Stránka 1 z 1
AUTOMAT ZA MANUÁL DII
Napsal: 04 pro 2007 19:43
od Luboš M.
Jelikož mi to nějaká dobrá duše tady smazala tak píši ještě jednou. Otázka zní: jde na DII (99)TD5, udělat výměna aut. převodovky za manuál? Raději bych jezdil s manuálem a třeba by se našel někdo, kdo by zase rád automat. Nic jiného v tom nehledejte, nechce se mi prodávat hned auto, protože ho mám v super stavu a samozřejmě i převodovku.
Napsal: 04 pro 2007 22:43
od kryten
Luboši,co to zase vymejšlíš,koumáku jeden

Napsal: 05 pro 2007 00:20
od motohanz
ty jo ja uz bych nic jinyho nez automat nechtel.....
Napsal: 05 pro 2007 00:33
od Luboš M.
kryten píše:Luboši,co to zase vymejšlíš,koumáku jeden

¨
No Jakube, jak mi všichni říkají, tak si zase přidělávám práci

To bych asi nebyl já kdybych jednou za půl roku neudělal nějaké to zásadní rozhodnutí.
Napsal: 05 pro 2007 00:39
od Luboš M.
Napsal: 05 pro 2007 00:40
od Luboš M.
Napsal: 05 pro 2007 00:53
od zbynek
Zlatej automat.
Napsal: 05 pro 2007 01:16
od jezbera ivan
Fyzicky to vymenis, ale obavam sa, ze elektronicky to bude pruser, najma v smere do manualu automat, cize nie tvoj pripad ale toho sialenca co by do toho isiel na vymenu. S istotou sa da povedat ze je to lepsie predat a kupit hotove auto ako prerabat, o tom niet pochyb.
Napsal: 05 pro 2007 01:17
od KAKTUS
Ja tiez radsej automat, ale dnes sme akurat riesili s Hugom, ze ci a ako v pripade poruchy auta s automatom niekde lese...

Napsal: 05 pro 2007 01:20
od jezbera ivan
Traktor ta odtiahne a nebude skumat ci mas automat alebo manual.

Napsal: 05 pro 2007 09:38
od KAKTUS
Praveze Hugo spominal nieco take ako odpojenie oboch kardanov pred tahanim aby sa neposkodil automat a pohonne ustroojenstvo...
Napsal: 05 pro 2007 10:32
od jezbera ivan
A naco mas na pridavnej prevodovke polohu "N", ved vtedy su kardany odpojene od prevodovky prave v pridavnej prevodovke

Ak sa ti poserie v lese prevodovka, odpojis to v pridavnej, ak pridavna das neutral v hlavnej no a ak obe a neda sa vyradit rychlost, potom nemozes tahat ani automat ani manual.
Napsal: 05 pro 2007 12:10
od karel
tak tak, pokud jde o demontáž kardanů, tak se doporučuje tehdy když se chceš nechat táhnout několik stovek kilometrů, ale z lesa traktorem je to kousek, navíc bych chtěl vidět toho obětavce, který by si lehl pod auto v těch sračkách, když to není nutné!
Napsal: 05 pro 2007 12:16
od jezbera ivan
karel píše:tak tak, pokud jde o demontáž kardanů, tak se doporučuje tehdy když se chceš nechat táhnout několik stovek kilometrů
Ano, ale plati to tak pre automat ako pre manual.
Napsal: 05 pro 2007 12:18
od karel
jezbera píše:karel píše:tak tak, pokud jde o demontáž kardanů, tak se doporučuje tehdy když se chceš nechat táhnout několik stovek kilometrů
Ano, ale plati to tak pre automat ako pre manual.
Samozřejmě v automatu není problém, výše popsaná pravidla platí obecně
Napsal: 15 pro 2007 12:43
od Luboš M.
Napsal: 15 pro 2007 20:43
od eliott
A naco mas na pridavnej prevodovke polohu "N", ved vtedy su kardany odpojene od prevodovky prave v pridavnej prevodovke
To ale neplatí pro P38

Napsal: 16 pro 2007 00:09
od motohanz
nejlepsi reseni bez bastleni....kdo to jednou zkusil da za pravdu.....

Napsal: 16 pro 2007 01:10
od OC
eliott píše:A naco mas na pridavnej prevodovke polohu "N", ved vtedy su kardany odpojene od prevodovky prave v pridavnej prevodovke
To ale neplatí pro P38

Platí. Akorát že se zapojuje v pojistkové skříňce

Napsal: 16 pro 2007 09:13
od eliott
Zase nějaký kybernetický fígl
