Dobry napad skusim...dam vedietMiky_CZ píše:dve varianty zakladni a jednoduche zjistenibrunko píše:Zdravicko. Par krat sa mi stalo, ze moja disco nechcela nastartovat, a to ani hned po vypnuti motora. Netoci, nehuci proste nic len cvak pri na pravej strane pri poistkach. Tie myslim ze su v poho lebo vacsinou chyta na brnk. Auto som kupil s poistkou ktora je skryta a treba ju stlacit pred startom. ked sa nestlaci tak to pri otoceni vydava rovnaky zvuk....cvak.
Ked nechce chytit, zhavenie svieti, kontakty na baterke su fajn, nechyti ani na startovacich kabloch. Po case (1-2-3 hod) statia chyta normalne ako pred tym.
Uz ma to zacina stvat lebo neraz by som zostal vysiet niekde v lese. Mne osobne to pride ako problen tej poistky kontakty na nej su ale v poho. Dalej po citani fora som nasiel podobne priznaky v pripade problemov so starterom. Ja vsak charakteristicky kovovy zvuk pri otoceni klucom nepocujem, len ten cvak.
Napada Vas nieco?
A) špatný startér - můj případ. za tepla proste nestartoval ozvalo se pouze cvaknutí od pojistek a nic, když zchladnul fungoval normálně.
B) problém v elektrice
zjistíš to tak, že si na cca 2m kabel na jednu stranu dáš takový ten pin, nevím sakra jak se to ted jmenuje, ze staréru z malého konektoru vyndáš tenký káblík, na konektor nasadíš pin a při klíčku v druhé poloze kablikem skrtnes o baterku
A) starter se neotoci - je chyba v nem
B) starter se otoci - je pravdepodobne chyba v elektrice
u me to byl starter
300 Tdi nestartuje
Moderátor: Miky_CZ
Re: 300 Tdi nestartuje
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: 300 Tdi nestartuje
uz vim, faston se to jmenuje http://hadex.cz/l950-faston-zdirka-48mm ... -05-15mm2/" onclick="window.open(this.href);return false;
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: 300 Tdi nestartuje
Tak me to pekne blbe zaclo startovet a to jeste nezaclo mrznout pri 3stup. me to nenaskocilo vubec
Chet jsem vymenit zhavice,docela me dostala cena
jakej je rozdil mezi temadlenc(krom ceny): http://land-rover.eliott.in/cz/e-shop/3 ... c8847.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... 27RDkHRQ0=" onclick="window.open(this.href);return false;
Chet jsem vymenit zhavice,docela me dostala cena
jakej je rozdil mezi temadlenc(krom ceny): http://land-rover.eliott.in/cz/e-shop/3 ... c8847.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... 27RDkHRQ0=" onclick="window.open(this.href);return false;
tel:604422529
p.bocek@email.cz
p.bocek@email.cz
- eliott
- Příspěvky: 11487
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 300 Tdi nestartuje
brudr píše:Tak me to pekne blbe zaclo startovet a to jeste nezaclo mrznout pri 3stup. me to nenaskocilo vubec
Chet jsem vymenit zhavice,docela me dostala cena
jakej je rozdil mezi temadlenc(krom ceny): http://land-rover.eliott.in/cz/e-shop/3 ... c8847.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... 27RDkHRQ0=" onclick="window.open(this.href);return false;
No ty v Kelly jsou Bosch, ty já neprodávám, ale na žhavičky BERU (v tomto případě ETC8847B) jsem snad neměl jedinou reklamaci.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Land Jirka
- Příspěvky: 3469
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 300 Tdi nestartuje
Hlavně by to chtělo změřit, jestli jsou žhaviče špatný a jestli do nich jde proud.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: 300 Tdi nestartuje
Já měl 3 KO a ta čtvrtá žhavila hróózně špatně ( ale i přesto to chytlo ) Jestli si pamatuju,ta Cyrilova bejvalka je automat s el. čerpadlem a to je prej na start horší kombinace ... Kór bez žhavičů .brudr píše:Tak me to pekne blbe zaclo startovet a to jeste nezaclo mrznout
p.s. Po výměně žhavičů to je zas OK
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: 300 Tdi nestartuje
RudaK píše:Já měl 3 KO a ta čtvrtá žhavila hróózně špatně ( ale i přesto to chytlo ) Jestli si pamatuju,ta Cyrilova bejvalka je automat s el. čerpadlem a to je prej na start horší kombinace ... Kór bez žhavičů .brudr píše:Tak me to pekne blbe zaclo startovet a to jeste nezaclo mrznout
p.s. Po výměně žhavičů to je zas OK
Bych rekl ze to je mech. cerpadlo spis si to teda myslim
tel:604422529
p.bocek@email.cz
p.bocek@email.cz
Re: 300 Tdi nestartuje
Land Jirka píše:Hlavně by to chtělo změřit, jestli jsou žhaviče špatný a jestli do nich jde proud.
