Stránka 1 z 1
P: Převodovky SIIA + hlavní ložiska 4.6 V8
Napsal: 13 bře 2014 12:26
od 1960SeriesII
Re: Motor V8 3528cc z P6 3500S, CR 10,5:1
Napsal: 14 bře 2014 21:23
od minerva
gratuluji k výměně...Vydrží tu 4,6 převodovka? Budeš dělat něco i s podvozkem (brzdy apod)?
Re: Motor V8 3528cc z P6 3500S, CR 10,5:1
Napsal: 14 bře 2014 22:03
od 1960SeriesII
Převodovka bude pětistupňová, LT77 - není to to nejsilnější, ale lepší to už asi nebude

Re: Motor V8 3528cc z P6 3500S, CR 10,5:1
Napsal: 07 dub 2014 20:35
od 1960SeriesII
K mání jsou také dvě převodovky SII nebo SIIA, jedna po repasi u Jardy Ubla (na jedničce byl ulomený zub), druhá plně funkční, ale na jedničku/zpátečku v ní cvaká, závada zatím neodhalena. První repasovaná včetně přídavné převodovky Kč 12000,-, druhá funkční, ale bez přídavky a patrně k řešení za Kč 4000,-.
Pak také sada hlavních ložisek do 4,6 V8 +0,030, part no. 8G2705/30, značky Vandervell, tj. vyrobeno v UK, žádný čínský šmejd, pouze koupená omylem na eBay. Kč 2300,-.
Re: Motor V8 3528cc z P6 3500S, CR 10,5:1+převodovky SIIA+..
Napsal: 24 lis 2014 12:16
od 1960SeriesII
Motor, převodovky i ložiska stále aktuální.
Re: Motor V8 3528cc z P6 3500S, CR 10,5:1+převodovky SIIA+..
Napsal: 25 lis 2014 09:04
od Byzi
Měl bych zájem o sáni pro karburátory, pokud je na prodej.
Re: Motor V8 3528cc z P6 3500S, CR 10,5:1+převodovky SIIA+..
Napsal: 25 lis 2014 13:55
od 1960SeriesII
Bylo by to ale jen holé sání, ostatní z toho jde na nový motor.
Raději bych prodal vcelku, ale pokud se do 30. 11. nikdo neozve, prodám i po kouskách, už bych docela potřeboval se toho zbavit. Takže po tomto datu (nebo ozve-li se někdo dřív na ten zbytek) sání za 1500,- a zbytek za 6500,-.
Re: Motor V8 3528cc z P6 3500S, CR 10,5:1+převodovky SIIA+..
Napsal: 27 lis 2014 20:27
od 1960SeriesII
Pokud se nic nezmění, je motor zamluven do 14. 12.
P: Převodovky SIIA + hlavní ložiska 4.6 V8
Napsal: 03 pro 2014 08:29
od 1960SeriesII
Motor prodán, platí dvě převodovky SII nebo SIIA, jedna po repasi u Jardy Ubla (na jedničce/zpátečce byl ulomený zub), druhá plně funkční, ale na jedničku/zpátečku v ní cvaká, závada zatím neodhalena, chybějící zub to ale prý není. První repasovaná včetně přídavné převodovky Kč 12000,-, druhá funkční, ale bez přídavky a patrně k řešení za Kč 4000,-.
Pak také sada hlavních ložisek do 4,6 V8 +0,030, part no. 8G2705/30, značky Vandervell, tj. vyrobeno v UK, žádný čínský šmejd, pouze koupená omylem na eBay. Kč 2300,-.