Stránka 1 z 2

Dalsi video

Napsal: 18 pro 2007 10:44
od Hunter
Dalsi pekne video a pekna auta :wink:

http://youtube.com/watch?v=ik-Pbcqdk_A

Re: Dalsi video

Napsal: 18 pro 2007 14:43
od MartinMM
Hunter píše:Dalsi pekne video a pekna auta :wink:

http://youtube.com/watch?v=ik-Pbcqdk_A
Pecka , po skouknuti clovek ziska dojem ze RR klasik je v terenu lepsi nez Defik . Neni tomu tak??

Napsal: 18 pro 2007 17:51
od Hunter
Jo vyznelo to tam tak :wink:

Re: Dalsi video

Napsal: 18 pro 2007 18:55
od erik
MartinMM píše:
Hunter píše:Dalsi pekne video a pekna auta :wink:

http://youtube.com/watch?v=ik-Pbcqdk_A
Pecka , po skouknuti clovek ziska dojem ze RR klasik je v terenu lepsi nez Defik . Neni tomu tak??
Asi jo. Na Podkarpati s nama jezdi Denis s RRC a jezdi jako prvni. Tak to vidime jak mu to jede- primo skvele. A nejenom proto, ze je super sofer, ale tech 100" a konstrukce RRC je do terenu ideal. Vsimni si , ze na prudkem vymolu Def-hlavne 90, protaci kola a delsi auto je predkem na kopeck a lepsi zahrabe. Proste vsechny situace kratkeho vyjezdu je delsi auto vyhodou. O pisku ani nemluvim. Tam 110 ci RRC jsou proti 90 v obrovske vyhode...

Re: Dalsi video

Napsal: 18 pro 2007 20:37
od OC
MartinMM píše:... po skouknuti clovek ziska dojem ze RR klasik je v terenu lepsi nez Defik . Neni tomu tak??
No, však on také -- soudě podle informací z druhé ruky z Webu, zdůrazňuji, žádná osobní zkušenost! -- patrně v terénu lepší je ;)

Napsal: 18 pro 2007 20:42
od low
jeeeeee to beru jako vyzvu :)))))
low def110

Napsal: 18 pro 2007 21:40
od erik
low píše:jeeeeee to beru jako vyzvu :)))))
low def110
To asi nezjistis- toho Denise z Uzhorodu :D A jeste jedno: Denis ma RRC 1987 a ted tam dal "novy" motor 200tdi. Zkusim se podivat po jeho strankach...

Napsal: 18 pro 2007 22:29
od low
to bylo na OCho :)))))

Napsal: 19 pro 2007 09:02
od Rover
Samozřejmě, že je RRC v terénu nejlepší... 8) Ale vážně, každý LR má své výhody i nevýhody a taky poměrně dost záleží na řidičovi... V každém případě je RRC na tom pro mnohé překvapivě dobře, málokdo to čeká co RRC všechno zvládá...

Napsal: 19 pro 2007 18:44
od Honza
http://youtube.com/watch?v=_7b8mwa4s98&feature=related
Ten bílý RR má nějak přistřihlý zadek :roll:

Napsal: 19 pro 2007 19:06
od marcel

Re: Dalsi video

Napsal: 19 pro 2007 21:46
od motohanz
Hunter píše:Dalsi pekne video a pekna auta :wink:

http://youtube.com/watch?v=ik-Pbcqdk_A
jen nejak nechapu proc jsou do terenu s takovejma gumama... :shock:

Policie umi pouzit sluzebni automobil

Napsal: 25 úno 2008 10:51
od krtek007
Me uz ta palubka v prvnim zaberu byla povedoma, ale na konci je zcela zrejme co je nejlepsi sluzebni auto pro polici:))) Akorat pri tomhle zpusobu zadrzeni pachatele by si mohli aspon poridit pevnostak :evil:
http://www.rozzlobenimuzi.com/?linkid=11806

Napsal: 25 úno 2008 21:36
od MOPADŽI
Pěkně s něma zacvičili :!: Se zloději to jinak nejde. U nás by měli postupovat stejně :roll:

Napsal: 25 úno 2008 21:41
od Sláma Karel
low píše:jeeeeee to beru jako vyzvu :)))))
low def110
Neboj budeš mít možnost. Já ti pak ty díly co rozštípeš dám se slevou. A ne že se budeš vymlouvat, že to mám upravený. K :lol:

Napsal: 25 úno 2008 22:13
od Sláma Karel
A ještě vlastně Krrtek to může posoudit. Měl RRC pak Disco a teď Def 90.

Já to řeknu asi takhle. Mám na ježdění do terénu všechny modely (teda pokud zrovna jezdí) kromě 110. Teda 90Tdi, RRC V8 3,9 a Disco Tdi. Ale s tou 110Tdi i Td5 už jsem taky jeden čas jezdil. V Def prostě není pohodlí a to je celej rozdíl. Zase se v něm míň těch vymožeností vyse... protože je nemá. Ale já mám radši pohodlí.

Krátkej je na ježdění výbornej v tom, že je lehkej. To je většinou výhoda, ale ne vždy. Často se ale zakope v dírách a hrbolech. Hlavně při výjezdech. A je hodně vratkej.

Dlouhej se zase častěji pověsí na břicho a je hůř manévrovatelnej. Člověk se v něm v pohodě vyspí a vezme si s sebou víc věcí, pití a jídla. Je o hodně víc stabilní.

Takže RRC a Disco se svým rozvorem 100 jsou takový dobrý kompromis. Jsou o strašně moc pohodlnější a mají perfektně rozložený váhy. Oboje mám v automatu takže u Disco občas chybí ten výkon RRC s V8, ale zase jezdí líp pod vodou. V Disco se dělá líp spací úprava, protože má zadní dveře otvírací do strany. Na zadním víku RRC se zase líp vaří a hlavně dělají opravy věcí co se při tom ježdění poserou.

Takže každé auto má svá pro a proti. Podle mého stejně nejlíp jezdí auto s nejlepším řidičem což může částečně nahradit nebo tomu přidat dodatečná výbava. Hlavně uzávěrky !!obě!!. A kdo tvrdí, že přední není potřeba tak ještě opravdu nejezdil tam kde mají ty auta hranice.

Jezdím už od roku 91různý teréňáky a od roku 94 s LR. Od 93 jsem jezdil i závody až do předloni. Vždycky s RRC. Toť můj názor a vím, že s ním mnoho lidí nebude souhlasit stejně jako s tím, že automat je i na silnici i do terénu mnohem lepší než manuál. K

Napsal: 25 úno 2008 23:56
od low
nejlespi auto je to, ktere ti stoji v garazi :-)

Karle jeste jednou strasne moc diky!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jiz namontovano a ten starej je fakt po smrti.

Napsal: 26 úno 2008 00:29
od Sláma Karel
No uvidíme se asi v pátek tak to oslavíme aby jsme měli nějakej důvod ne?

Jinak svatá pravda Nejlepší je to co máš doma. I když u těch mejch je to pofidérní. Pořád jsou rozes..... nebo se na nich něco upravuje. Takže já už si myslím že nejlepší jsou ty co nemám. Na těch na rozdíl od těch mejch můžu něco vydělat a ještě navíc se s nima nemusím spravovat. K

Napsal: 27 úno 2008 20:25
od MOPADŽI
To jsou zkušená slova :wink: Jen víc sem zkušeností do etéru :lol: Je to potřeba :!:

Napsal: 24 bře 2008 20:46
od Luk_as
Disco ladoborec :D celkom v pohode dava chlapik

http://www.youtube.com/watch?v=yYkxFBkkh74