Stránka 1 z 2

Smazat prosím

Napsal: 17 led 2014 12:42
od Rover
1998 LR Defender 110 300Tdi po repasi mechaniky

Vzhledem k jistým ostařovacím procesům mého vozového parku zvažuji prodej svého Defendera.

Auto měl přede mnou kamarád, který s ním jezdil pravidelně trasy CZ-HR, potom brácha. Auto mělo najeto cca 390 000km a pustil jsem se do repasí mechaniky. Za poslední rok a půl bylo do Defendera investováno kolem 220 000,-Kč

- vyměněn komplet výborný motor z Disco I automatu (původní motor fungoval, ale neměl už moc tlaky)
- rozvody vč. všech gufer, udělaná hlava (Eliott), žhavičky, nové vstřiky a repase vstřikovacího čerpadla v BOSCH servisu
- nové vodní čerpadlo, elektrický předehřev Defa, nový chladič, napínací kladka plochého řemenu, nové podávací čerpadlo nafty
- repas alternátor
- silikonové chladiče od turba, turbo ok - původní
- komplet přetěsnění motoru
- nová spojka - lamela, přítlačák, HD vystavovací "packa", pomocný spojkový válec
- repase přední nápravy - nové koule, ložiska, brzdové kotouče, destičky, stejnoběžné klouby, repase obou brzdičů (pístky), gufero diferenciálu
- repasovaná převodovka - Eliott
- repasovaná přídavná převodovka - Eliott
- 4 x nové kříže kardanů
- nový unašeč + gufero u zadního kardanu
- 4 x tlumiče DeCarbon cca 3 roky staré = v pořádku, polybushe, nové silenbloky na panhardce
- nový posolovač brzd + brzdový válec
- nova vývěva posilovače brzd
- repas zadních brzdičů - pístky, destičky, kotouče ok
- horkovzdušné topení Webasto pod cubby boxem v kastlíku od toomich.cz, nerez tlumič výfuku
- radio, cb, denní svícení, nový tachometr (mílový), hodiny VDO
- přední sedačky retrim kit od Britpartu, jinak vnitřek původní, slušný, kůží obšitý původní volant, střešní okno
- šnorchl + cyklon
- plastový snow cover vstupu vzduchu do topení od toomich.cz
- pevnostní nárazník i-Defender s A-bar + nerez dálková světla
- kryt řízení i-Defender, pevností prahy i-Defender
- heavy duty grill od i-Defender
- zahrádka 2m African Outback
- žebřík hliník od toomich.cz
- úplně nové 4 x zimní Nokian HKPLT 235/85/16 na originál Wolfech + možno k autu dokoupit hezké origo LR "deep dish" elektrony
- po dohodě s CZ dovozcem Millers Oil je čerstvě celé auto za účelem referenčního testování naplněno oleji (příslušných specifikací) s "nízkotřecí nano technologií". Výrazně se zjemnila (hladší, menší traktor) jízda, zlepšila dynamika i cestovní rychlost při "stejném plynu".
http://www.millersoils.cz/378/oleje-s-nanocasticemi/
- rám bez koroze, každý rok stříkaný dutiňákem a zvenku Tectylem od Valvoline
- zadní X-member kdysi vařený, zakonzervovaný, nic se s ním nemusí dělat
- vařený levý roh bulkheadu pod "pantem" okna, jinak bulkhead ok - prolitý dutiňákem
- zadní dveře - z jiného auta, zesílené (kvůli rezervě), nalakované, prolité dutiňákem, nové okno - vyhřívané.
- tažné

A k čemu jsem se zatím nedostal:

- bubliny pod lakem - různě, klasický neduh - něco jsem namátkou sloupl, pod tím je bílý prášek a pod ním zdravý hliník, po retuši štětečkem barva na tom místě drží už i dva roky
- lak atd. je původní, takže mimo bublin i občas nějaký škrábanec, promáčklinka, atd., promáčklina pod snow coverem vstupu topení
- rámy 4 dveří načaté - prolité dutiňákem, zakonzervované
- občas nějaký škábaneček na čelním skle
- lišty na zadní části karoserie (horizontální pod bočními okny a vertikální pod zadními světly) byly trochu orezlé - ošetřené zinkovou barvou. Zadní lišty (pod světly) nové v zinku k autu.
- minulý týden se rozbil jeden pant u PZ dveří, k autu sada nových pozink pantů na celé auto + nerez šrouby

Co je na autě potřeba udělat:
- pokud by chtěl mít člověk ťipťop leštěnku tak zrenovovat rámy dveří, nové skiny dveří, odrbat auto a udělat nový lak
- vyměnit zmiňované lišty za pozink
- auto ale i tak jak je nevypadá špatně.
- nejde couvačka - přes nové čidlo které čidlovalo tak prosakoval olej (což nesnáším), další nové čidlo které neteče nečidluje, už jsem to pak neřešil, hlavně, že je sucho

Shrnutí - auto je komplet mechanicky udělané, neviděl jsem třístovku Defendera, na které by bylo uděláno tolik věcí co se mechaniky týká (nepočítám -li renovaci "od šroubku"). Ideální pro nadšence, které si ho chce nechat dlouho a časem by si doladil do dokonalosti ten exteriér.
Auto nejezdilo v terénu, bylo v mém případě zahrnuté až psychopaticky přehnanou péčí. Na autě jsou použité ND VŽDY jen té vyšší kvality, žádné laciné náhražky. Pravidelné a pečlivé výměny olejů.

Níže několik fotek z novoroční vyjížďky. Víc fotek sem dávat nebudu, nebudu se tady ani pouštět do nějakých větších debat, vážní zájemci prosím o zavolání nebo sz, email, stejně bych chtěl, aby si zájemce auto důkladně prolezl. Auto zná kryten i Eliott, je tedy možné se případně ptát nezávisle i jich, snad by jim to nevadilo. Prodej do dobrých rukou. Cena na základě osobní prohlídky a debaty. V každém případě by cena reflektovala obvyklé ceny 300Tdi Defenderů 110 + míru investic do auta s tím, že počítám, že se všechno samozřejmě nevrátí.

Snad jsem na nic nezapomněl...

Re: 1998 LR Defender 110 300Tdi po repasi mechaniky

Napsal: 17 led 2014 13:03
od Hanys_a_Kaca
Že si pořizuješ starší lanďáky ti schvaluju, ale tohle proboha neprodávej :doh Dyť seš sám proti sobě.

Re: 1998 LR Defender 110 300Tdi po repasi mechaniky

Napsal: 17 led 2014 13:40
od Martin_H
Hanys_a_Kaca píše:Že si pořizuješ starší lanďáky ti schvaluju, ale tohle proboha neprodávej :doh Dyť seš sám proti sobě.
Neboj, on to neprodá :)

Re: 1998 LR Defender 110 300Tdi po repasi mechaniky

Napsal: 17 led 2014 14:26
od Rover
Psychické pochody pacienta s pokročilovou Landroverózou jsou nevyzpytatelné... A varianta ta, že zjistím že Defíka vlastně prodat nechci je samozřejmě taky možná... :Sorry:

Re: 1998 LR Defender 110 300Tdi po repasi mechaniky

Napsal: 17 led 2014 15:31
od Hanys_a_Kaca
OK, my se ti tady o to na chvili postarame: je to ten dvakrat otočenej přes boudu, jak mu pak zahořel motor a když jsi sundaval hlavu tak si utrhnul několik těch šoubů a jaks je tam pak nedal, tak je od te doby zkroucený a tlakuje to, jak si říkal, že kvuli tomu strženýmu čerpadlu se to přidřelo na klice, ale jaks to místo opravy nechal točit hodinu starterem bez nafty a ono se to zase oběhalo, to byl majstrštych, to nikdo nepozná, teda nesmí se to startovat studeny, ale během zkušební jízdy se na to nepříde a až bude volat nový majitel, že to znova zadřel po sto kilometrech, tak mu ani nezvedej telefon, dneska si lidi navymejšlej... A to s tou boudu, to je zamaskovaný ideálně, já ti to řikal, co neve kit, to vemou nálepky a a ten hroznej spodek jaks schoval pod ten hlinikovej plech, to musi projit. :yes

Re: 1998 LR Defender 110 300Tdi po repasi mechaniky

Napsal: 17 led 2014 15:35
od Rover
srandičky, srandičky, to vám jde... :Sorry:

Re: 1998 LR Defender 110 300Tdi po repasi mechaniky

Napsal: 17 led 2014 15:45
od fidzi
Co na to říct?


Re: 1998 LR Defender 110 300Tdi po repasi mechaniky

Napsal: 25 led 2014 15:03
od Frenk
fidzi píše:Co na to říct?


jj tenhle song mám už dlouho a zdá se mi že když ho poslouchám v LR tak lépe jede :rofl :rofl :wring

Re: 1998 LR Defender 110 300Tdi po repasi mechaniky

Napsal: 25 led 2014 18:12
od Zanzibar
jsem zvědav, co ti přistane ve stáji výměnou za Defíka !!!

Re: 1998 LR Defender 110 300Tdi po repasi mechaniky

Napsal: 25 led 2014 18:51
od Rover
Ve středu to startuje z Anglie... ;) Bohužel si budu asi muset nechat jen buď Defika nebo to co přijede... proto i tento inzerát...

Re: 1998 LR Defender 110 300Tdi po repasi mechaniky

Napsal: 25 led 2014 19:38
od tulda
stage one -----,?

Re: 1998 LR Defender 110 300Tdi po repasi mechaniky

Napsal: 25 led 2014 19:49
od pepa_holic
Dobrý den, s manželkou plánujeme cestu na Island, .. auto nás zaujalo :yes . Můžu poprosit o cenu do SZ. díky Pepa

Re: 1998 LR Defender 110 300Tdi po repasi mechaniky

Napsal: 26 led 2014 12:38
od Zanzibar
Rover píše:Ve středu to startuje z Anglie... ;) Bohužel si budu asi muset nechat jen buď Defika nebo to co přijede... proto i tento inzerát...
Naznač ! celou noc jsem nespal :grin:

Re: 1998 LR Defender 110 300Tdi po repasi mechaniky

Napsal: 26 led 2014 20:06
od Rover
Zanzibar píše:
Rover píše:Ve středu to startuje z Anglie... ;) Bohužel si budu asi muset nechat jen buď Defika nebo to co přijede... proto i tento inzerát...
Naznač ! celou noc jsem nespal :grin:
Ty jsi zase brepta co? :wink:

Stage One je docela dobrý směr, ale nakonec je to ze skoro podobné doby, ale už praDefender... 110 High Capacity PickUp, 1983, první rok kdy se předchůdce Defendera začal vyrábět..., šoupací okna, kliky jako u dědka, atd. v krásném stavu... uvidíme až dorazí... jak jsem ale psal, zřejmě zůstane buď Defender nebo tahle 110... i když se samozřejmě zákulisně snažím řešit to, že by zůstaly oba... no... :Ja blb:

Re: 1998 LR Defender 110 300Tdi po repasi mechaniky

Napsal: 26 led 2014 20:46
od Martin_H
Vypadá moc dobře. To bude těžké rozhodování ...

Re: 1998 LR Defender 110 300Tdi po repasi mechaniky

Napsal: 26 led 2014 21:48
od tulda
dvě naprosto rozdílná auta, těžké rozhodování, které naštěstí nemusím řešit.....nemám ani jedno z nich, ale užívat bych si uměl obou. hodně štěstí v sofiině volbě.

Re: 1998 LR Defender 110 300Tdi po repasi mechaniky

Napsal: 26 led 2014 22:35
od Hanys_a_Kaca
Neřikal jsem, že se maj vlákno označovat: "Hanysi neotvírej, obsahuje hezkého pickupa."
Zanzibar může v klidu spát, a teď se budu zas vrtět já.

Re: 1998 LR Defender 110 300Tdi po repasi mechaniky

Napsal: 27 led 2014 00:54
od cyril
Je to moc zajimavy auto, i kdyz me osobne na bezny pouzivani RHD nesedi. Pokud to ale budes mit Ivane na rekreacni projizdky, tak proc ne. To je potom jina. A veteranska pojistka je par kacek. :yes
Takze vlastne gratulace!

Re: 1998 LR Defender 110 300Tdi po repasi mechaniky

Napsal: 27 led 2014 09:59
od Rover
Díky Cyrile. Já zase pravostranné řízení miluju... je mně to mnohem přirozenější a hlavně má napravo řidič u Defendera o dost víc místa dole... takže z toho nemám v normálním provozu strach, naopak si to užívám 8)

Re: 1998 LR Defender 110 300Tdi po repasi mechaniky

Napsal: 27 led 2014 16:37
od Zanzibar
KRÁSA !
Na hnůj, na dřevo, na kameny, na cokoli .... perfektní !

Nech si oba ! :mrgreen: Jen fakt netuším, kam to budeš za chvíli dávat ?!