Stránka 1 z 1

2WD znouzecnost vs. 4WD svět

Napsal: 06 dub 2013 00:16
od lumberjack
Někteří z vás, stejně jako já, najezdili v terénu s obyčejnejma autama víc než když si pořídili 4x4 auto. Našel sem pár fotkek, kde sem jezdil v terénu s autem, co tam nemá co dělat. Fotky to dost zkreslujou, vypadá to jednoduší než ve skutečnosti... :grin: Většinu nepředstavitelnejch věcí, co jsem projel, samozřejmě nemám zdokumentovanou, ale nějaký fotky bych našel. Nadhodim tyhle se svojí felicí. Zajímalo by mě, jestli má někdo podobný a podělil by se, rád bych je viděl. Pokud to nebude nikoho zajímat a bude to k ničemu, tak to smažte...

Re: 2WD znouzecnost vs. 4WD svět

Napsal: 06 dub 2013 00:18
od lumberjack
...

Re: 2WD znouzecnost vs. 4WD svět

Napsal: 06 dub 2013 00:36
od fidzi
To křížení tý Felicie mě připomnělo jednu mojí fotku
Obrázek

:Sorry: Teréní podvod jménem SUV.

Re: 2WD znouzecnost vs. 4WD svět

Napsal: 06 dub 2013 00:39
od lumberjack
Samonosný karoserie holt uměji moc, to se nenechá nic dělat :grin:

Re: 2WD znouzecnost vs. 4WD svět

Napsal: 06 dub 2013 10:30
od komin
To mi pripomina jedno heslo, ze najlepsie terenne auto je sluzobne auto :mrgreen:

Re: 2WD znouzecnost vs. 4WD svět

Napsal: 06 dub 2013 13:58
od xxx
komin píše:To mi pripomina jedno heslo, ze najlepsie terenne auto je sluzobne auto :mrgreen:

jo jo :D :rofl

Re: 2WD znouzecnost vs. 4WD svět

Napsal: 06 dub 2013 17:14
od Jenda
...no ja kdyz tezil na sumave,tak jsem si ne meziobdobi poridil za 5tsc kc polskyho Fiatka(malucha).Udelal jsem motor a sehnal tereni vzorek na zadek a ono to fakt fungovalo.Jezdil jsem i po cyklostezkach,kde uz parkovej Nisan nemohl :grin:
Kufr byl presne na H 365,kandak,olej a nejaky naradi.No a to se mnou jezdila na tyden i moje malamutka :wink:
Jo to byl snad jedinej poradnej polskej offroad :wink:
H.

Re: 2WD znouzecnost vs. 4WD svět

Napsal: 06 dub 2013 22:28
od Tim
Já teda měl zatím jen samé 4x4 vozy, až před rokem jsem přišel do styku i s břichoplazem, ale ten se do lesa nepodívá. Nicméně jsi mi s tou filckou připomněl den, kdy jsem jel se svojí expřítelkyní do lesa na jelení říji... Protože tenkrát zrovna byla v servisu VITARA, na kterou jsem byl zvyklý, jeli jsme felicií mého "skorotchána". No a lážo plážo po lesní cestě, uprostřed které byl kámen. Mne nějak nedošlo, že nesedím v Suzuce a křup... Ohnul jsem táhlo řazení, takže domů jsem mohl používat jen 2. a 4. převodový stupeň a zpátečku, no a po pár kilometrech se rozsvítila kontrolka mazání. Tak jsem to chcípnul a zjistil, že na olejové vaně je také nějaká netěsnost :rofl Takže už radši ne-e :chuckle

Re: 2WD znouzecnost vs. 4WD svět

Napsal: 07 dub 2013 01:56
od lumberjack
Nejvíce se mi osvědčily Š 105-130. U týhle felicie jsem sundal motor. S takovymhle autem musíš jezdit v terénu 1. 2. 3. plnej plyn a zavřít oči. Pokud zastavíš, už se nerozjedeš :grin: No a pokud narazíš na kamen schovanej ve vysoký trávě, tak urazíš motor, ten spadne na zem, prorazíš olejovou vanu a pošteluješ chladič... Zavoláš kamarádovi, co je autoštelung. Přijede, odtáhneme to a večer je auto za 3000 funkční. Díly za nic a oprava teď., takže druhej den můžeš zase do práce To je jediný plus. Jinak je to marnost, ale taky to jde... Jen to dře holt :skleb

Re: 2WD znouzecnost vs. 4WD svět

Napsal: 07 dub 2013 02:02
od lumberjack
komin píše:To mi pripomina jedno heslo, ze najlepsie terenne auto je sluzobne auto :mrgreen:
No jo, je to pravda, hlavně když si živnostník. Nikdy sem ho moc nešetřil, ať bylo státní nebo moje... Je to jen auto, co má sloužit mě a ne já jemu :wink:

Re: 2WD znouzecnost vs. 4WD svět

Napsal: 07 dub 2013 09:59
od Franta D1
Před tak deseti lety jsem dělal pro vojenskou tankovou střelnici v Boleticích registraci zásahu cíle při střelbách. Takový zařízení co se namontovalo v na kolejovej podvozek cíle a bezdátově to počítalo zásahy. Doject se tam muselo po tankovej cestě a namontovat. Tam to šlo a jel jsem tam s vojákem v UAZu, ale když střelby skončily, tak přišel lampasák že mi dá vojáka s UAZem, aby jsme tam pro to dojeli, pak skočil do Tatry o odjel. Čekám, čekám a čekám asi hodinu a voják nikde. Tak jsem skočil do funglovky Citroena Berlingo s tejden novejma zimníma gumama, což byla asi moje záchrana a vyrazil jsem do plochy po tankovej cestě. Přítomní se na mne koukali jako na vola, čemuž se do dneška ani nedivím. Ono ještě totiž pršelo a na tej tankovej cestě nizely i celý BVP v bahně. Na celou tu cestu bylo vidět od velitelskýho bunkru. Cestra tam to byl masakr a jen jsem čekal kdy se Citron někam propadne a budu muset vylejzat okýnkem, nicméně jsem tam doklouzal. Sundám mašinku strčím do kufru a další průser byl se tam otočit, což se ni s kapkama potu na čele povedlo a vyrážím zpět. V dálce jsem viděl jak přijela Tatra z vyskočí lampasák a zírá s ostaníma přihlížejícíma co tam dělám. Cesta zpátky byl ten samej masakr co tam. Když jsem přijel k bunkru povídá mi lampasák :shock: CO TAM DĚLÁŠ MY MÁME STRACH TAM JECT S UAZEM.
Musím říct že červený boletický bahno bylo naprosto všude a vyhnali mne pak i z myčky, že si to mám napřed umejt někde jinde. Motor byl jak bahnitá koule a spíš jsem se divil že to nechcíplo.