Tak to se budu muset za tebou zastavit
tel:604422529
p.bocek@email.cz
p.bocek@email.cz
Re: 300 Tdi nestartuje
tak zacla zima a me to prestalo startovat,zase.Zhavy zhavice kdyz nesviti kontrolka zhaveni?Me totiz dnes prestala svitit a nenastartoval jsem
tel:604422529
p.bocek@email.cz
p.bocek@email.cz
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: 300 Tdi nestartuje
Kdyz nesviti zarovka tak jo. Ale muzes mit rozbity i zaveni. V tyhle teplote by ti to melo startovat i bez zhaveni. Me to chytne i kdyz nezhavim do -15 uplne v pohode. Spis bych zkontroloval, jestli mas v poradku baterku. Daleko vetsi vliv na zimni start ma u tdi300 švung-rychlost jak ti starter roztoci motor. Kdyz se jen tak prevaluje, muze pri horsi kompresi - to kdyz mimo jine neni prostor pistnich krouzku dostatecne utesnen studenym ztuhlym olejem, kterej motor proste uz nestiha dostat az na nahoru steny valce, utikat tlak. No a samozrejme radsi pro sichr odkal ztuhlou nebo spinavou naftu z filtru paliva. Zimni naftu jeste neprodavaj, tak to muze byt taky tim. Nebo obojim. A pridej na plnou nadrz treba 2 litry benzinu nebo zimni aditiva.
Re: 300 Tdi nestartuje
Baterku mam redy.Asi to bude kombinaci normalni nafty a bionafty 1ku2.Minulej rok a vsechny predesli i s defikem jsem startoval uplne v pohode a to bez pridavani benzinu.Vcera vecer bylo -3 a dnes +4 a naskocilo to uplne v pohode
Kontrolka stale nesviti,takze to asi nebude zhavit.Tusim ze tak pred 14dny me taky jednou nesvitila.
Kontrolka stale nesviti,takze to asi nebude zhavit.Tusim ze tak pred 14dny me taky jednou nesvitila.
tel:604422529
p.bocek@email.cz
p.bocek@email.cz
Re: 300 Tdi nestartuje
Mám moc dobrou zkušenost s tímto:cyril píše:Kdyz nesviti zarovka tak jo. Ale muzes mit rozbity i zaveni. V tyhle teplote by ti to melo startovat i bez zhaveni. Me to chytne i kdyz nezhavim do -15 uplne v pohode. Spis bych zkontroloval, jestli mas v poradku baterku. Daleko vetsi vliv na zimni start ma u tdi300 švung-rychlost jak ti starter roztoci motor. Kdyz se jen tak prevaluje, muze pri horsi kompresi - to kdyz mimo jine neni prostor pistnich krouzku dostatecne utesnen studenym ztuhlym olejem, kterej motor proste uz nestiha dostat az na nahoru steny valce, utikat tlak. No a samozrejme radsi pro sichr odkal ztuhlou nebo spinavou naftu z filtru paliva. Zimni naftu jeste neprodavaj, tak to muze byt taky tim. Nebo obojim. A pridej na plnou nadrz treba 2 litry benzinu nebo zimni aditiva.
Měl jsem v kanystrech naftu z léta a v zimě jsem tam dal jedno víčko tohoto a žádný problém se startem jsem neměl.
- forester
- Příspěvky: 623
- Registrován: 17 črc 2011 22:49
- tel.: +421 905 979 273
- auto: DI300Tdi ARO 240
- Bydliště: Martin
Re: 300 Tdi nestartuje
Tento VIF,je najlepšia zimná prísada do nafty za rozumné peniaze. Všetky testy zimných aditýv z prehľadom vyhráva.Minulú zimu som celú odjazdil na Tesco naftu z dvojnásobnou dávkou VIF.Žiadne kalenie alebo hustnutie nafty ani pri -19.Mám namontovaný ohrev palivového filtra ale ani raz som ho nezapol
V jednoduchosti je krása.
