Stránka 1 z 1
RR L322 na STK.....
Napsal: 03 led 2014 19:34
od rameses
Ahoj,dnes jsem absolvoval se svým RR ( r.v. 2003 ) technickou..... dovnitř jsem zajel,ale ven jsem už nevyjel...
Range mám 3 roky bez jakéhokoliv problému,ale dnes jsem měl od rána divný pocit že to nedopadne... zajel jsem na jámu , prohlédli jsme spodek atd.... pak technik zajel na válce a já si zkontroloval jestli točí v programu 4x4 ( kola šly proti sobě ) , jen pak na konci to trochu odskočilo do strany, asi jak kontroloval ručku....
Vyjel ven z válců asi 2m na kontrolu světel a zhasl motor.
Po 10min mi donesl protokoly a já nasedl a chci nastartovat....všiml jsem si že zhasl motor v poloze " N " a klíč nešel ani vyndat ani otočit žádným směrem.Abych dostal vůbec klíč ven, přesunuli jsme páku do polohy " P " a nastartovali.
Už při zasunutí klíče jsem si všiml že mi na přístrojovce svítí APELY HANDBRAKE......což tam nikdy nebylo....po nastartování postupně pozhasínaly všechny kontrolky mimo redukce High a Lo.....ta stále oranžově blikala a nešla vypnout, na přístrojovce se objevilo TRANSFERBOX NEUTRAL....
Zasunul jsem páku do polohy " D " a nic...zkusím " R " a ani ťuk...
Po přesunu zpět do polohy " P " se ozvaly pravděpodobně někde zuby na zuby.....
Při nastartování ale byla páka také v poloze " P " a to bylo v pohodě,bez frézování..
Pouze po zasunutí D a pak zpět na P totální hoblovka
Takže vypnutí všeho a zavolání odtahu, zajímavé je že v poloze páky " P " šlo s nenastartovaným autem posunovat....nebylo zabržděno..
Je jasný že je něco na redukčce ale co se mohlo stát,nic jsem na STK neslyšel že by se něco kousalo.....
Poradíte někdo?Díkes.
Re: RR L322 na STK.....
Napsal: 04 led 2014 10:56
od PavelU
Pokud vypnul motor s voličem převodovky v poloze "N" a před tím si hrál nebo třeba zavadil o tlačítko řazení redukce, tak se mohlo stát, že ji převodovka nestihla zařadit. To také hlásila přístrojovka. Zkoušel jsi dát páku zpět na "N" a zařadit redukci?
Re: RR L322 na STK.....
Napsal: 04 led 2014 17:13
od rameses
ahoj,zkoušel.... nešlo to..... a symbol redukce stále blikal a nápis že redučka je v neutrálu se neustále objevoval a hlásil se i zvukovým upozorněním....
Nejhorší je že při přesunu páky do P to něco hoblovalo.....
Kurva, jedeš na STK a předpokládáš že to tam umí....ještě se jich ptám jestli umí automat se stálou 4x4....jojo,jasně tady jich už bylo....
teď zase příjde na řadu dohadování, že za to nemůžou a kdesi cosi.... každopádně já na STK přijel a po převzetí od technika ještě na lince jsem už neodjel.... tak snad kurva uznaj, že já jsem si tam asi nic nerozjebal.... protože já opravu odhaduju na dobrou palbu...

Re: RR L322 na STK.....
Napsal: 05 led 2014 11:28
od Zizal
kola proti sobe? Nemelo by to byt ze se toci stejnym smerem?
Re: RR L322 na STK.....
Napsal: 05 led 2014 12:20
od MadTom
Ne ne, na jedné nápravě a jedno dopředu a druhé dozadu. V tu chvíli se netočí kardan mezi diferenciálem a převodovkou, ale všechno se děje jenom uvnitř nápravy. A auto, i když je to trvalých 4x4 by mělo v klidu stát.
Re: RR L322 na STK.....
Napsal: 05 led 2014 12:38
od SJ410
MadTom píše:Ne ne, na jedné nápravě a jedno dopředu a druhé dozadu.
No a když to má samosvor nebo automatku?
Re: RR L322 na STK.....
Napsal: 05 led 2014 12:47
od MadTom
Samosvor je něco jiného. U automatiky záleží na tom, jak je chytrá. Ale to by všechno pánové na STK měli vědět. Nicméně po zkušenostech, že i na relativně běžných autech někteří neví, kde najdou číslo karoserie, bych se nedivil vůbec ničemu. Proto STK řeším za 300Kč navíc přes kamaráda. on se tam s něma zná, mají oboustrannou důvěru a má to po cestě. Pro mě jsou to dobře investované peníze, protože jinak by mě to stálo půl dne času. A hlavně jezdí s tím na STK, kde buďto vědí, nebo si nechají poradit.
Re: RR L322 na STK.....
Napsal: 05 led 2014 14:15
od RudaK
MadTom píše: Ale to by všechno pánové na STK měli vědět.
No a přesto tomu nevěříš

