Stránka 1 z 1

Defender 1987 benzin 2,5

Napsal: 22 říj 2013 19:07
od Hasik
Zdravím vás všechny,chtěl by jsem poprosit o radu či názor.
mám možnost koupit defíka(pickup) r.v.1987-2,5 benzín,62 kw,máte někdo zkušenost s motorem(vady-poruchy atd.)
Díky za rady. Hasik

Re: Defender 1987 benzin 2,5

Napsal: 22 říj 2013 20:58
od Rover
Nesmrtelnost...

Re: Defender 1987 benzin 2,5

Napsal: 22 říj 2013 22:38
od Hanys_a_Kaca
Trpělivost - nebude to sprinter.

Re: Defender 1987 benzin 2,5

Napsal: 23 říj 2013 09:22
od Hasik
Díky za odpověď,ještě mě trápí pravostrané řízení to u nás asi nepřihlásím,ale chci ho jen do lesa a na pole jako pracanta,nebo počkat až bude veterán a pak s tím půjde snad něco udělat,nepočítám že s ním budu jezdit nějaké dálky spíše popojíždění,mám stále dilema či benzín nebo hledat naftu.

Re: Defender 1987 benzin 2,5

Napsal: 23 říj 2013 11:53
od kryten
Hasik píše:Díky za odpověď,ještě mě trápí pravostrané řízení to u nás asi nepřihlásím,ale chci ho jen do lesa a na pole jako pracanta,nebo počkat až bude veterán a pak s tím půjde snad něco udělat,nepočítám že s ním budu jezdit nějaké dálky spíše popojíždění,mám stále dilema či benzín nebo hledat naftu.
Je to výborný bezproblémový motor,síly má dost a spotřeba není nijak dramatická.
Rozhodně bych do něj šel raději než do diesel 2.5 N/A nebo TD.
Za 4 roky může mít veteránské,nezbylo by ti než do té doby vydržet na anglických...
k.

Re: Defender 1987 benzin 2,5

Napsal: 23 říj 2013 14:06
od Neklan
Ten motor jsem kdysi míval v Serii a můžu potvrdit, že je to výborný motor. Má strašně příjemný průběh krouťáku, táhne pěkně odspodu, takže od 30-ti km/h, kdy tam vrazíš čtyřku, jezdíš pomalu jak s automatem.

Re: Defender 1987 benzin 2,5

Napsal: 23 říj 2013 14:18
od tomáš štěpnička
mám tento motor v SIII
a je pravda že chytá na cvrnk,nestřílí neprská má krouťák opravdu nízko položený.ale zase na druhou stranu není tak silný,a to předpokládám že DEF bude o pěkných pár kilo těžší? na takové to courání se ....pokud jezdím tak 60-70 kh/hod je to v pohodě,po lesních polních cestách super,ale pokud by jsi chtěl jezdit nějaký tvrdší offroad,tak mu prostě síla chybí ......a třeba kde bych potřeboval aby to vzala redukovaná dvě,tak prostě nemůže.
ale jinak příjemný motůrek :wink:

Re: Defender 1987 benzin 2,5

Napsal: 23 říj 2013 17:47
od kryten
tomáš štěpnička píše:mám tento motor v SIII
a je pravda že chytá na cvrnk,nestřílí neprská má krouťák opravdu nízko položený.ale zase na druhou stranu není tak silný,a to předpokládám že DEF bude o pěkných pár kilo těžší? na takové to courání se ....pokud jezdím tak 60-70 kh/hod je to v pohodě,po lesních polních cestách super,ale pokud by jsi chtěl jezdit nějaký tvrdší offroad,tak mu prostě síla chybí ......a třeba kde bych potřeboval aby to vzala redukovaná dvě,tak prostě nemůže.
ale jinak příjemný motůrek :wink:
No tak dobrej jako v áru určitě není :wink:
k.

Re: Defender 1987 benzin 2,5

Napsal: 23 říj 2013 19:18
od VencaZE
Mám LR 110 z roku 1987, motor 2,5td (19J). Na obcasny popojizdky je urcite vazne lepsi benzin, jak tady pisi ostatni. Já musel vymenit turbo, odeslo stařim a kvuli rozleptany membrane ve vstrikovacim cerpadle. Dále ma naftovy motor v tomto modelu nevyhodu v typu vstrikovaciho cerpadla Lucas- nakladne opravy oproti Boschi.
Prestavit i prihlasit to muzes, ale za cenu nakladu v radu desitek tisic za dily a papirovani. Me se to povedlo, ale na jezdeni jen tak do lesa to asi nema smysl.
Ale koupit by jsi to mohl, at je nas tu vice s LR 90/110, nastupci SIII.

