Stránka 1 z 1

Vrtule chlazení viskospojka pro P38 Range Rover 2,5 DSE ´99

Napsal: 25 úno 2013 11:59
od greenpoint
Chlapi, scháním nejlépe samostatnou viskospojku pro vrtuli chlazení pro P38 Range Rover 2,5 ´99
Nevíte o prodejci a nebo o náhradě za rozumnější peníze? Pasuje tam z nějakého BMW?
Děkuji

Re: Vrtule chlazení viskospojka pro P38 Range Rover 2,5 DSE

Napsal: 27 úno 2013 09:28
od cibajs
Tak to by aj mňa zaujimalo, lebo mám zdroj za 50 ečiek, ale je tam päť druhov a neviem ktora je tá správna.

Re: Vrtule chlazení viskospojka pro P38 Range Rover 2,5 DSE

Napsal: 27 úno 2013 09:34
od greenpoint
A aký je ten zdroj, Cibajsu?
Ďákujem!

Re: Vrtule chlazení viskospojka pro P38 Range Rover 2,5 DSE

Napsal: 27 úno 2013 12:20
od teslo
Prehrieva sa Vam, alebo stale "huci"?

Re: Vrtule chlazení viskospojka pro P38 Range Rover 2,5 DSE

Napsal: 27 úno 2013 12:33
od greenpoint
teslo píše:Prehrieva sa Vam, alebo stale "huci"?
Protáčí se ... s vypnutým motorem zlehýnka ztuha a při zahřátém motoru (natlakovaném chladícím systému teplem) jde zastavit a je naprosto volná.

Při dlouhém táhlém kopci při rychlosti 35 km/h na 2.500 ot buchne chladič. Ručička teploty chodí po zahřátí teď v zimě jen v rozmezí 1/4 až 1/2, nikdy jsem si před bouchnutím nevšiml, že by se to začalo hřát nad 1/2.

Je nové víčko expanzky, udělaná hlava ...

Re: Vrtule chlazení viskospojka pro P38 Range Rover 2,5 DSE

Napsal: 01 bře 2013 10:24
od cibajs
Mne to stále hučí. Iba niekedy ide potichučky. Teplota sa dostane max. do polovice rozsahu teplomera.

Re: Vrtule chlazení viskospojka pro P38 Range Rover 2,5 DSE

Napsal: 01 bře 2013 14:07
od teslo
Mne stale hucala vrtula, tak som kupil novu (novu, nie pouzivanu) visko a prehodil ich. Huci co stale...takze moj zaver z toho je taky, ze ten motor generuje tolko tepla, ze visko je spustena skoro stale. A este dve pozorovania. Na dialnici sa s tym da ist na tempomat max 130-140. Ide to aj rychlejsie, ale potom sa uz teplota zacina zvysovat (nemal som to srdce to tlacit ci by to islo az do cerveneho, takze neviem ci by sa teplota niekde ustalila). A bez sahary na chladici sa ten motor uchladit neda. Chvilu som to tesoval bez nej a teplota isla hned hore.

Re: Vrtule chlazení viskospojka pro P38 Range Rover 2,5 DSE

Napsal: 01 bře 2013 20:03
od eliott
Ten motor je hotová teplárna, s tím chlazením je věčný problém. Pokud tlakuje, může být i prasklý blok.

Re: Vrtule chlazení viskospojka pro P38 Range Rover 2,5 DSE

Napsal: 30 zář 2013 09:00
od peshi
A jak se dá tedy poznat, jestli je visko jeste ok neb KO? Me auto taky fest huci a pomaleji se ohriva. Nevim jestli huci hned za studena,, protoze mu nedavam, ale myslim ze ano. Kdyz je motor studeny, tak jde viskospojka celkem ztuha otocit. Mám 2.5DSE 2001. Je tedy vic typu, ktery mam pouzit a je mozne sehnat náhradu z bmw nebo omegy?

Diky!

Re: Vrtule chlazení viskospojka pro P38 Range Rover 2,5 DSE

Napsal: 27 led 2014 21:00
od keflek
zdarec vsici, koupil jsem nouvou visco spojku a v domeni ze muj RR bude klidasek a ne urvanej rapl. dam ji tam a porad je rapl, co s tim? kde je chyba poradte prosim :Sorry: . v tuhy zime se stane ze visco nejde, a kone navic jsou znat!!

Re: Vrtule chlazení viskospojka pro P38 Range Rover 2,5 DSE

Napsal: 27 led 2014 23:17
od Sláma Karel
A jak jsi poznal, že nejde? Ty jsi ji chytal rukou, protože si neumím nějak představit, jak se pozná opticky, že se neunáší na volno.


Taky nezapomínej, že když to nastartuješ, tak chvíli trvá, než se ta visco dostane do provozní teploty. To že to hučí úplně studené je normální. :wink:

K :dance