Predaný: RRC V8 - Zmazať
Napsal: 23 zář 2014 10:12
Niektorý ho poznáte z jeho predošlého domova a nieje to tak dávno, čo som sa stal majtelom ale rád by som ho pustil do sveta do dobrých rúk pretože na pár chybičiek celú dobu poslúchal. Ja som si ho iba trochu pozmenil k obrazu svojmu a na svoje účeli.
Jedná sa teda o Range Rover Classic s motorom 3,9 V8 a manuálnou prevodovkou s rozvodovkou Borg Warner
Taký najväčší zásah bolo zníženie na 2" plus ďalšie mierne odladenie (Terrafirma tlmiče a struny, pôvodné znížené držiaky zadných tlmičov + vodítka pružín). Z predošlých nedostatkov - vymenený ten zvláštne zavýjajúci altík
za Bosch a zpojazdnené spátečky. To boli tie najdôležitejšie problémy
. Vzadu je zánovný dif (to je takmer pravidlo), rozvodovka vyskopojkuje myslím dosť solídne (to som bol prekvapený), je z neho plynový feťák
, denne v prevádzke tak si myslím, že by mohlo byť relatívne vyskúšané.
Ani presne neviem čo ešte popísať. Ak by ste niečo chceli vedieť tak sa kludne pýtajte.
A aby som ešte doplnil niake nedostatky:
-Prasknuté tachometrové lanko
-Silentbloky predných ramien už toho majú za sebou dosť
-bolo by treba nazrieť do kúrenia a vyčistiť ho (tipujem to na blato v radiátore) kúriť to kúri ale nejde úplne teplý vzduch plus odpor ventilátoru už nefachá tak to ide iba na najvyššiu rýchlosť (tiež klasika)
Cenu by som si predstavoval 1800€ ale nebránim sa dohode. Auto je na príhlásenie na SK doklady s čím by som vedel prípadnému Slovenskému kupcovi pomôcť.
Jedná sa teda o Range Rover Classic s motorom 3,9 V8 a manuálnou prevodovkou s rozvodovkou Borg Warner
Taký najväčší zásah bolo zníženie na 2" plus ďalšie mierne odladenie (Terrafirma tlmiče a struny, pôvodné znížené držiaky zadných tlmičov + vodítka pružín). Z predošlých nedostatkov - vymenený ten zvláštne zavýjajúci altík



Ani presne neviem čo ešte popísať. Ak by ste niečo chceli vedieť tak sa kludne pýtajte.
A aby som ešte doplnil niake nedostatky:
-Prasknuté tachometrové lanko
-Silentbloky predných ramien už toho majú za sebou dosť
-bolo by treba nazrieť do kúrenia a vyčistiť ho (tipujem to na blato v radiátore) kúriť to kúri ale nejde úplne teplý vzduch plus odpor ventilátoru už nefachá tak to ide iba na najvyššiu rýchlosť (tiež klasika)
Cenu by som si predstavoval 1800€ ale nebránim sa dohode. Auto je na príhlásenie na SK doklady s čím by som vedel prípadnému Slovenskému kupcovi pomôcť.