Stránka 1 z 2
Nefunkční pérování u P38 - prosím o radu
Napsal: 25 lis 2007 11:54
od cenda111
Zdravím všechny,tak se mi už RR taky projevil.Hlásí mi to ''EAS FEHLER'' takže chyba nějaké řídící jednotky?Když nastartuju tak kontrolky výšky blikají,kompresor nejde,prostě nic nefunguje.Umí tady v ČR někdo pořádně diagnostiku?Díky za rady
Re: Nefunkční pérování u P38 - prosím o radu
Napsal: 25 lis 2007 13:21
od erik
cenda111 píše:Zdravím všechny,tak se mi už RR taky projevil.Hlásí mi to ''EAS FEHLER'' takže chyba nějaké řídící jednotky?Když nastartuju tak kontrolky výšky blikají,kompresor nejde,prostě nic nefunguje.Umí tady v ČR někdo pořádně diagnostiku?Díky za rady
Stejny problem ma Roman z BA.. 00421905716531, ale taky si nevi rady.
Re: Nefunkční pérování u P38 - prosím o radu
Napsal: 25 lis 2007 13:57
od RB
cenda111 píše:Zdravím všechny,tak se mi už RR taky projevil.Hlásí mi to ''EAS FEHLER'' takže chyba nějaké řídící jednotky?Když nastartuju tak kontrolky výšky blikají,kompresor nejde,prostě nic nefunguje.Umí tady v ČR někdo pořádně diagnostiku?Díky za rady
Doporučuji diagnostiku,nejdříve.Můj mechanik na ni pojede př výkend do německa,kde dělal.Jede tam s mojim RR a veze s sebou PC od jiných RR na vyčištění.Pokud máš zájem jet s ním,dej vědět na
wildstyle@seznam.cz domluvíme se.Jsme z Prachatic a máme to tam 130km.
RB
Napsal: 25 lis 2007 16:30
od MartinMM
Tak stim sem si uzil sve

prvne diagnostiku jen jestli se ti auto i sfouklo tak snim jet nekam dal je opruz a tak se nekde vymlet - nebo jet tak do sedesat km v hod, na diagnostice ti zjisti pricinu ale problem je ze jim tam vetsinou skoci vic chyb v poradi po sobe - cidla vysky , kompresor , a neco v e ventylovem bloku. me to zacali postupne menit od cidel pres kompresor az jsme se dostali k cidlu tlaku ve ventylove hlave , byl ale problem i s prednimi mechy ktere uchazeli a kompresor se nekdy prehral a prej nejaka pojistka ho vypla a uz tam byla chyba , tak drzim palce
Napsal: 25 lis 2007 18:27
od RB
MartinMM píše:Tak stim sem si uzil sve

