Prodám nebo vyměním RRC SMAZAT
Napsal: 28 čer 2014 23:04
Ahoj,
trochu mi ruplo v hlavě, tak zkusím nabídnout svého RRC. Kdyby byl zájem, jsem odhodlán prodat nebo vyměnit, ale vyhrazuji si právo kdykoliv to zase stáhnout, až mi opět rupne v hlavě zpět
Takže classic zde vcelku známý, původně Káfičův, nyní můj.
Rok 1990 (model 1991), motor 3.9 + sekvenční LPG, v dokladech uvedeno "VIN vyraženo náhradní technologií", doklady jsou na RRC 1994, samozřejmě barva, motor, lpg atd sedí. EKO výpalné je uhrazené, výbava Vogue SE (kožená elektrická sedadla, původně obsahoval i klimu, centrál (nyní i na DO), 4x el okna, atd).
Auto je upravené, zvednuté, rozšířené, obouchané.
Pozitiva: Dá se říct kompletní výbava, tedy pevnostní nárazníky, pevnostní prahy, naviják, opravdu svítící přídavné dálky, expediční zahrádka se střešním stanem, vzadu žebřík ke stanu na kloubu, pneu 255/85 r16 (na těch je najeto cca 6tis.km), pod koly podložky 3cm, homemade šnorchl, dost nových dílů (např. zesilovač zapalování včetně relokační sady, zátěžové liftové pružiny, CB vysílačka, ty pneu, atd.,)
STK jsem dělal nově, takže ta je do 11/2016 pokud se nepletu.
Negativa: Při poslední cestě začala kontrolka indikovat problém s mazáním motoru, motor maže, ale tlak není dostatečný, nejspíš se jedná o ložiska na klice, dále silentbloky motoru a převodovky jsou KO, tlumiče nejspíše také, při stejné cestě po spoustě kilometrů kamenitých cest se podstatně zvětšily vůle v řízení, tzn. čepy a převodka by chtěla také poléčit, nejen že teče (ikdyž musím říct že poslední dobou méně), tak i v ní je nějaká vůle a snad poslední důležité - všemožné silentbloky na podvozku + přední kotouče (které dodám).
K vozu dám všemožné náhradní díly co tu mám, například nový přední kardan, přední brzdy, různá droboť typu kříže, gufera, ložiska, filtry, přední světla, poté tu mám náhradní použité přední blinkry, kompletní zadní světla, atd.
A proč přemýšlím o výměně? Je to na mě až moc extrémní, zjistil jsem, že na terén který si při výletu představuji je to až zbytečné a při silničních přesunech docela trpím + mi chybí funkční klimatizace, která je demontovaná.
Co za to? Zkusím nadhodit kilo tak jak to je absolutně se vším co k tomu mám. Zřejmě všichni víte kolik za to Káfič chtěl + jsem do toho přispěl nějakými cca 80tis.Kč.
Případně pokud by někdo měl zájem, rád vyměním s doplatkem za L322, ale jen předfacelift 02-05, jen V8 a Vogue.
Pokud by se to někomu zdálo moc a přesto Charlese chtěl, tak si mohu nechat tyto věci a částky odečíst:
Stan 15 000,00 Kč
Prodloužená zahrádka 5 000,00 Kč
Kardan 3 500,00 Kč
Světla náhradní 4 000,00 Kč
Díly náhradní nové 3 000,00 Kč
Díly další 1 000,00 Kč
Naviják 3 000,00 Kč
Přední nárazník s krycím plechem 2 500,00 Kč
Podložky pod kola 3 000,00 Kč
Disky s téměř novými KM2 13 000,00 Kč
Rezerva s 255/85 r16 km1 2 000,00 Kč
CB vysílačka TTI TCB 550 1 000,00 Kč
Přídavné světla WIPAC 1 000,00 Kč
Zadní nárazník se žebříkem 2 000,00 Kč
Takže se teoreticky kupec může dostat na nějakých 40tis.Kč
K vidění bude normálně v Praze, dokud mi zase nerupne v hlavě
Pokud by někdo chtěl cokoliv vyfotit, tak samozřejmě není problém.
Lukáš, 603 477 854
trochu mi ruplo v hlavě, tak zkusím nabídnout svého RRC. Kdyby byl zájem, jsem odhodlán prodat nebo vyměnit, ale vyhrazuji si právo kdykoliv to zase stáhnout, až mi opět rupne v hlavě zpět

