Stránka 1 z 2
jake disco vybrat
Napsal: 27 dub 2013 18:33
od Tomanus
Dobrý den.
Prosím o radu. Rád bych si pořídil disco a to td5 a nebo 4.0 V8 od od roku 2003.
Ptám se co by pro mne bylo lepší. Benzin bych si nechal předělat na lpg.
Tak cenové náklady na provoz odhaduji na stejnou částku.
Jaká je poruchovost benzinu a td5.
Benzínový motor by neměl být tak jednoduší konstrukce.
Předem vám děkuji za odpověď.

Re: jake disco vybrat
Napsal: 28 dub 2013 21:39
od masar
No hlavně, aby jsi měl u toho benzinu taky z čeho vybírat, tady v CZ jich zrovna moc nebude.
Nemluvili jsme spolu telefonicky tak půlroku a víc zpátky?
Re: jake disco vybrat
Napsal: 29 dub 2013 05:03
od Tomanus
Ano mluvili jsem to já. A tak pomalu začínám zjišťovat co a jak. Počítám že v létě už budu hrdým vlastníkem.

Re: jake disco vybrat
Napsal: 29 dub 2013 05:19
od Tomanus
Proto ještě uvažuji o benzinovém motoru. Podle mé úvahy by měl být jednodušší konstrukce a tudíž spolehlivější. Po přestavbě na LPG se náklady vyrovnají. Dále jsem četl že blok benzínu je náchylný na poškození. Jaká je pravděpodobnost poškození? Oprava vyjde na? Asi masakr. Dá se tomu předejít?
S V8 by to bylo asi jiné ježdění než s naftou. Ale ani td5 nevadí, jen se stále bojím komplikované konstrukce dieselového agregátu. ( vstřikování, čerpadlo, turbo, palivová soustava )
Re: jake disco vybrat
Napsal: 29 dub 2013 12:20
od MadTom
TD5 nemá vstřikovací čerpadlo. Pouze elektrické podávací v nádrži.
Re: jake disco vybrat
Napsal: 29 dub 2013 12:32
od Tomanus
MadTom píše:TD5 nemá vstřikovací čerpadlo. Pouze elektrické podávací v nádrži.
No a podle vás je spolehlivější td5 a nebo v8. Já se prošku obávám aby to pak nebyla bezedná kašička.
Já nejsem zámožný člověk a při koupi vozu budu potrebovat auto v provozu cca 5 a více let.
Samozřejmě že závady jsou a budou ale nerad bych platil pade za motor a pade za převodovku.
Proto se ptám a zdá se mi ten V 8 némě náchylný na poruchy.
Předem se omlouvám jestli jsem ne zdvořilý.
Re: jake disco vybrat
Napsal: 29 dub 2013 13:00
od cyril
Osobně jsem měl Disco 2 s TD5 dva kusy. 2003 + 2004. Oba automaty.
V podstatě byla obě auta v pohodě. Jen občas vyžadovala pozornost.
Přetlakový ventil paliva, rozpadlé plastové tubičky u systému chlazení, prodřené palivové potrubí nad nádrží, novému majiteli po prodeji odešlo turbo a někdo občas řeší vadné palivové čerpadlo. Na víc věcí si nevzpomínám. S benzínovou Disco 2 jsem chvíli jezdil, když byla u nás na servisu. Přišlo mi to líný jak veš.....
Kdybych si měl vybrat mezi benzínem a naftou v automatu, šel bych radši do Td5.
Nějakou kačku tě to stát bude, ale když to jede, je to super. A dá se to i lehce čipnout.
Edit: Ještě jsem měnil řemenici kliky. Taky drahý jak čert.
Re: jake disco vybrat
Napsal: 29 dub 2013 20:12
od Tomanus
Palivové čerpadlo stojí šest tácu to ještě jde. Ale bojím se toho aby ze dne na den nepřišlo něco dražšího. (turbo vstřiky) velká investice. Jestli porucha bude ve stavu takovém aby se dalo jezdit týden či déle tak se člověk dokáže zařídit a finance zajistit. Těch dvacet holt musím mít stále v zásobě pač auto potřebuji každý den a v případe poruchy to za výkend opravit. Ta TD5-ka by mi nevadila a dalo by se říci že i vyhovovala a tak se ptám je to fakt takový problém s finančně náročnými opravami.
Dnes vlastním grand vitaru mám ji 4 roky a opravoval jsem zadní dif. (25 tis) zadní ložiska (12 tis).
A pak drobné věci které ani nestojí za to. Brzdy kotouče silenbloky. A tak bych si představoval i můj vysněný stroj disco td5 či v8.
Re: jake disco vybrat
Napsal: 29 dub 2013 21:51
od masar
U 4.6 praskal blok a 4.0 je myslím stejný blok jen s jiným vrtáním nebo se pletu a 4.0 tím netrpí?
Re: jake disco vybrat
Napsal: 30 dub 2013 11:44
od habakuk
masar píše:U 4.6 praskal blok a 4.0 je myslím stejný blok jen s jiným vrtáním nebo se pletu a 4.0 tím netrpí?
Trpí, ale TD5 má zase naftu do oleje tak si člověk moc nevybere.
Re: jake disco vybrat
Napsal: 30 dub 2013 12:20
od erik
Re: jake disco vybrat
Napsal: 30 dub 2013 20:31
od Tomanus
Co to je za auto. Discovery 3? Tam je 2,7 V6. Co to je to TGV?
Promiň jsem neznalý.
Re: jake disco vybrat
Napsal: 30 dub 2013 20:35
od Tomanus
habakuk píše:masar píše:U 4.6 praskal blok a 4.0 je myslím stejný blok jen s jiným vrtáním nebo se pletu a 4.0 tím netrpí?
Trpí, ale TD5 má zase naftu do oleje tak si člověk moc nevybere.
Tak to jsem z toho magor. Nafta v oleji to asi bude odcházet těsnění pod hlavou to by asi nebyl zas tak velký problém. Jak se opravuje prasklý blok na V8. Je to finančně nákladný.
Re: jake disco vybrat
Napsal: 30 dub 2013 21:03
od MadTom
Nafta v oleji je u TD5 v EURO3 provedení - ty novější. Stává se to kvůli špatnému uložení vstřikovačů v hlavě. Když se to nedpochytí včas, olej se naředí a přestane to mazat. Nejdřív se zadře turbo a pak už to jdem rychle. Jediná oprava je výměna hlavy za vylepšenou.
Re: jake disco vybrat
Napsal: 30 dub 2013 21:09
od Tomanus
MadTom píše:Nafta v oleji je u TD5 v EURO3 provedení - ty novější. Stává se to kvůli špatnému uložení vstřikovačů v hlavě. Když se to nedpochytí včas, olej se naředí a přestane to mazat. Nejdřív se zadře turbo a pak už to jdem rychle. Jediná oprava je výměna hlavy za vylepšenou.
Problém nastane pouze při výměně a následně při vkládání vstrikovaču a nebo se to uvolní za provozu.
Re: jake disco vybrat
Napsal: 30 dub 2013 22:15
od masar
2.8 TGV -
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 767#p50767" onclick="window.open(this.href);return false;
Nafta v oleji -
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 18#p136918" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 79#p262779" onclick="window.open(this.href);return false;
Problémy s V8 -
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 32#p127832" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.offroadforum.cz/viewtopic.ph ... 0#p1104651" onclick="window.open(this.href);return false; (tohle je sice k RR P38, ale ten blok je stejný)
Re: jake disco vybrat
Napsal: 02 kvě 2013 22:56
od Tomanus
Dnes jsem zjistil ze V8 je po prasknutí bloku motoru opravitelny za 80 táců.
A že u TD5 se ropa do oleje dostává jen ve vyjímecných situací a ve velice malém procentu.
Tak volba asi bude disco v ropě.

