Pavel49 píše:odpověď na Váš dotaz pane, na co chci vůz Land Rover není složitá.Autem bych rád jezdil.
Očekával jsem nabídky konkrétních vozidel ,místo otázek typu k čemu to chceš.
Mohl jsem se ale špatně vyjádřit a za to se velice omlouvám.
Takže znovu,
Rád bych koupil vůz Land Rover a dodávám ,že auto chci na to abych se v něm VOZIL!!!!
No, to pochopí i vůl, že to PANE nechcete k jídlu...
Ale pokud tady hledáte a očekáváte nabídku, nezbývá než to trochu upřesnit, protože vozit se budete sice ve všem, ale jde o to jak a kde.
Protože:
1. nejmenší LR se jmenuje Freelander. Hodí se víc na silnici , je relativně pohodlný, ale ne úplně do terénu vybavený (redukce). Je to SUV.
2. střední je Discovery, plně vybavené auto do terénu , které zvládne i poměrně těžký terén, nicméně je to stále luxusně vybavené auto.
3.největší je Range Rover. Je to full, luxusní velký offroad který ale zvládne poměrně náročný terén, nicméně se do terénu až tak moc nehodí.
4.se jmenuje Defender. Je to very hard offroad. Jednoduchý auto do nejhoršího terénu, na tuhých nápravách jednoduchá lehká kastle. Nezblázní se, když ho vevnitř vezmeš wapkou, ale jízda po silnici je s tím čirá hrůza dle zvyklostí v tomto století.
-První a poslední se dělají i ve třídvéřové verzi.
-Všechny kromě Defendra jsou k mání v automatu (běžně)
-Všechny jsou k mání v naftě i benzínu.
Od každého tady jistě někdo bude mít co nabídnout, vybírat na foru je dobrá volba, ale chce to číst, protože LANDROVER tu mají všichni, ale každej na něco jinýho.

jedeš-li v Range Roveru 120 km/h po dálnici, popíjíš kávu a zapálíš si dýmku, pohoda, obývák. Jedeš-li ale stejně rychle v Defenderu, kafe si musíš dát do cykloflašky jinak se poleješ a fajfku nezapálíš, bo tam fučí . S obojím je třeba být opatrnej a nevyrazit si flaškou zub , nebo nevypíchnout fajfkou oko. Auto pro tvrdší jedince
Tak kterej to má být?