Stránka 6 z 9

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

Napsal: 06 dub 2015 18:35
od DanoDEF
... Def a DII maju rovnake jednotky nie ? Myslim hw.

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

Napsal: 06 dub 2015 18:46
od Kokesek
DanoDEF píše:... Def a DII maju rovnake jednotky nie ? Myslim hw.
jsou skoro stejne,ale HW desek existuje cela rada, nejsou identicke. To same plati pro man a automat. I disco2 ma vice typu jednotek a na ne odlisnej soft ....asi vyvoj

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

Napsal: 06 dub 2015 19:12
od DanoDEF
... to je mozne ale ak napr NNN00120 je pouzita v Defe aj DII tak tam bude rozdiel iba sw. (aut/man neberem v uvahu tam je rozdiel jasny)

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

Napsal: 06 dub 2015 20:01
od MadTom
Kokesek píše:Nove umime predelat jednotku motoru TD5 z discovery pro DEFENDRA TD5.
samozrejmosti je i nacipovani a vyrazeni imobilizeru.
A v tom je něco víc než jenom přehrání mapy na tu správnou?

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

Napsal: 06 dub 2015 21:13
od Kokesek
MadTom píše:
Kokesek píše:Nove umime predelat jednotku motoru TD5 z discovery pro DEFENDRA TD5.
samozrejmosti je i nacipovani a vyrazeni imobilizeru.
A v tom je něco víc než jenom přehrání mapy na tu správnou?
U MSB to neni to jenom o mapach. NNN jsou softwarove jine. A man a aut jde taky prehazovat....
Navody tu davat nebudu.

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

Napsal: 14 čer 2015 14:48
od Kokesek
Chipy jsou stale aktualni a k dispozici v neomezenem mnozstvi navic pri odberu 2Ks jeden zdarma. A to same plati pri montazi. 2Ks jednotek s montazi +1Ks zdarma.

Dale mam doreseny FIX pro jednoky motoru TD5 ktere nekomunikuji s diag. v Defu nebo Disco2 a jednotka normalne jede startuje.

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

Napsal: 28 říj 2015 08:50
od vladimir.sebik
Před naší dovolenou jsem nechával u Peťi defendra chipnou. Najeto do havárky sme měli něco přes 2500 km a můžu to jenom doporučit. Ten motor se změnil k nepoznání žádné líné rozjezdy krásný zátah už od spodu, kultivovanější chod a spotřeba byla taky super v Alpských serpentínách (šotolinka/asfalt) sme se pohybovali mezi 8,3 až 9 l/100km. Za mě palec hore


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

Napsal: 02 lis 2015 22:42
od radekd
Tak i druhá DII upravená od Petra, motor teď tahá super od spoda, plynulý zrychlení a hladký chod. Opět musím jeho práci moc pochválit a poděkovat. :clap :star :yes :yes

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

Napsal: 23 led 2016 00:07
od patrik
Otazka - maš aj neaku mapu či ide do vykonu v otačkach ?? Som spokojny - len mam ešťe jednu jednotku a či nemaš nečo v ponuke . Tak prečo to neskusiť ? .......

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

Napsal: 23 led 2016 08:17
od Kokesek
patrik píše:Otazka - maš aj neaku mapu či ide do vykonu v otačkach ?? Som spokojny - len mam ešťe jednu jednotku a či nemaš nečo v ponuke . Tak prečo to neskusiť ? .......
Zdravim te na SK Patriku. Mam i jine upravy co se vykonu tyce. Pokud chces hodne tocit a byt vysko na otackach tak je treba mit ok vstriky a turbinu na 100%. Jinak se to chova tak ze auto nema ve vrchu zivot i kdyz mu radne pridame. Vetsinou u aut ktere maji kolem 300tis km je turbina nebo vstriky v horsim stavu a moc parady to potom neudela. Tento jev se samozrejmne projevuje i ve spodni hranici otacek (jak tomu rikame od spoda, spodek atd.), ale neni to tak znatelne kdyz nema clovek srovnani s vice autama na jinem stage. Lepe to vysvetlim telefonicky.

