Stránka 1 z 1
TD5 problém s motorem
Napsal: 28 pro 2006 16:50
od Mikiviki
Zdravím všechny Lanďáky a přeji
pohodový příští rok. A teď můj problém. Včera jsem se stal novým majitelem Disco II.r.v2001.motor TD5. Podotýkám, že prodávající je solidní člověk a určitě by mi tu závadu oznámil, ale zrovna když jsme jeli auto přepsat na dopravku začal motor vykazovat podstatnou chybu. Do cca 1800 otáček nemá výkon dusí se, klape jak starej tranzit a čadí z výfuku, někdy bílej, někdy černej. Nad tyto otáčky se asi chytne turbo a tah je v pořádku a nic nenasvedčuje na nějakou závadu.při podřazování se dusí a čadí výfuk. musím zpomalit na minimum a zase se od spodu pomalu rozjíždět.Ráno když je motor studenej jsem ho nevytočil ani nad 1000ot. teprve až se zahřál, mohl jsem se sním pomalu rozjet. Chtěl jsem s lanďákem co nejdřív zajet na diagnostiku, ale fšici mají dovolenou. Padaly úvahy jako že, filtr paliva, vzduchovej filtr, čerpadlo, ale kdyby byla nějaká z tech věcí špátná, zřejmě by se to projevovalo i v průběhu všech otáček. Mám tedy dotaz na Vás, jestli někdo nemá šajn o tomto problému, nebo dokonce co by to mohlo být. Nejrozumější vysvětlení by asi bylo nějaké čidlo, nebo ventil, nebo...
Filtry mám sice objednané, ale nevím nevím. Kdyby třeba někdo věděl o šikovném servisu v okolí Šumperk Olomouc, budu rád za info.
Docela bych i ocenil nějaký tel. kontakt na někoho z Vás ať tu závadu můžu probrat důsledněji.
Dík za jakoukoli radu. phone na mne : 608-712947

Napsal: 29 pro 2006 07:04
od karel
Kontaktuj MilošeII je z Olmiku a má taky TD5, tady je foun 603833440, určitě Ti poradí, měj se Karel
Napsal: 29 pro 2006 07:52
od Mikiviki
už mi napsal. na jeho radu dnes s určitou nadějí vyměním filtry a uvidíme. Každopádně dík za info

Napsal: 29 pro 2006 09:25
od Admin
Filtry jsou to první co bych také vyměnil. Pokud se to nezlepší, TD5 je na spodek chabrus už z fabriky

, tak vyzkoušej jestli není v háji váha vzduchu.
U Vzduchovýho filtru je takový plastový kroužek a zaním hadice která jde do turba. Na kroužku je připojený konektor. Ten odpoj a zkus se jet projet, pokud to bude stejné, tak je to váha, pokud to bude ještě horší, tak je váha vpořádku a je potřeba hledat závadu někde jinde.
Jinak gratuluji ke koupi a vítám tě mezi námi
Napsal: 29 pro 2006 14:12
od Mikiviki
Admine dík za přivítání. Podle toho co říkáš by to ta váha vzduchu mohla být. odpojil jsem všechno možné a je to furt stejné. No každopádně počkám do úterý kdy mi mají přijít filtry. Jak jsem tak probíral vše v motoru narazil jsem na spálenou pojistku 40 A a podle obrázku to byla od větráku k chladiči. Samozřejmě jsem ji vyměnil. Ale jak se může taková 40 A pojistka spálit...hm hm hm

Mimo jiné. co je to vlastně za motor ta TD5-ka. Volvo, volkswagen..?? Šlo by to dát na diagnostiku i někde jinde než v Land Roveru ? Jaxe taková váha vzduchu musí vyměnit, či seřídit ? udělá to i zručný servisman někde jinde než v Lanďákově ? Kolik mě to bude stát v Lanďákově ? sakrble ....tolik otázek. hm hm

Napsal: 30 pro 2006 11:37
od Mikiviki
OPRAVENO !!! ani jedna z uvažovaných závad to nebyla.

Napsal: 30 pro 2006 14:05
od Rover
A copak to bylo???
Napsal: 30 pro 2006 15:07
od DanoDEF
Takze to bola nejaka prkotina.... ???
Napsal: 30 pro 2006 20:28
od Mikiviki
Hadice od turba do chladiče vzduchu. vůbec nepropoustela vzduch. vnitrní steny hadice se tlakem porusily a oddelily se od steny te trubky. následne se v tom kolinku chovaly jako balonek a hadici ucpávaly. prekontrolujte si fsici tento kus hadice !!!. Původně jsem myslel , že nový rok bude díky do té doby neidentifikované závadě na prd., ale včera prisel MACHR na motory. kouknul, poslechl, osahal a za 5minut jsme vedeli vo co go. Podotýkám, že hadice byla origos a né náhrada. najeto mám 120 tis km. Dnes jsem už diskotéku poprvé provětral. jupíííííí. Já su tak štastné

Napsal: 02 led 2007 14:15
od Admin
No vidíš to mě nenapadlo
Ty originál hadice ať kolena, nebo eska mají několik vrstev. Může se stát že jedna vrstva se odloupne a udělá to uvnitř bouli. Z venčí to vypadá vše v naprostém pořádku. Tyhle staré typy zvnějšku vypadali jako když jsou opletené. Ty novější už jsou na pohrchu hladké a nedělají to co ty starší.