Re: jake disco vybrat
Napsal: 02 kvě 2013 22:58
od Tomanus
Tomanus píše:Dnes jsem zjistil ze V8 je po prasknutí bloku motoru opravitelny za 80 táců.
A že u TD5 se ropa do oleje dostává jen ve vyjímecných situací a ve velice malém procentu.
Tak volba asi bude disco v ropě.

Stejně je lepší být na takovou situaci připravený. Čert nikdy nespí.
Re: jake disco vybrat
Napsal: 03 kvě 2013 08:14
od MadTom
Nafta v oleji se stává hlavně (tím nechci říct že pouze) u Euro3 motorů - tedy u novějších aut. Euro2 moto má typ 10P, Euro3 15P - je to napsané v TP.
Re: jake disco vybrat
Napsal: 03 kvě 2013 08:30
od Rover CK
Tomanus píše:MadTom píše:TD5 nemá vstřikovací čerpadlo. Pouze elektrické podávací v nádrži.
No a podle vás je spolehlivější td5 a nebo v8. Já se prošku obávám aby to pak nebyla bezedná kašička.
Já nejsem zámožný člověk a při koupi vozu budu potrebovat auto v provozu cca 5 a více let.
Samozřejmě že závady jsou a budou ale nerad bych platil pade za motor a pade za převodovku.
Proto se ptám a zdá se mi ten V 8 némě náchylný na poruchy.
Předem se omlouvám jestli jsem ne zdvořilý.
když tedy trváš na LR, tak je záhodno si hodně věcí udělat sám ,/ tedy pokud budeš mít při nákupu menší štěstí, což bývá často

/, protože když budeš závislý na servisech atak... tak se to hodně prodraží .