Stránka 1 z 1

Turín - pomoc problém s DII

Napsal: 15 srp 2014 11:52
od Miky_CZ
Neumí někdo anglicky? volal mi madtom, ze jsou na val d isere a praskl jim mech na DII, ve francii je státní svátek, tak jedou směrem na turín. Potřeboval by tam tip na servis nebo prodej dílů, vrakoviště či tak něco.

Re: Turín - pomoc problém s DII

Napsal: 15 srp 2014 12:58
od Tazik1992
V Turíně je třeba tohle:
http://www.automobileromeo.com/
měl by to být oficiální servis.

Samozřejmě nemám osobní zkušenost. :-)

Re: Turín - pomoc problém s DII

Napsal: 15 srp 2014 17:43
od Miky_CZ
francie i italie maji statni svatek, pry je problem najit i otevrenou pumpu, k ranu bude nekde u villach v rakousku, tak nevi nekdo o necem tam a po ceste do cr?

Re: Turín - pomoc problém s DII

Napsal: 15 srp 2014 17:58
od cyril
Anschrift:
Völkermarkter Straße 270
9020 Klagenfurt

Telefon:
0463 318568

Fax:
0463 318568 33

E-mail:
office@aichlseder.at

Öffnungszeiten:

Montag - Freitag 08:00 - 17:00 Uhr
Samstag 09:00 - 12:00 Uhr

Werkstätte / ErsatzteillagerMontag - Freitag 08:00 - 12:00 Uhr, 13:00 - 17:00 Uhr

Ale servis má o víkendu zavřeno. přesto si myslím, že by tam někdo měl být, když je dopolende otevřenej salon.
To samý je i ve Villachu.
Až bude na místě a budou ochotný se s ním bavit a nebudou si rozumět, tak ať mi cinknou. Přeložím mu to.
Pokud nebudu ve vzduchu s padákem, tak to vezmu kdykoliv...jsem sbalenej na series sraz, tak předpokládám, že jestli nakonec pojedu, bude tam kde budu i nějakej signál....

Anschrift:
Auenweg 39
9500 Villach

Telefon:
04242 35422

Fax:
04242 35422 22

E-mail:
info.villach@autofrey.at

Öffnungszeiten:

Verkauf
Montag - Freitag 08:00 - 18:00 Uhr
Samstag 09:00 - 12:00 Uh

Re: Turín - pomoc problém s DII

Napsal: 15 srp 2014 18:10
od Miky_CZ
oficialni servisy jsou celkem na prd, na DI a DII ve vetsine pripadu nic nevedou, my loziska koupili az na vrakovisti/ servise takovych fandu jako jsme my...

Re: Turín - pomoc problém s DII

Napsal: 16 srp 2014 13:46
od RudaK
:coze: on už je Tomáš jak já :Sorry: . Že nemá měch náhradní se divím :) . Prej výměna je hrozně složitá cca 15 - 30 minut , jen ho mít .

Re: Turín - pomoc problém s DII

Napsal: 16 srp 2014 18:13
od Kubrtos
RudaK píše::coze: on už je Tomáš jak já :Sorry: . Že nemá měch náhradní se divím :) . Prej výměna je hrozně složitá cca 15 - 30 minut , jen ho mít .
Se divím taky. Stát se to mě, to by bylo řečí. :ty jeden...:
Na druhou stranu, už má tolik dětí, že mu tam nevlezou díly, je na čase aby dodělal tu 130ku. :wink:

Re: Turín - pomoc problém s DII

Napsal: 16 srp 2014 18:40
od MadTom
Už jsme v CR. Náhradní mech zůstal doma na poličce. Ve Francii i v Itálii měli včera statní svátek. To znamenalo,ze v Turínu bylo zavřené úplné vsecho a na semaforech jsme v době odpoledni špičky stali stali spolu se 3 auty. Když se nám podařilo najít aspoň pootevrenou pumpu, tak nám bylo vysvětleno, ze do pondělí prostě nic.

Re: Turín - pomoc problém s DII

Napsal: 16 srp 2014 21:17
od Hubert
Takže už jsi doma a měch vyměněn? Zase zpátky na výlet?

Re: Turín - pomoc problém s DII

Napsal: 17 srp 2014 08:47
od Kubrtos
Kdes vůbec lítal?

