Stránka 1 z 2

Turbo TD5 kaput

Napsal: 18 lis 2014 20:21
od vizour
Umřelo mi turbo a nešel jsem tutu firmu v Brně :http://www.flexamiauto.cz/land-rover-de ... epasovane/ a dávají tyto díly http://www.melett.es/ neznáte to někdo .Připadá mi to nějaký divný. díky .Turbo servisi chcou od 6500 bez DPH.

Re: Turbo TD5 kaput

Napsal: 18 lis 2014 20:25
od spata
V Pardubicich repase,vyměnym zpusobem,ted z hlavy presne nevim kontakt , ale mohu sehnat...

Re: Turbo TD5 kaput

Napsal: 18 lis 2014 20:29
od jareku
Ahoj, zkus kontaktovat Ondra_BIG - má s turbem hodně zkušeností. Pokud se nepletu, pracuje v oboru...

Re: Turbo TD5 kaput

Napsal: 18 lis 2014 20:49
od vizour
no já jsem obvolal všechny turbo servisi v okolí Brna a tohle jsme zjistil tak sonduji.

Re: Turbo TD5 kaput

Napsal: 19 lis 2014 10:57
od Ondra_BIG
Zdar, co znamena kaput? Sezralo olej nebo je ulitla lopatka nebo se kouslo uplne na lozisku? Do te spanelske nahrady bych osobne (znaly konstrukce) nesel...

Re: Turbo TD5 kaput

Napsal: 19 lis 2014 11:53
od vizour
žere olej a netlačí :-( no když jsem se ptal v turbo servisu tak prý tam dávají origo díly ale neřekli výrobce dílu.

Re: Turbo TD5 kaput

Napsal: 19 lis 2014 11:55
od Acon
možno je to ideálna príležitosť vymeniť za toto ;-) http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 3%A9+turbo
A ak Ti žerie olej, pozor na prúser. Raz začne nasávať a neprestane kým nevycucne všetok olej https://www.youtube.com/watch?v=5zx3qKX_Pno

Re: Turbo TD5 kaput

Napsal: 19 lis 2014 12:11
od visby
pozri sa kolko stoji z anglicka novy garret a zvaz si, ci ti to za ten rozdiel stoji. ja som si kupil nove, po tom co mi v turboservise objasnili situaciu...

Re: Turbo TD5 kaput

Napsal: 19 lis 2014 12:25
od MadTom
Přesně jak je to tu napsané - kolik stojí nové a kolik stojí variabilní turbo. Variabilní turbo tomu motoru může hodně pomoci, ale dávat ho tam za jinak dobré turbo se mi zdá drahé. Pokud by mi ale turbo kleklo, tak to budu vážně zvažovat.

No a možná se tím vyřeší i pokuřování za studena, co ti to dělalo, když jsi byl u mě.

Re: Turbo TD5 kaput

Napsal: 19 lis 2014 12:39
od komin
Len take info Garret nedodava ziadne nahradne diely na svoje turba.

Re: Turbo TD5 kaput

Napsal: 19 lis 2014 12:59
od vizour
to nevím , tak jsem se díval na VNT turba a to je tak 30ctka :-(

Re: Turbo TD5 kaput

Napsal: 19 lis 2014 13:05
od Acon
To ano. No třeba sa na to pozrieť z toho pohľadu, že ak by si chcel napr. vyšší výkon a máš std turbo, tak koľko ťa víde napr. taký chip? A už ten rozdiel nie je až tak veľký. A VGT posúva ten motor trochu inde. Je to len o tom čo kto chce. No ak do auta vrazím prachy za X úprav tak toto je len jedna z nich. Je to otázka individuálních priorít. Jasné, std je lacnejšie

Re: Turbo TD5 kaput

Napsal: 19 lis 2014 13:38
od vizour
Jak psal Madtom pak ještě jinou mapu.

Re: Turbo TD5 kaput

Napsal: 19 lis 2014 14:20
od MadTom
Jo přesně tak, a protože to je celé moc peněz, tak z mého pohledu až to stávající turbo vzdá.

Re: Turbo TD5 kaput

Napsal: 19 lis 2014 14:23
od vizour
jsme sehnal repas turba 7500

Re: Turbo TD5 kaput

Napsal: 19 lis 2014 16:28
od visby
MadTom píše:Přesně jak je to tu napsané - kolik stojí nové a kolik stojí variabilní turbo. Variabilní turbo tomu motoru může hodně pomoci, ale dávat ho tam za jinak dobré turbo se mi zdá drahé. Pokud by mi ale turbo kleklo, tak to budu vážně zvažovat.
stale je to palka ked chces prejst na VNT, rozmyslal som o tom ale rozdiel v cene je dvojnasobok a este viac ked nemas chip...

Re: Turbo TD5 kaput

Napsal: 19 lis 2014 17:30
od Acon
Ak uvažujeme jako zvýšiť výkon a máme KO turbo, tak to VGT aj s příslušnou RJ je za cca 950lb. Nové std turbo cca 600€ + nejaký chip (napr. od Pete Bella alebo pod) 100-300€. Ten rozdiel tu stále je, no už nie až tak veľký a je len na zvážení a možnostiach investora ;-)

Repas turba je také núdzové riešenie = auto na predaj a zdrhnúť z fóra :-( Ale keď sa vydarí....

Re: Turbo TD5 kaput

Napsal: 19 lis 2014 18:55
od komin
Normalny seriozny repas turba je vymena vsetkych dielcov a povodny ostava len obal + to najpodstatnejsie a to vyvazenie na vysokorychlostnej vyvazovacke. Dobry chiptuner ktory nenalieva len mapy z internetu ale upravuje by nemal problem pri vyradeni egr elektronicky, pouzit ele.magneticky ventil povodne pre egr na ovladanie vnt turba.

Re: Turbo TD5 kaput

Napsal: 19 lis 2014 19:55
od MadTom
K tomu ovládání VNT ventilem co původně řídí EGR - dost jsem o tom uvažoval a prokousával se i částí řídícího kódu v řídící jednotce a podle mě to není moc reálné. Jedině zasáhnout přímo do zdrojového kódu - prostě ho kus přepsat, ale to by musel být k dispozici.
Každopádně VNT pro TD5ku funguje a je řízené čistě mechanicky - tlakem za turbem. Není to sice ideální a asi z toho nevyždímá maximum ale je to hotové a odzkoušené. Úprava řídící jednotky spočívá v tom, že se jí musí donutit dát víc nafty již v nižších otáčkách, kde standardní turbo ještě pořádně nedává, ale VNT už jo.
Jinak ty turba jsou více méně všechny stejné, liší se pouze rozměry a systémem upevnění (tvarem přírub). Ale vybrat to správné a hlavně vyladit, aby to pořádně fungovalo je fůra času. A pokud se to nedělá na více kusů, tak je ve výsledku nejlevnější to koupit hotové.

Re: Turbo TD5 kaput

Napsal: 19 lis 2014 21:03
od komin
Hned prve ktore sa nuka je gt20 z 2,5tdi v6 z koncernovych aut je ich hafo za smiesne ceny aj novych da sa otacat vyfukova cast po 90st. cize nieje problem ho natocit podla potreby. A co sa tyka toho ventilu tak sa odstrania mapy egr a miesto nich tam da mapy regulacie turba. Ale takych ludi je ako safranu vacsinou ich poznas podla toho ze ladia na na zatazovej brzde.