prvne diagnostiku jen jestli se ti auto i sfouklo tak snim jet nekam dal je opruz a tak se nekde vymlet - nebo jet tak do sedesat km v hod, na diagnostice ti zjisti pricinu ale problem je ze jim tam vetsinou skoci vic chyb v poradi po sobe - cidla vysky , kompresor , a neco v e ventylovem bloku. me to zacali postupne menit od cidel pres kompresor az jsme se dostali k cidlu tlaku ve ventylove hlave , byl ale problem i s prednimi mechy ktere uchazeli a kompresor se nekdy prehral a prej nejaka pojistka ho vypla a uz tam byla chyba , tak drzim palce
Ta pojistka je v zadní trakci toho kompresoru.Většinu věcí máme,včetně měchů.RB
Napsal: 25 lis 2007 19:20
od MartinMM
No pruser je ten ze mi trvdili v AMT nesmyli a asi nejvic mi poradil eliot , menil jsem vse co mi rekli tak mam vymenene vse mimo ventyloveho bloku a ten bych chtel dat jinej na zlousku jestli uz budu mit konecne pokoj tak to ted akorat ladim za nejakej ztarsi - jelikoz 40 tacu za novej nedam
Napsal: 25 lis 2007 23:04
od cenda111
Kompresor funguje,prostříkal jsem všechny konektory včetně čidel výšky vozu.Zítra jedu do Kolína na diagnostiku,tak uvidím co dude dál.Chci se zeptat, když se najde vadný spoj a příčina se odstraní,musí se chyba vymazat jinak jí to pořád hlásí že?Díky za odpovědi
Napsal: 25 lis 2007 23:44
od MartinMM
Presne tak , chyba se musi smaznout , mechy ti drzi dobre??
Napsal: 26 lis 2007 17:08
od cenda111
Měchy drží,včera to kleklo a dneska to ještě není na dorazech.Když to natočim tak to má snahu se zvedat.
Napsal: 26 lis 2007 19:05
od MartinMM
tak jestli ti mechy pred tim normalne drzeli tak muzes vyloucit prehrati kompresoru, me nez jsem dal nove predni mechy auto spadlo na predku po par minutach a v zime jak mech stvrdnul tak to fucelo kolem , mel jsem oba dva mech ustrelene ale v AMT me tvrdili ze to tak je bezne tak jsem to neresil ale kdyz to fuci tak muze odejit brzo kompresor jelikoz neustale dofoukava coz asi nebude tvuj problem - doufej ze to bude nejake cidlo vysky - vic ti povi na diagnostice. Vymena na pockani kdyz jej maj
Napsal: 26 lis 2007 23:41
od eliott
Pokud se má snahu zvedat, může to být jen ''pístní kroužek'' v kompresoru. Když nastartuješ, začne to svítit hned, nebo po chvíli?
Napsal: 27 lis 2007 00:03
od RB
MartinMM píše:No pruser je ten ze mi trvdili v AMT nesmyli a asi nejvic mi poradil eliot , menil jsem vse co mi rekli tak mam vymenene vse mimo ventyloveho bloku a ten bych chtel dat jinej na zlousku jestli uz budu mit konecne pokoj tak to ted akorat ladim za nejakej ztarsi - jelikoz 40 tacu za novej nedam
Nevolal jsi mi náhodou přez Eliotta kvůli zapůjčení toho nivelačního bloku?
RB
Napsal: 27 lis 2007 00:18
od MartinMM
JJ volal pocitam dalsi tyden se ozvu nestiham nestiham nestiham ale pocitam stim at uz mam konecne snad pokoj
Napsal: 27 lis 2007 21:50
od cenda111
eliott píše:Pokud se má snahu zvedat, může to být jen ''pístní kroužek'' v kompresoru. Když nastartuješ, začne to svítit hned, nebo po chvíli?
Začne to blikat hned jak zapnu klíček a když to nastartuju začne to po chvíli už jen svítit
Napsal: 27 lis 2007 22:17
od eliott
Když to natočim tak to má snahu se zvedat
Jak jsi myslel tohle?
Napsal: 30 lis 2007 09:53
od cenda111
Tak mi autíčko už funguje.Včera v Kolíně mi smázli chybu ve smyslu "vysoký tlak v systému"

Napsal: 30 lis 2007 10:32
od MartinMM
to bylo u me taky posledni mazani - nizky a vysoky tlak ale ted jestli to budou i nejak opravovat ?nebo az ti to zas nekdy skoci , treba nekde na cestach tak to aby si clovek fakt nainstaloval do okruhu baipas na pumpicku celkem o tom uz dlouho premyslim

Napsal: 03 pro 2007 12:58
od cenda111
Už mám na tlakové nádobě ventilek,až se mi to stane příště, tak si měchy dofouknu v poho.Při téhle závadě cívky pustily vzduch do měchů,ale kompresor nefungoval.
Napsal: 03 pro 2007 13:01
od 1960SeriesII
Jééé, ty jsi Kutnohorák, to je paráda, to se můžeš v březnu přijet podívat na Birmabright Weekend do kempu Santa Barbara

Nemáš sice správný vůz, ale hned po mě to budeš asi mít nejblíž

Napsal: 03 pro 2007 13:34
od MartinMM
cenda111 píše:Už mám na tlakové nádobě ventilek,až se mi to stane příště, tak si měchy dofouknu v poho.Při téhle závadě cívky pustily vzduch do měchů,ale kompresor nefungoval.
myslis ze to tak bude fungovat?? podle me dostupnych informacich to neni dobre reseni , muze se stat neco ve ventilovem bloku nebo se snimacem vysky a nepusti te to , resi se to tak ze na hadice co jdou do mechu od ventiloveho bloku se da neco jak baipas a kazdej mech si dofoukas pumpickou podle libosti - chci si to poridit tak pak dam vedet