Re: Turín - pomoc problém s DII

Napsal: 17 srp 2014 11:12
od MadTom
V 6 rano jsme dorazili domu. Musím poděkovat Eliotovi, za sobotní večerní výměnu mechu. Trvalo to vážně tu čtvrthodinu. Cesta z Budějovic do Olomouce už ale byla docela nadoraz, byli jsme vlastně 46 hodin na cestě od vstávání v patek ráno na malém Sv. Bernardu cca 2150 vysoko, pres Val'd Isere a kopec nad nim, kde ve 2600m mech prasknul a kde zrovna sněžilo, do Torina a domu. S bouchlým měchem se po dálnici v pohodě dalo jet okolo 100, ale hrbatá cesta ve městě byl katastrofa.

Re: Turín - pomoc problém s DII

Napsal: 17 srp 2014 16:06
od MadTom
Tak auto vyklizeno a konečně nepíšu jenom z mobilu.
Podrobnější popis výletu postupně napíšu. To podstatné co se nepovedlo, je skleróza - při odjezdu jsem rezervní měch nechal doma na polici, vzpomněl jsem si až někde za Brnem a to už se mi nechtělo vracet.
Ze čtvrtka na pátek jsme spali kousek po vrcholem malého Sv. Bernardu, s tím že jsme už mířili směrem na jih - Susa a okolí. Ráno v pohodě, na okolních kopcích lehký poprašek nového sněhu. Sjeli jsme dolů a pokračovali na Val'd Isere a odtud přes Col de L'Iseran (něco přes 2700m). Ve 2600m jsem musel telefonovat, tak jsem zastavil u kraje cesty, zavolal si a najednou rána - prasknu měch. Pokusil jsem se popojet - nic nedrhlo, tak jsem vyjel na lepší místo a kouknul co s tím půjde udělat - nic. Po telefonu taky nic - byl pátek dopoledne a ve Francii měli svátek. Tak jsme to po telefonickém zjišťování u kamaráda ve Francii, a u nás u Mikkiho a Huberta, všem díky za snahu, vzali dolů na Susu a potom na Torino - že by tam mohla být šance, když to není Francie - nebyla, měli také státní svátek. V Torinu na silnicích, kde se normálně nedá přejít, jsme na semaforech stáli tak 4 auta, zavřené bylo úplně všechno. Takže jsme měli dvě možnosti (byl pátek okolo 14té hodiny) - buďto kemp do pondělí a doufat, že buď seženeme měch, nebo nám ho někdo objedná. Jak jsme se u jedné polootevřené pumpy dozvěděli, až do pondělka nic fungovat nebude určitě. Druhá možnost byla zkusit Rakousko a třetí Eliotta. Čekat to pondělka s nejistým výsledkem se mi nechtělo, města byla úplně prázdná, tak jsme jeli. Měl jsem to spočítané tak, abychom v sobotu dopoledne byli někde na jihu Rakouska. To se i povedlo, dali jsme si v noci další dvě sedla v Alpách - kolem 2000m. Auto jelo po dobrých silnicích v pohodě 100km/h, utrpení bylo přes města na hrbech.
Dopoledne jsem se dovolal do LR ve Villachu - naprostá neochota, v sobotu pouze prodávají auta, díly až v pondělí. Nezájem něco řešit nebo poradit. Aspoň se snažili mluvit anglicky, ale i když jsem přešel do němčiny tak nic.
Takže bylo rozhodnuto - jedene k Eliottovi - tam jsem se potkali kolem 20té, za půl hodiny bylo vyměněno. Ten pocit jet s autem co nedrncá, po cca 800km je k nezaplacení. V 6 ráno jsme dojeli domů - po cestě jsme museli udělat několik přestávek - neudržel jsem otevřené oči. Co si nedovedu ani nechci představit je jízda po D1 bez opraveného měchu. To bych radši někde znovu přespal a sháněl měch druhý den.
V Itálii a Rakousku to po dálnicí v pohodě jelo kolem 95km/h, takže jsme se zařadili mezi karavany a nezavazeli.
V Rakousku kousek před Spittalem jsem našel servis a vrakoviště kde měli několik LR, některé pěkně upravené, ale na telefonu byl jenom záznamník.

Re: Turín - pomoc problém s DII

Napsal: 17 srp 2014 16:23
od Frana
To je normalni, dokud by jsi ten mech vozil pod sedadlem, nikdy by neprasknul, odeslo by neco jinyho, co jsi z auta vyndal pred tejdnem, protoze to par let nebylo potreba... :-)