SMAZAT! Range Rover Sport 4.2 S/C
Napsal: 05 kvě 2014 13:40
S těžkým srdcem prodávám svého Sporta
.
Rok výroby: 2006
Počet majitelů: 2 (první do března 2014)
Motor: 4.2 Supercharged, 390 koní, 550 Nm; spotřeba dlouhodobá u předchozího majitele 14.4 l/100km, u mne zatím 14.9 l/100 km (50:50 město, mimo město) - není to úplně málo, ale za zrychlení 7.2 sec na 100 km/h to stojí
Najeto: cca 183 000 km skutečných
Převodovka: automatická, 6 st., možnost sportovního režimu automatického i manuálního řazení.
Výbava: asi je jednodušší napsat, co tam není, takže bez střešního okna, parkovací kamery, TV tuneru a obrazovek v opěrkách hlavy; jinak tam jsou např. sedačky ve světlé kůži čtyři vyhřívané (přední elektrické, řidičova s pamětí), elektricky ovládatelná a sklopná zrcátka, vyhřívané čelní sklo, zatmavená zadní okna, chladící box v loketce, DVD navigace, parkovací senzory vepředu i vzadu, dvouzónová klimatizace, 8x airbagů, Terrain Response, ABS, ASR, ESP atp.
Stav: perfektní, v interiéru ani exteriéru nejsou ty roky a najeté km prakticky vidět (u předchozího majitele byl zjevně garážovaný). Serviska vyplněná, před prodejem velmi důkladná kontrola stavu u Dajbycha, vše 1*.
Cena: 425 000 Kč (dohoda při osobním jednání možná), odpočet DPH možný není
Důvod prodeje: auto mám měsíc a najel jsem s ním stěží 1200 km (po tomhle týdnu o 500 km navíc), takže může vypadat trochu divně, že ho hned prodávám. Po víkendovém srazu v Jihlavě jsem ale došel k závěru, že pro moje potřeby to prostě není ideální model. Na rodinné cestování s dvěma dětmi, kočárkem a jedním až dvěma psy prostě dost velký není (bez psů by byl kufr OK) a v terénu sice zvládne dost i na silničních gumách, ale jednak mám pořád podvědomé obavy, abych neulomil nějaký "přebytečný" plast, jednak úvahy o offroadizaci jsou objektivně blbost (obvyklé doplňky buďto neexistují - skrytá montáž navijáku - nebo jsou špatně dostupné a za šílené částky, menší kola než 19ky se na Brembo brzdiče nevejdou atp.). Jako superrychlé SUV pro pár (nebo méně kramářskou rodinu, než jsme my) je ale fantastický...
Zvažuji tedy jeho náhradu rodinným korábem (D3/L322) nebo kombinací Defender/břichoplaz (možná by proto byla i nějaká výměna).
Fotky zde: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=24108

Rok výroby: 2006
Počet majitelů: 2 (první do března 2014)
Motor: 4.2 Supercharged, 390 koní, 550 Nm; spotřeba dlouhodobá u předchozího majitele 14.4 l/100km, u mne zatím 14.9 l/100 km (50:50 město, mimo město) - není to úplně málo, ale za zrychlení 7.2 sec na 100 km/h to stojí

Najeto: cca 183 000 km skutečných
Převodovka: automatická, 6 st., možnost sportovního režimu automatického i manuálního řazení.
Výbava: asi je jednodušší napsat, co tam není, takže bez střešního okna, parkovací kamery, TV tuneru a obrazovek v opěrkách hlavy; jinak tam jsou např. sedačky ve světlé kůži čtyři vyhřívané (přední elektrické, řidičova s pamětí), elektricky ovládatelná a sklopná zrcátka, vyhřívané čelní sklo, zatmavená zadní okna, chladící box v loketce, DVD navigace, parkovací senzory vepředu i vzadu, dvouzónová klimatizace, 8x airbagů, Terrain Response, ABS, ASR, ESP atp.
Stav: perfektní, v interiéru ani exteriéru nejsou ty roky a najeté km prakticky vidět (u předchozího majitele byl zjevně garážovaný). Serviska vyplněná, před prodejem velmi důkladná kontrola stavu u Dajbycha, vše 1*.
Cena: 425 000 Kč (dohoda při osobním jednání možná), odpočet DPH možný není
Důvod prodeje: auto mám měsíc a najel jsem s ním stěží 1200 km (po tomhle týdnu o 500 km navíc), takže může vypadat trochu divně, že ho hned prodávám. Po víkendovém srazu v Jihlavě jsem ale došel k závěru, že pro moje potřeby to prostě není ideální model. Na rodinné cestování s dvěma dětmi, kočárkem a jedním až dvěma psy prostě dost velký není (bez psů by byl kufr OK) a v terénu sice zvládne dost i na silničních gumách, ale jednak mám pořád podvědomé obavy, abych neulomil nějaký "přebytečný" plast, jednak úvahy o offroadizaci jsou objektivně blbost (obvyklé doplňky buďto neexistují - skrytá montáž navijáku - nebo jsou špatně dostupné a za šílené částky, menší kola než 19ky se na Brembo brzdiče nevejdou atp.). Jako superrychlé SUV pro pár (nebo méně kramářskou rodinu, než jsme my) je ale fantastický...
Zvažuji tedy jeho náhradu rodinným korábem (D3/L322) nebo kombinací Defender/břichoplaz (možná by proto byla i nějaká výměna).
Fotky zde: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=24108