Mě na STK preventivně brzdy nezkouší , když jsem technikovi řekl že to je stálá čtyřkolka a je pokoj . Z linky odjíždím bez problému po zařazení " D " A to jsem STK absolvoval s D III už po třetí .....
rameses píše: Kurva, jedeš na STK a předpokládáš že to tam umí....ještě se jich ptám jestli umí automat se stálou 4x4....jojo,jasně tady jich už bylo....
teď zase příjde na řadu dohadování, že za to nemůžou a kdesi cosi.... každopádně já na STK přijel a po převzetí od technika ještě na lince jsem už neodjel.... tak snad kurva uznaj, že já jsem si tam asi nic nerozjebal.... protože já opravu odhaduju na dobrou palbu...

Taky bych to tak hodnotil . Chce to podle mě prodiskutovat s právníkem ,aby tě nevypláchli . Jsou i tady na foru ...
Re: RR L322 na STK.....
Napsal: 05 led 2014 14:38
od dava
RudaK píše:MadTom píše: Ale to by všechno pánové na STK měli vědět.
No a přesto tomu nevěříš

Mě na STK preventivně brzdy nezkouší , když jsem technikovi řekl že to je stálá čtyřkolka a je pokoj . Z linky odjíždím bez problému po zařazení " D " A to jsem STK absolvoval s D III už po třetí .....
rameses píše: Kurva, jedeš na STK a předpokládáš že to tam umí....ještě se jich ptám jestli umí automat se stálou 4x4....jojo,jasně tady jich už bylo....
teď zase příjde na řadu dohadování, že za to nemůžou a kdesi cosi.... každopádně já na STK přijel a po převzetí od technika ještě na lince jsem už neodjel.... tak snad kurva uznaj, že já jsem si tam asi nic nerozjebal.... protože já opravu odhaduju na dobrou palbu...

Taky bych to tak hodnotil . Chce to podle mě prodiskutovat s právníkem ,aby tě nevypláchli . Jsou i tady na foru ...
JJ, a maj mít video, měli by ho předložit. Plus pojištění, takže celkem ani s tím nebude mít technik problém. Při rozumný domluvě by to mělo bejt v klidu, pokud se teda dá s nima rozumě bavit, je to spíš o lidech , možnosti jsou.
Re: RR L322 na STK.....
Napsal: 05 led 2014 16:11
od RudaK
dava píše: JJ, a maj mít video, měli by ho předložit. Plus pojištění, takže celkem ani s tím nebude mít technik problém. Při rozumný domluvě by to mělo bejt v klidu, pokud se teda dá s nima rozumě bavit, je to spíš o lidech , možnosti jsou.

Re: RR L322 na STK.....
Napsal: 20 led 2014 20:02
od rameses
Ahoj pánové dodavatelé ND, nemáte někdo na prodej siletblok na pravý předek na L322 r.v.2003? Měli to v servisu sundané a mám ho v hajzlu,čep je dobrý ale říkal mi technik,že prý dříve se dal koupit samostatně a dnes už to prodávají pouze kompletně s ramenem za ranec peněz.... nemáte někdo v dílech jeden ?
Díky
Re: RR L322 na STK.....
Napsal: 20 led 2014 22:22
od PavelU
rameses píše:Ahoj pánové dodavatelé ND, nemáte někdo na prodej siletblok na pravý předek na L322 r.v.2003? Měli to v servisu sundané a mám ho v hajzlu,čep je dobrý ale říkal mi technik,že prý dříve se dal koupit samostatně a dnes už to prodávají pouze kompletně s ramenem za ranec peněz.... nemáte někdo v dílech jeden ?
Díky
Horní nebo spodní rameno? Obojí jdou běžně objednat.

Re: RR L322 na STK.....
Napsal: 20 led 2014 22:25
od rameses
Ahoj Pavle,
zrovna teď jsem koukal na tvé stránky a vidím je tam!!!

Zítra to zjistím a objednám u tebe
Díky moc