Re: Defender 1987 benzin 2,5

Napsal: 23 říj 2013 19:25
od Hasik
Díky Venco za názor a radu,pojedu se na něj podívat,máš ještě něco na co si dát bacha u toho roku 1987,

Re: Defender 1987 benzin 2,5

Napsal: 23 říj 2013 19:51
od VencaZE
Koroze ramu (bohuzel), ale i to bylo u mne opravitelny. Koroze bulkheadu(stena mezi motorem a kabinou). Oxidace hlinikovych dilu, hlavne tam, kde je korba sroubovana k ramu. Koroze dveri.
Jo, tenhle rok vyroby nema posilovac rizeni.. Lze samozrejme doplnit, ale je to cca 20 tis za dily.
Já posilovac taky nemam a ve meste se docela nadřu. Mimo město se to da zvladnout, asi jako stary traktory, tak bych to prirovnal. Koukni do vlakna "Bucek" v sekci Defender, tam je muj drak.

Re: Defender 1987 benzin 2,5

Napsal: 23 říj 2013 19:57
od kryten
VencaZE píše:Mám LR 110 z roku 1987, motor 2,5td (19J). Na obcasny popojizdky je urcite vazne lepsi benzin, jak tady pisi ostatni. Já musel vymenit turbo, odeslo stařim a kvuli rozleptany membrane ve vstrikovacim cerpadle. Dále ma naftovy motor v tomto modelu nevyhodu v typu vstrikovaciho cerpadla Lucas- nakladne opravy oproti Boschi.
Prestavit i prihlasit to muzes, ale za cenu nakladu v radu desitek tisic za dily a papirovani. Me se to povedlo, ale na jezdeni jen tak do lesa to asi nema smysl.
Ale koupit by jsi to mohl, at je nas tu vice s LR 90/110, nastupci SIII.
Určitě nafťáky nehaním,jsou to spolehlivé motory ale přeci jen náročnější na údržbu.Kdo ale více jezdí tak je rozdíl ve spotřebě trochu znát.
Co se týče stavu,koroze může být tak jako na každém,ale přijde mi že staré 90/110 byly z lepších materiálů než Defendery,ale záleží samozřejmě v jakých podmínkách auto jezdilo.
Přeju šťastnou ruku při výběru.
k.

Re: Defender 1987 benzin 2,5

Napsal: 23 říj 2013 20:03
od krestak
Kup ho aspoň tu bude více pickupů :grin: 90/110 :grin:

Re: Defender 1987 benzin 2,5

Napsal: 23 říj 2013 20:13
od tomáš štěpnička
kryten píše:
tomáš štěpnička píše:mám tento motor v SIII
a je pravda že chytá na cvrnk,nestřílí neprská má krouťák opravdu nízko položený.ale zase na druhou stranu není tak silný,a to předpokládám že DEF bude o pěkných pár kilo těžší? na takové to courání se ....pokud jezdím tak 60-70 kh/hod je to v pohodě,po lesních polních cestách super,ale pokud by jsi chtěl jezdit nějaký tvrdší offroad,tak mu prostě síla chybí ......a třeba kde bych potřeboval aby to vzala redukovaná dvě,tak prostě nemůže.
ale jinak příjemný motůrek :wink:
No tak dobrej jako v áru určitě není :wink:
k.

to netvrdím-popravdě...to je asi to jediné lepší než na aru-právě tento motor :wink: o jeho spolehlivost se též nepřu ...jen tvrdím že není zas tak výkonej
a když si představím defa kterej bude těžší,pravděpodobně bude mít rychlejší stálý převod + stálá čtyřkolka,tak si myslím že to prostě bude slabé/velká spotřeba

Re: Defender 1987 benzin 2,5

Napsal: 23 říj 2013 20:26
od Hasik
Pánové děkuji za odpovědi,jsou to pro mne cenné rady,nemám zkušenosti a každa rada dobrá :clap :clap

Re: Defender 1987 benzin 2,5

Napsal: 28 lis 2013 20:41
od VencaZE
Jak to dopadlo ? Koupils, nekoupils ?

Re: Defender 1987 benzin 2,5

Napsal: 29 lis 2013 21:24
od tulda
mluví se o motoru s označením 17H ?
Tomáš Štěpnička ho má skutečněv S III?
Jestli ano, tak to bude asi transplantace, nebo se pletu ?
Mám za to, že už snese bezolovnatý benál, je to tak ?
za případné odpovědi díky, byl bych zase moudřejší :yes