Tak nakonec je to trochu jinak...prasknul kriz na kardanu bliz k prevodovce.Protoze se to tam dost mlelo, tezko rict, rpoc prasknul...na pohled vypadal ok jeste 1000km predtim.Je pravda, ze nejaky terenek probehl, takze vinu pripisuju sis sobe
Kardan jsme vymenili, auto jede normalne.
Jen mam dotaz, sobezne se snazim hledat, treba me nasmerujete:
Vule pri razeni mam porad velke a prijde mi, ze rany jdou zase od predniho kardanu.Dnes jsem zkousel tohle:
Redukce vyrazena do neutralu:
Radim 1-zadna rana
Radim R-zadna rana
Radim 1-zadna rana
V prevodovce to jen lehce susti a zmeny zvuku pri vylapnute spojce jsou minimalni.
Redukce do H (silnicni jizda)
Radim 1-zadna rana
Radim R-rana (zavisla na rychlosti pusteni spojky)
Radim 1-rana (zavisla na rychlosti pusteni spojky)
Nazor, ze vule jsou normalni beru, ale nerad bych, aby mi treba kvuli velke vuli v prevodovce zase odesel kardan.
Jak nejepe diagnostikovat?
Jaka vule je jeste unosna?
Jinak pro vahajici strelce (jako jsem byl ja):
Odchazejici kriz piskal v urcitych otackach podobne jako spatne napnuty remen, nebo lozisko.
V posledni fazi bylo slyset cvakani pri dojizdeni do krizovatky,,,