Stránka 1 z 1
2WD znouzecnost vs. 4WD svět
Napsal: 06 dub 2013 00:16
od lumberjack
Někteří z vás, stejně jako já, najezdili v terénu s obyčejnejma autama víc než když si pořídili 4x4 auto. Našel sem pár fotkek, kde sem jezdil v terénu s autem, co tam nemá co dělat. Fotky to dost zkreslujou, vypadá to jednoduší než ve skutečnosti...

Většinu nepředstavitelnejch věcí, co jsem projel, samozřejmě nemám zdokumentovanou, ale nějaký fotky bych našel. Nadhodim tyhle se svojí felicí. Zajímalo by mě, jestli má někdo podobný a podělil by se, rád bych je viděl. Pokud to nebude nikoho zajímat a bude to k ničemu, tak to smažte...
Re: 2WD znouzecnost vs. 4WD svět
Napsal: 06 dub 2013 00:18
od lumberjack
...
Re: 2WD znouzecnost vs. 4WD svět
Napsal: 06 dub 2013 00:36
od fidzi
To křížení tý Felicie mě připomnělo jednu mojí fotku

Teréní podvod jménem SUV.
Re: 2WD znouzecnost vs. 4WD svět
Napsal: 06 dub 2013 00:39
od lumberjack
Samonosný karoserie holt uměji moc, to se nenechá nic dělat

Re: 2WD znouzecnost vs. 4WD svět
Napsal: 06 dub 2013 10:30
od komin
To mi pripomina jedno heslo, ze najlepsie terenne auto je sluzobne auto

Re: 2WD znouzecnost vs. 4WD svět
Napsal: 06 dub 2013 13:58
od xxx
komin píše:To mi pripomina jedno heslo, ze najlepsie terenne auto je sluzobne auto

jo jo

Re: 2WD znouzecnost vs. 4WD svět
Napsal: 06 dub 2013 17:14
od Jenda
...no ja kdyz tezil na sumave,tak jsem si ne meziobdobi poridil za 5tsc kc polskyho Fiatka(malucha).Udelal jsem motor a sehnal tereni vzorek na zadek a ono to fakt fungovalo.Jezdil jsem i po cyklostezkach,kde uz parkovej Nisan nemohl
Kufr byl presne na H 365,kandak,olej a nejaky naradi.No a to se mnou jezdila na tyden i moje malamutka
Jo to byl snad jedinej poradnej polskej offroad
H.
Re: 2WD znouzecnost vs. 4WD svět
Napsal: 06 dub 2013 22:28
od Tim
Já teda měl zatím jen samé 4x4 vozy, až před rokem jsem přišel do styku i s břichoplazem, ale ten se do lesa nepodívá. Nicméně jsi mi s tou filckou připomněl den, kdy jsem jel se svojí expřítelkyní do lesa na jelení říji... Protože tenkrát zrovna byla v servisu VITARA, na kterou jsem byl zvyklý, jeli jsme felicií mého "skorotchána". No a lážo plážo po lesní cestě, uprostřed které byl kámen. Mne nějak nedošlo, že nesedím v Suzuce a křup... Ohnul jsem táhlo řazení, takže domů jsem mohl používat jen 2. a 4. převodový stupeň a zpátečku, no a po pár kilometrech se rozsvítila kontrolka mazání. Tak jsem to chcípnul a zjistil, že na olejové vaně je také nějaká netěsnost

Takže už radši ne-e

Re: 2WD znouzecnost vs. 4WD svět
Napsal: 07 dub 2013 01:56
od lumberjack
Nejvíce se mi osvědčily Š 105-130. U týhle felicie jsem sundal motor. S takovymhle autem musíš jezdit v terénu 1. 2. 3. plnej plyn a zavřít oči. Pokud zastavíš, už se nerozjedeš

No a pokud narazíš na kamen schovanej ve vysoký trávě, tak urazíš motor, ten spadne na zem, prorazíš olejovou vanu a pošteluješ chladič... Zavoláš kamarádovi, co je autoštelung. Přijede, odtáhneme to a večer je auto za 3000 funkční. Díly za nic a oprava teď., takže druhej den můžeš zase do práce To je jediný plus. Jinak je to marnost, ale taky to jde... Jen to dře holt

Re: 2WD znouzecnost vs. 4WD svět
Napsal: 07 dub 2013 02:02
od lumberjack
komin píše:To mi pripomina jedno heslo, ze najlepsie terenne auto je sluzobne auto

No jo, je to pravda, hlavně když si živnostník. Nikdy sem ho moc nešetřil, ať bylo státní nebo moje... Je to jen auto, co má sloužit mě a ne já jemu

Re: 2WD znouzecnost vs. 4WD svět
Napsal: 07 dub 2013 09:59
od Franta D1
Před tak deseti lety jsem dělal pro vojenskou tankovou střelnici v Boleticích registraci zásahu cíle při střelbách. Takový zařízení co se namontovalo v na kolejovej podvozek cíle a bezdátově to počítalo zásahy. Doject se tam muselo po tankovej cestě a namontovat. Tam to šlo a jel jsem tam s vojákem v UAZu, ale když střelby skončily, tak přišel lampasák že mi dá vojáka s UAZem, aby jsme tam pro to dojeli, pak skočil do Tatry o odjel. Čekám, čekám a čekám asi hodinu a voják nikde. Tak jsem skočil do funglovky Citroena Berlingo s tejden novejma zimníma gumama, což byla asi moje záchrana a vyrazil jsem do plochy po tankovej cestě. Přítomní se na mne koukali jako na vola, čemuž se do dneška ani nedivím. Ono ještě totiž pršelo a na tej tankovej cestě nizely i celý BVP v bahně. Na celou tu cestu bylo vidět od velitelskýho bunkru. Cestra tam to byl masakr a jen jsem čekal kdy se Citron někam propadne a budu muset vylejzat okýnkem, nicméně jsem tam doklouzal. Sundám mašinku strčím do kufru a další průser byl se tam otočit, což se ni s kapkama potu na čele povedlo a vyrážím zpět. V dálce jsem viděl jak přijela Tatra z vyskočí lampasák a zírá s ostaníma přihlížejícíma co tam dělám. Cesta zpátky byl ten samej masakr co tam. Když jsem přijel k bunkru povídá mi lampasák

CO TAM DĚLÁŠ MY MÁME STRACH TAM JECT S UAZEM.
Musím říct že červený boletický bahno bylo naprosto všude a vyhnali mne pak i z myčky, že si to mám napřed umejt někde jinde. Motor byl jak bahnitá koule a spíš jsem se divil že to nechcíplo.