Takže classic zde vcelku známý, původně Káfičův, nyní můj.
Rok 1990 (model 1991), motor 3.9 + sekvenční LPG, v dokladech uvedeno "VIN vyraženo náhradní technologií", doklady jsou na RRC 1994, samozřejmě barva, motor, lpg atd sedí. EKO výpalné je uhrazené, výbava Vogue SE (kožená elektrická sedadla, původně obsahoval i klimu, centrál (nyní i na DO), 4x el okna, atd).
Auto je upravené, zvednuté, rozšířené, obouchané.
Pozitiva: Dá se říct kompletní výbava, tedy pevnostní nárazníky, pevnostní prahy, naviják, opravdu svítící přídavné dálky, expediční zahrádka se střešním stanem, vzadu žebřík ke stanu na kloubu, pneu 255/85 r16 (na těch je najeto cca 6tis.km), pod koly podložky 3cm, homemade šnorchl, dost nových dílů (např. zesilovač zapalování včetně relokační sady, zátěžové liftové pružiny, CB vysílačka, ty pneu, atd.,)
STK jsem dělal nově, takže ta je do 11/2016 pokud se nepletu.
Negativa: Při poslední cestě začala kontrolka indikovat problém s mazáním motoru, motor maže, ale tlak není dostatečný, nejspíš se jedná o ložiska na klice, dále silentbloky motoru a převodovky jsou KO, tlumiče nejspíše také, při stejné cestě po spoustě kilometrů kamenitých cest se podstatně zvětšily vůle v řízení, tzn. čepy a převodka by chtěla také poléčit, nejen že teče (ikdyž musím říct že poslední dobou méně), tak i v ní je nějaká vůle a snad poslední důležité - všemožné silentbloky na podvozku + přední kotouče (které dodám).
K vozu dám všemožné náhradní díly co tu mám, například nový přední kardan, přední brzdy, různá droboť typu kříže, gufera, ložiska, filtry, přední světla, poté tu mám náhradní použité přední blinkry, kompletní zadní světla, atd.
A proč přemýšlím o výměně? Je to na mě až moc extrémní, zjistil jsem, že na terén který si při výletu představuji je to až zbytečné a při silničních přesunech docela trpím + mi chybí funkční klimatizace, která je demontovaná.
Co za to? Zkusím nadhodit kilo tak jak to je absolutně se vším co k tomu mám. Zřejmě všichni víte kolik za to Káfič chtěl + jsem do toho přispěl nějakými cca 80tis.Kč.
Případně pokud by někdo měl zájem, rád vyměním s doplatkem za L322, ale jen předfacelift 02-05, jen V8 a Vogue.
Pokud by se to někomu zdálo moc a přesto Charlese chtěl, tak si mohu nechat tyto věci a částky odečíst:
Stan 15 000,00 Kč
Prodloužená zahrádka 5 000,00 Kč
Kardan 3 500,00 Kč
Světla náhradní 4 000,00 Kč
Díly náhradní nové 3 000,00 Kč
Díly další 1 000,00 Kč
Naviják 3 000,00 Kč
Přední nárazník s krycím plechem 2 500,00 Kč
Podložky pod kola 3 000,00 Kč
Disky s téměř novými KM2 13 000,00 Kč
Rezerva s 255/85 r16 km1 2 000,00 Kč
CB vysílačka TTI TCB 550 1 000,00 Kč
Přídavné světla WIPAC 1 000,00 Kč
Zadní nárazník se žebříkem 2 000,00 Kč
Takže se teoreticky kupec může dostat na nějakých 40tis.Kč

K vidění bude normálně v Praze, dokud mi zase nerupne v hlavě

Lukáš, 603 477 854