 23:27
od alap
Právě na to jsem OC chtěl upozornit. Podle obrázku to vypadá právě jen na propojení. A pak bych si vůbec nebyl jistý nějakou rovinou. Nemyslím si že auto je vyvážené na každé straně. Už po nafouknutí by jedna strana šla dolů a druhá nahoru. A to nepíšu o těch zatáčkách. A i kdyby tam nějaké ventilky byli schované, tak to stejně nesrovnáš do roviny, protože zkrátka půjde vzduch do strany která bude lehčí. To by jsi pak jedině musel nafouknout vše na doraz a pak bych teda raději jel po prázdným jak přetlakovaným. Jízda bude chvilku stejná, než se nějaký svleče. Nechci ti tady hanit inzerát, ale tohle nemá cenu ani 5kč. To raději ventilek na každou hadičku.

Re: Range Rover P38 přípravek na přímé dofukování měchů

Napsal: 29 led 2013 09:50
od Dockar
Navíc je to udělaný dost pras... nehezky. Za litr :mrgreen:

Re: Range Rover P38 přípravek na přímé dofukování měchů

Napsal: 29 led 2013 12:38
od spata
Staci dve tecka a 20 cm hadicky do ni dva pneu ventilky na kazdou napravu cca 250,-Kc.Spata

Re: Range Rover P38 přípravek na přímé dofukování měchů

Napsal: 29 led 2013 15:49
od alap
A nebo jen automobilový ventilek, ořezat gumu a koupit si vzduchovou spojku průměru 6mm a na jednu stranu dát ten ventilek a popřípadě vytahat hadičky a nasunout tohle. Záležitosti vše do 100Kč.
Asi jsem to pánovi už dosti pohanili, já si myslím, že s tímhle díru do světa neudělá.

Re: Range Rover P38 přípravek na přímé dofukování měchů

Napsal: 31 led 2013 20:33
od Kokesek
[quote="alap"]A nebo jen automobilový ventilek, ořezat gumu a koupit si vzduchovou spojku průměru 6mm a na jednu stranu dát ten ventilek a popřípadě vytahat hadičky a nasunout tohle. Záležitosti vše do 100Kč.


tys to odkoukal asi odemne... :mrgreen:

Re: Range Rover P38 přípravek na přímé dofukování měchů

Napsal: 31 led 2013 21:49
od alap
Kokesek píše:
alap píše:A nebo jen automobilový ventilek, ořezat gumu a koupit si vzduchovou spojku průměru 6mm a na jednu stranu dát ten ventilek a popřípadě vytahat hadičky a nasunout tohle. Záležitosti vše do 100Kč.


tys to odkoukal asi odemne... :mrgreen:

Spíš ty odemne. Já si to raději na autě udělal hned když jsem EAS montoval a mám klid.

Re: Range Rover P38 přípravek na přímé dofukování měchů

Napsal: 31 led 2013 23:15
od Alone
Asi ti to nepomůže, když ti uchází měchy - nejčastější problém přes 100t.km. Pak by to chtělo dlouhý hadice a kompresor 12v do kufru.

Re: Range Rover P38 přípravek na přímé dofukování měchů

Napsal: 01 úno 2013 00:29
od alap
Může se stát milion věcí kdy si EAS řekne že ne a vypustí měchy a jsi dole. Já osobně bych místo nějakých hadiček pořídil kicker a je to lepší. Zkontrolovat co to bylo a vymazat chybu a jet zase bez problémů dál. Mnohem rychlejší jak přehazování nějakých hadiček. Protože převážně je to opravdu jen o výmazu chyby.

Re: Range Rover P38 přípravek na přímé dofukování měchů

Napsal: 01 úno 2013 01:05
od ssang
alap píše:Může se stát milion věcí kdy si EAS řekne že ne a vypustí měchy a jsi dole. Já osobně bych místo nějakých hadiček pořídil kicker a je to lepší. Zkontrolovat co to bylo a vymazat chybu a jet zase bez problémů dál. Mnohem rychlejší jak přehazování nějakých hadiček. Protože převážně je to opravdu jen o výmazu chyby.
Kicker je moc praktická věcička, ale když odejde kompresor, nebo ten zdrojový blok co je pod kompresorem, tak pak by se hadičky s ventilkem hodily když je to domů dál než blízko. Taková je má osobní zkušenost z loňského léta. Osobně zastávám názor, že kicker by měl být nedílnou součástí každé P38 a ty hadičky taky.