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

Napsal: 29 led 2016 09:51
od papavel.k
Zdravím,
i když po delší době, ale přece....moje zkušenosti :yes ...Stage 1 se výrazně projevil hned při cestě zpátky do ČB...po počátečních laboracích s turbem (díky za neomezenou ochotu Kokesek), kde jsem nakonec nechával vyměnit ovládání, vstřiky jsou údajně v normě je výsledek víc než očekávání
- motor se zjevně zklidnil, utišil a jak Kamča prohlásila značně omládnul a Disko mi tímto zabavila :mrgreen:
- spotřeba měřená ČB-Ostrava a po montáži Ostrava-ČB skoro o 2l dole, při značně pohodlnější a živější jízdě :mrgreen:
městský provoz spadnul na míň také, ne o tolik, ale to se dalo očekávat, jezdím takřka pošusty...
- zátah od nízkých otáček bomba
- ač jak Kokesek pravil úprava tlaku turba by tomu ještě slušela, zatím je stále nastavené na maximu, tak aby nepadalo do
nouzáku, musel bych nechat přidat jakousi krabičku oblbovačku jak pravil Eliott, který doservizoval turbo a zbytek...
- ještě jsem zvědav co na to budou říkat novodobé emise a stk :S
:yes :yes :yes Díky Kokesek výborná práce !

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

Napsal: 09 bře 2016 21:11
od Ondra_BIG
Tak moje Tesco leštěnka D2 Td5 dnes podstoupila Stage 1 flash-chip-tuning u Kokeška. Cestou z Brna na Ostravu jsem v každém kopci trpěl, cestou zpět s úsměvem na rtech letěl v levým 130-140. Auto je neskutečně živé už od nějakých 1400rpm, jde řadit o kvalt výš, motor je tišší a jízda plynulejší (lehce větší pneu 255/70 R16). Uvidíme, jak se po schladnutí emocí projeví čip na spotřebě, ale už teď stojí jízdní komfort za to. Sazí při plném v nízkých otáčkách jsem si nevšiml.

Jinak jednání s Kokeškem byla pohádka: vše podle domluvy, ochota a příjemné jednání.

Všechno to má jen 2 chyby:
1) že já vůl to nenechal načipovat 4 roky zpátky :Ja blb:
2) že Kokešek nemá svůj servis u mě za barákem v Brně :D

Díky moc a 100% doporučuji
Ondra

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

Napsal: 14 bře 2016 20:56
od Juri Toy
Jooo, Brno by potřebovalo víc šikulů na D2 :cool Kam vůbec jezdíš na servis?

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

Napsal: 20 čer 2016 14:19
od oto666
Ahojte

Po precitani vlakna, som sa rozhodol, ze moju DII musim dat chipnut. Je to uz par tyzdnov co jazdim s upravou chipu od Kokeska a som nadseny ako to teraz slape, taha krasne od spodu a ma krasny plynuly chod, na tu trosku dymu za autom som si zvykol :D . Spotrebu som este neratal, teraz je asik vyzsia, lebo si stale uzivam tie rozbehy :muscle .

Dakujem Kokeskovi za pracu. Za mna som spokojny a odporucam!!! :hand

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

Napsal: 29 črc 2016 21:10
od Kokesek
Je na prodej jednotka GEMS na 4.6 V8 s vyrazenym IMO cena 6000kc
a dale jednotka NNN pro TD5 s vyrazenym imobilizerem a popr mozny chip, cena 8800kc

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

Napsal: 30 lis 2016 17:52
od Kokesek
aktualní

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

Napsal: 30 lis 2016 20:29
od MatesP38
Ahoj všichni.
Přidávám se konečně do skupiny RR po chipu..Mám naježděno pár tisíc km s chipem tady od pana kokeska a můžu všem doporučit.Jezdím P38 dse v automatu a jízda je teď plynulejší lepší.Spotřeba šla v mém případě dolů asi o 1,5l to přikládám lepšímu řazení.celková spokojenost. :clap

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

Napsal: 16 pro 2016 23:40
od ivantodorov
ahojte tak ja sem tiez napisem nieco k tomu chipu uz mam od Peta druhe auto urobene a je to rozdiel oproti origo obe boli disco v automate a po chipe tie auta dostali novy zivot ja som s jeho pracou a pristupom maximalne spokojny dakujem

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

Napsal: 17 pro 2016 10:00
od MaTRiX
Ahoj, pročítám vlákno a hned bych chtěl chip dopřát i své D2. Jediný zádrhel mi přijdou Emise, dejte někdo vědět jak jste dopadli když by na STK měli údajně přitvrdit...

Odesláno z mého ASUS_Z00ED pomocí Tapatalk

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

Napsal: 17 pro 2016 11:13
od Kokesek
V nouzi se porad da u MSB jednotek nacvaknout puvodni originalni čip.