Stránka 1 z 1

Predaný: RRC V8 - Zmazať

Napsal: 23 zář 2014 10:12
od Macej
Niektorý ho poznáte z jeho predošlého domova a nieje to tak dávno, čo som sa stal majtelom ale rád by som ho pustil do sveta do dobrých rúk pretože na pár chybičiek celú dobu poslúchal. Ja som si ho iba trochu pozmenil k obrazu svojmu a na svoje účeli.
Jedná sa teda o Range Rover Classic s motorom 3,9 V8 a manuálnou prevodovkou s rozvodovkou Borg Warner
Taký najväčší zásah bolo zníženie na 2" plus ďalšie mierne odladenie (Terrafirma tlmiče a struny, pôvodné znížené držiaky zadných tlmičov + vodítka pružín). Z predošlých nedostatkov - vymenený ten zvláštne zavýjajúci altík :D za Bosch a zpojazdnené spátečky. To boli tie najdôležitejšie problémy :) . Vzadu je zánovný dif (to je takmer pravidlo), rozvodovka vyskopojkuje myslím dosť solídne (to som bol prekvapený), je z neho plynový feťák :D , denne v prevádzke tak si myslím, že by mohlo byť relatívne vyskúšané.
Ani presne neviem čo ešte popísať. Ak by ste niečo chceli vedieť tak sa kludne pýtajte.

A aby som ešte doplnil niake nedostatky:
-Prasknuté tachometrové lanko
-Silentbloky predných ramien už toho majú za sebou dosť
-bolo by treba nazrieť do kúrenia a vyčistiť ho (tipujem to na blato v radiátore) kúriť to kúri ale nejde úplne teplý vzduch plus odpor ventilátoru už nefachá tak to ide iba na najvyššiu rýchlosť (tiež klasika)

Cenu by som si predstavoval 1800€ ale nebránim sa dohode. Auto je na príhlásenie na SK doklady s čím by som vedel prípadnému Slovenskému kupcovi pomôcť.
P8250981.JPG
P8250982.JPG
P8250983.JPG
P8250984.JPG

Re: P: RRC V8

Napsal: 23 zář 2014 15:00
od zata
Ahoj, přiznám se, že se už nějaký čas po takovém autě dívám, ale trochu se ho bojím :-) Nemám dílnu, kde bych mohl něco sám bastlit a jsem odkázaný na servis. Sice levný a dobrý, ale přeci jenom servis... Jak je na tom auto s rezavěním? Kolik má cca najeto? Co výbava? Nekopuval bych to jako auto na denní ježdění, ale na občasné projížďky na silnici či v mírném terénu.
Petr

Re: P: RRC V8

Napsal: 24 zář 2014 15:08
od Macej
Vela práce na karoserii odviedol moj predchodca. Bolavé miesta sú napríklad pod spolujazdcovými nohami, kapsa pod baterkou a jeden zadný vnútorný blatník. Teda aspoň to čo som našiel ja. Najeto tipujem, že môže mať niečo menej jak 190 000km. Čo sa týka výbavy tak to má drevo, látkové sedadlá a keďže som si to chystal pre seba tak je vymontovaná klíma a z klímového výparníku je spravený ďalší radiator kúrenia, centrál, elektrické okná aj zrkadlá. Na ceste to nepláva, v teréne funguje všetko ako má. A navyše je to raritný LR z ktorého netečie žiadna kvapalina :D