Stránka 1 z 2

Díly RRC

Napsal: 13 bře 2013 16:02
od Dockar
Prodám přebytky ze svého bývalého clasika:

Diferencilál 24drážek 3500,-
Koš diferenciálu 1400,-
Řídící jednotka motoru 3,9i 400,-
Řídící jednotka ABS/TC 400,-
Tyč řízení 200,-
Dveře zadní pasažér, stav nic moc, oboje 1000,-
Kola origo třípaprsek včetně matic, černé jako nové, obuté, gumy na dojetí 5000,-
Subík do zadní kapsy RRC softdash neznámého stavu včetně držáků 500,-
Kryt diferenciálu, nová barva, černá. prodáno

Ještě se podívám co najdu a doplním fotky.

Re: Díly RRC

Napsal: 13 bře 2013 16:21
od gibson
ak by rezervacia stelovacieho panhardu padla tak sa staviam do radu :wink:

Re: Díly RRC

Napsal: 13 bře 2013 20:02
od Macej
Nevedel by si nejak zistiť či sú tie +2" struny predné alebo zadné? Mal by som záujem ak by si ich vedel poslať dobierkou v rámci ČR a kým si Range na seba zarobí než mu doprajem nové tak by mi hodne pomohli nech sa zbavím tých hnusných podložiek :-)

Diky

Re: Díly RRC

Napsal: 13 bře 2013 20:34
od Dockar
Ty péra, opravdu nevim. Pokud bys věděl míry, samozřejmě je změřim. Měl jsem je na zadku, ale asi tejden. Sice auto pěkně stálo, ale na muj vkus bylo dost tvrdý :mrgreen: tak šli ven a vyřešil sem to na autě jinak :chuckle

Ta panhardka možná bude volná. Zejtra jsem v meziprostoru, v pátek se podívám co sem jí kupoval a dám vědět.

Re: Díly RRC

Napsal: 14 bře 2013 10:55
od Macej
Nemám momentálne na čom zmerať a dlžky zaťaženej struny mi ty už asi tiež neprezradiš ale podla niakych múdrych dokumentov ohladom origo "neliftových" strún sa tie dlžky moc nelíšia. Zadné originál HD struny spomínajú v rozmere 16,95" (kalkulačkovo cca 430mm) s cca 8,5 závita a zvyšné "nonHD" od necelých 410mm až po 436mm (lavá/pravá približne podobne) a predok zase od necelých 370mm až po 436mm na šoferovej strane TDička. Tak to aby bol z toho jeden :Ja blb: . Keď tak skús k ním len od oka priložiť meter, že kolko to povie a keby si mal čas a vôlu niekedy keď sa o ne potkneš odfotiť ich tak budem rád a možno ich niak identifikujeme :yes .

Ďakujem :beer

Re: Díly RRC

Napsal: 14 bře 2013 11:47
od Dockar
Asi i průměr drátu. Oměřim, nafotím.

Re: Díly RRC

Napsal: 16 bře 2013 08:36
od Dockar
Sorry všem, byl sem na školení a nestihl jsem. Doženu to v pondělí :mrgreen:

Re: Díly RRC

Napsal: 19 bře 2013 15:46
od Dockar
Délka pér 430mm, průměr drátu 19mm. Ve srovnání s originál zadní pružinou.

Re: Díly RRC

Napsal: 19 bře 2013 15:54
od Dockar
Aktualizace v prvním příspěvku, panhardka a tlumič řízení tedy pro tuto chvíli volné, na panhardku se hlásil první Gibson a pak dle SZ :mrgreen: Fotky budu nadále doplňovat, eště něco dalšího se tu určitě najde :mrgreen:

Tlumič řízení, zabalený,v krabici

Re: Díly RRC

Napsal: 19 bře 2013 16:53
od Byzi
Beru tlumič řízení, až pojedu kolem tak si to vyzvednu.

Re: Díly RRC

Napsal: 19 bře 2013 17:58
od Dockar
OK. Stav se na kafe, možná už pojedou i klobásky :mrgreen:

Re: Díly RRC

Napsal: 24 kvě 2013 16:09
od Dockar
aktualizace :mrgreen:

Re: Díly RRC

Napsal: 24 kvě 2013 17:57
od merlin
Pos vyfoť ty předpokládám zadní zástěrky.


Sent from my iPad using Tapatalk HD

Re: Díly RRC

Napsal: 24 kvě 2013 18:23
od Dockar
Měly by tam bejt všechny čtyři. Vyfotím

Re: Díly RRC

Napsal: 30 kvě 2013 17:39
od merlin
Fotíš?


Sent from my iPad using Tapatalk HD

Re: Díly RRC

Napsal: 30 kvě 2013 18:02
od Miky_CZ
ta řídící jednotka by mě možná zajímala, v rangi chybí ale nevím jestli to bude ta správná, kde je na motoru kód motoru, vinko sem nejak pod rzi neobjevil

Re: Díly RRC

Napsal: 30 kvě 2013 18:42
od Dockar
Nefotím, bo je nemůžu najít :ramena: esli sem je v záchvatu úklidu někam nevodeslal. Eště zapátrám. Tu jednotku ti klidně dám na zkoušku.

Re: Díly RRC

Napsal: 30 kvě 2013 18:47
od Mirko
@ Miky: Ty řidíci jednotky byli na všechny pozdější 3,9 stejné, jen první ročník měl 14 CU místo 14 CUX v názvu (neuměla lambdasondy, respektive neměla možnost volby) takže pokud je na řídicí jednotce napsáno 14 CUX, tak bude pasovat u tvého. Kod motoru je vyražený u vstupu měrky oleje mezi třetím a pátým válcem. Obvykle tam jsou dva řádky, První něco ve smyslu CR 8.13 - což značí kompresní poměr a druhý řádek začíná například 38D123456, to 38D nebo 36D značí obsah a v podstatě i kompresní poměr.
Už jsi ten tvůj motor v závoďakovi trochu poladil, např podle emisí?

Re: Díly RRC

Napsal: 01 čer 2013 10:14
od Dockar
Něco se mi nechtělo utírat, takže zaprášené je na pohled hnusný, ale jinak pěkný :mrgreen: Merlinovi se omlouvám, zástěrky asi zustaly někde v propadlišti dějin, nicméně sem se smířil s tím, že všechny věci žijou vlastním životem, občas mizí a po čase se zase objevují. Takže se objevilo pro změnu pár drobností, vo kterejch sem myslel, že už sem je vyhodil. Takže fota :mrgreen:

Re: Díly RRC

Napsal: 01 čer 2013 10:18
od Dockar
U čehož nejsou ceny v seznamu, tak na dotaz, díky :) EAS je z P38, jsou k tomu i dva měchy neznámého stavu. Tam se budeme pohybovat cenově kolem lahve nějaký kořalky, ne z Lidlu :mrgreen: