Stránka 1 z 1
Defender 110 r.v.96 beh motoru
Napsal: 12 úno 2014 07:20
od Bartman
Zdravím. Potreboval bych radu ohledne tohoto defika. Vse maka jak ma jen při chcipani motoru je mensi problém. Když otocim klickem do polohy off kontrolky a vse na pristrojovce shasne jak ma. Bohužel motor ne. Objevil jsem u palivového cerpadla (nejspíše) drat na kterem je 12v i po vypnuti klicku. po odpojeni dratu od cerpadla motor shasne. Nevite někdo kde je nejake rele nebo zarizeni které drzi tech 12V i po vypnuti???. Moc dekuji předem za rady. Bart.
Re: Defender 110 r.v.96 beh motoru
Napsal: 12 úno 2014 10:02
od Aleš Kaiser
Čerpadlo je řízeno elektronicky a odstavovací ventil spíná rele řízení motoru. Je nutné najít rele a zjistit, zda po vyndání motor zhasne a podle toho postupovat dále. Rele může být slepené. Řídící jednotka ho ukostřuje. Může být i někde prodřený kabel na kostru a bude držet rele v sepnutém stavu.
Re: Defender 110 r.v.96 beh motoru
Napsal: 12 úno 2014 10:41
od Bartman
Parada moc dekuji za radu. Nahodou kde se to rele nachazi uz nevite???
Re: Defender 110 r.v.96 beh motoru
Napsal: 12 úno 2014 11:55
od Rover
No ono ale u 300Tdi asi moc řídící jednotka nebude ne? Pokud tam máš imobilizér tak je v linii klíček-relé-vstřik čerpadlo zapojený ještě ten. Pokud ne tak je to prostě jen drát, kde je buď 12V nebo 0V...
Re: Defender 110 r.v.96 beh motoru
Napsal: 12 úno 2014 11:58
od Bartman
Pravda jednotka pod stredovym kastlikem není takze pujdu po dratu. Ještě jednou diky za rady.
Re: Defender 110 r.v.96 beh motoru
Napsal: 13 úno 2014 15:21
od Bartman
Tak drat jsem bohužel nevyslídil. nekde mizi ve svazku a rezat cely svazek mi prislo trochu moc. Tak jsem od klicku natahl novy drat který spina podavci cerpadlo a vse funguje jak ma. Snad se nic nestane když jsem to takto nahradil. ?
Re: Defender 110 r.v.96 beh motoru
Napsal: 13 úno 2014 15:35
od Rover
Myslím, že to mám taky tak...