Re: 300 Tdi nestartuje
Tak to vubec nezhavilo,protoze byla voda v relatku a bylo to tam cely zoxidovany
tel:604422529
p.bocek@email.cz
p.bocek@email.cz
Re: 300 Tdi nestartuje
Vratim sa k svojmu staremu prispevku o nepravidelnych problemoch pri startovani. Dlho bol klud ale ako prisla zima tak sa znova zacalo opakovat blbnutie startovania. Stacilo ze som len vypol na chvilu motor a auto uz nenaskocilo...cvakanie, elektrina v poho ale naskocilo az po nejakom case pri poslednom takomto vypadku som skusil auto rozhupat a pri tom startovat. Stacilo trosku a chytilo. Tak siel von starter ...nove uhliky a cievka aj je klud ....zatial
- HARDYS
- Příspěvky: 114
- Registrován: 17 úno 2013 20:55
- tel.: 723728383
- auto: L R Di3OO
- Bydliště: PODĚBRADY
Re: 300 Tdi nestartuje
stalo se mi to samé, cvakaní a nic za pár minut normalně nastartuji. Tak zítra jde ven startér. dik za radubrunko píše:Vratim sa k svojmu staremu prispevku o nepravidelnych problemoch pri startovani. Dlho bol klud ale ako prisla zima tak sa znova zacalo opakovat blbnutie startovania. Stacilo ze som len vypol na chvilu motor a auto uz nenaskocilo...cvakanie, elektrina v poho ale naskocilo az po nejakom case pri poslednom takomto vypadku som skusil auto rozhupat a pri tom startovat. Stacilo trosku a chytilo. Tak siel von starter ...nove uhliky a cievka aj je klud ....zatial
Re: 300 Tdi nestartuje
Znova sa vratim k staremu prispevku. Auto po oprave (vymenena cievka) slo bez problemov asi pol roka. Teraz by som povedal ze to je este horsie. Hned ako sa zohreje tak auto ani tuk. Dokonca sa mi raz stalo ze po roztlaceni nereagoval na plyn, ziadne otacky az skapalo. Po vychladnuti zase normal.
Skusal som starter napriamo, start na brnk. skusali sa rele a tiez sa zdaju byt ok. Niekde na zahranicnych forach sa pise o suciastke menom spider, je tusim pri spolujazdcovi ale netusim co robi, tiez niekto spominal diodu startera (to neviem kde je aj ked mi to sipka v manuali ukazuje), niekto spomina ECU, a tiez kabel.
Vedel by niekto podla symptomov urcit diagnozu? Ja a eletrikar sme pomaly v koncoch.
Skusal som starter napriamo, start na brnk. skusali sa rele a tiez sa zdaju byt ok. Niekde na zahranicnych forach sa pise o suciastke menom spider, je tusim pri spolujazdcovi ale netusim co robi, tiez niekto spominal diodu startera (to neviem kde je aj ked mi to sipka v manuali ukazuje), niekto spomina ECU, a tiez kabel.
Vedel by niekto podla symptomov urcit diagnozu? Ja a eletrikar sme pomaly v koncoch.
- jirka116
- Příspěvky: 347
- Registrován: 19 pro 2011 20:41
- tel.: 776670047
- auto: Defender 300a130 TD5
- Bydliště: Kolín
Re: 300 Tdi nestartuje
Máš zase cívku kaput. Za posledniho půl roku jsem si se startérem užil nejdříve jsem měnil uhliky a cívku. Po měsíci to samé opět jsem měnil cívku. Po týdnu to samé. Tak jsem tam dal fungl nový startér 11.12.2013 a dnes jsem ho vyndal a reklamoval. Zítra tam dam starý s opět novou cívkou tak jsem zvědavý jak dlouho vydrží. Elektriku mám v pořádku.
Odesláno z mého GT-I9100 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého GT-I9100 pomocí Tapatalk
Defender 110 300tdi, 130 td5
Re: 300 Tdi nestartuje
No ale keby to bola cievka alebo starter tak na priamy kontakt asi nechyti....ci?
Re: 300 Tdi nestartuje
Pred tyzdnom sme teda presli komplet vsetky kable s merakom na niekolko krat lebo ked ochladol motor tak nastartoval ako nic a hladat chybu nemalo zmysel. Znova sa muselo ist zahrievat. Druhy den uz hladal elektrikar sam a vypada to tak ze sa mu to podarilo. Ukazal v com si mysli ze bola chyba....vraj kabel...teda skor kablik od startera ktory prechadzal popri vyvodoch na kurenie az k relatkam pri spolujazdcovi mu ukazoval slaby odpor co znamena ze bol pravdepodobne vnutry poruseny a teplom sa to zhorsovalo. Vymenil teda cely a vuala....disko zase poslucha:)
Akurat mi nejde do hlavy preco raz po roztlaceni nevedela chytit dych a plynovy pedal bol mrtvy. Druhy krat uz normalka a po oprave sa uz nevyskytlo.
Akurat mi nejde do hlavy preco raz po roztlaceni nevedela chytit dych a plynovy pedal bol mrtvy. Druhy krat uz normalka a po oprave sa uz nevyskytlo.