Re: Range Rover P38 přípravek na přímé dofukování měchů

Napsal: 01 úno 2013 13:55
od alap
ssang píše:
alap píše:Může se stát milion věcí kdy si EAS řekne že ne a vypustí měchy a jsi dole. Já osobně bych místo nějakých hadiček pořídil kicker a je to lepší. Zkontrolovat co to bylo a vymazat chybu a jet zase bez problémů dál. Mnohem rychlejší jak přehazování nějakých hadiček. Protože převážně je to opravdu jen o výmazu chyby.
Kicker je moc praktická věcička, ale když odejde kompresor, nebo ten zdrojový blok co je pod kompresorem, tak pak by se hadičky s ventilkem hodily když je to domů dál než blízko. Taková je má osobní zkušenost z loňského léta. Osobně zastávám názor, že kicker by měl být nedílnou součástí každé P38 a ty hadičky taky.
¨
To je všechno možný, ale z 99% poruch EAS jsou jen duchové v kabelech. Teda pokud vynechám ježdění i přes jasné závady na měchách nebo vedení. To už zacházíme do podrobností, ale když ti bouchne měch nebo hadička je ti stejně všechno k ničemu.
No už jsme to tady rozvedli dostatečně, jen koukám, že majitel vlákna už moc nedebatuje.

Re: Range Rover P38 přípravek na přímé dofukování měchů

Napsal: 01 úno 2013 16:43
od pma1
omlouvám se za vlezení do lajny, ale nemáte někdo nějaký ten KICKER na prodej? Bych jeden uvítal. Jak byly ty mrazy, tak mi asi zmrzla voda ve vzdušníku a mi to hlasí langsam:-(

Re: Range Rover P38 přípravek na přímé dofukování měchů

Napsal: 01 úno 2013 17:07
od OC

Re: Range Rover P38 přípravek na přímé dofukování měchů

Napsal: 01 úno 2013 23:12
od Kokesek
:hmm: Podle me jsou dulezitejsi ventilky. Neznamena ze kdyz mas kicker tak dojedes. Naopak to ale plati. Navic kdyz kickerem smazes chybu nebo vic, tak uz treba nemusis vedet co je spatne proc to hodilo error. Pokud se chyba nebude opakovat. Kicker je vyborny pokud chodi po elektrice duchove napriklad vlevo dole u ridice-klasicke misto EAS FAULT SLOW 55..... a v zavadach nic. Dochazi pouze ke ztrate komunikace mezi EAS ECU a BECM. Pokud to jsou cidla auto bude na krizovatce chodit nahoru a dolu. Pokud voda zamrzla tak zas zustane treba zadek nahore nebo naopak predek. Lenivej kompresor asi vsichni znaji. A zajimava je kombinace netesnych solenoidu kdy se auto samovolne pres noc zveda do maxima to je pekny jev (vetsinou se potykame s opacnym smerem-tedy dolu.)

Re: Range Rover P38 přípravek na přímé dofukování měchů

Napsal: 02 úno 2013 02:13
od OC
:)

Jinak přidám do seznamu jedno využití kickeru. V Albánii mi rupnul měch. Blbé, ale couž, Albánci jsou šikovní, dali tam péro.

Takže co bylo hned na to potřeba? Správně: přeprogramovat výšky tak, aby EAS byla spokojená na tom péru, a nesnažila se to pořád měnit :cool

Re: Range Rover P38 přípravek na přímé dofukování měchů

Napsal: 02 úno 2013 12:38
od ssang
OC píše::)
Blbé, ale couž, Albánci jsou šikovní, dali tam péro. :cool
Ano Albánci jsou šikovní mého Mirafa u nich nabořeného v 81 roce také opravili tak, že zadek který byl cca 30 cm napěchovaný do kufru a zadní kapota byla zlomená vyklepali tak, že až na detaily se trefili do původních tvarů. Neměli ani problém se zadníma lampama, které byly na šrot. Prostě tam napasovali zadní lampy ze staré Varšavy. Jsou to kluci šikovní a ceny lidové.