Stránka 1 z 1
					
				RADA Problém so štartovaním
				Napsal: 01 pro 2014 10:46
				od Fr4nto
				Dobrý deň všetkým
Mám taký problém že moje Disco2 išlo normálne a jedného dňa som sadol doňho, vložil klúč do spínacej skrinky, vyhodilo mi blikačky samé od seba a nexcelo naštartovať a blikačky neprestali blikať a nexce naštartovať, skúsal som už zadávať EKA kód a nič, neviem v čom može byť problém..... 

 
			
					
				Re: RADA Problém so štartovaním
				Napsal: 01 pro 2014 11:26
				od MadTom
				V motorovém prostoru je bezpečnostni spínač. Stačí ho zamacknout a jede se dal. Spínač slouží k vypnutí  čerpadla v případe nehody.
			 
			
					
				Re: RADA Problém so štartovaním
				Napsal: 01 pro 2014 11:32
				od Fr4nto
				Už som skúšal aj to a nepomohlo....
			 
			
					
				Re: RADA Problém so štartovaním
				Napsal: 01 pro 2014 21:10
				od Kokesek
				zkontroluj bcm jestli neni voda nebo oxidace.
			 
			
					
				Re: RADA Problém so štartovaním
				Napsal: 01 pro 2014 21:39
				od MadTom
				Pokud jsi zkoušel ten spínač pod kapotou, tak ho zkus odpojit od kabelu a podívat se na konektor. Jestli náhodou není shnilej.
A jinak, než vyndávat jednotku BCU (černá plastová nad nohama spolujezdce, upevněná jední šroubem skrz), tak napíchnout na diagnostiku.
			 
			
					
				Re: RADA Problém so štartovaním
				Napsal: 02 pro 2014 08:01
				od Fr4nto
				Diagnostiku nepusti, ani Texu, ani BOSH, ani cinana  

 Este skusim to BCM a uvidime co to spravi....
 
			
					
				Re: RADA Problém so štartovaním
				Napsal: 02 pro 2014 08:20
				od MadTom
				Takže to chce diagnostiku, která TD5ku umí. Ono to není úplně běžnej motor, takže většina univerzálních diagnostik si s ním neporadí, a pokud náhodou ano, tak maximálně vyčtouchybové kódy, což v tomto případě stejně něstačí.
			 
			
					
				Re: RADA Problém so štartovaním
				Napsal: 02 pro 2014 17:06
				od Fr4nto
				Takze BCU vybrata, ale je sucha, ale jak mile sa odpojila prestali aspon blikat vsetky smerovky.... Bohuzial jak mile sa pripojila s5 problem nastal znova cize auto stale nepojazdne....
			 
			
					
				Re: RADA Problém so štartovaním
				Napsal: 02 pro 2014 17:20
				od Kokesek
				Pak jedine vyradit imo v motorvce a muzes si zajet kam potrebujes na diagnostiku popr. pro jinou BCU.
			 
			
					
				Re: RADA Problém so štartovaním
				Napsal: 02 pro 2014 18:17
				od MadTom
				Znovu zopakuju - nejdřív zjistit diagnostikou co to auto doopravdy umí, co tomu je. Až potom uvažovat o vyřadění nějaké části. Pokud funguje dálkové ovládání, tak BCU nejspíš alespoň částečně žije. To že se s tím nějaká diagnostika nespojila doopravdy nic neznamená, TD5 není běžné auto.
			 
			
					
				Re: RADA Problém so štartovaním
				Napsal: 02 pro 2014 19:27
				od Kokesek
				MadTom píše:Znovu zopakuju - nejdřív zjistit diagnostikou co to auto doopravdy umí, co tomu je. Až potom uvažovat o vyřadění nějaké části. Pokud funguje dálkové ovládání, tak BCU nejspíš alespoň částečně žije. To že se s tím nějaká diagnostika nespojila doopravdy nic neznamená, TD5 není běžné auto.
Vyrazeni imobilizeru v motorove jednotce ma jednu velikou vyhodu. Auto je mobilni a mnohem lepe se potom vse resi. Tato uprava je pouze softwarova a je vratna. Neni to proces nenavratny. Alarm a dalka zustava funkcni pokud je BCU (BCM) v poradku. Jedinou zmenou je ze motorova jednotka neceka na potvrzeni kodu od BCU a povoli start.
 
			
					
				Re: RADA Problém so štartovaním
				Napsal: 02 pro 2014 20:17
				od MadTom
				Ale ano, ale dokud se neví, co tomu autu je, tak není dobré dělat jakékoliv zásahy navíc.
Podobný problém teď řešili v Rumunsku - rozebrali skoro všechno, a závada byla v konektoru, kterým jde napájení do řídící jednotky - měl špatnej kontakt, takže vše fungovalo v klidu, ale při starování, kdy měl motor normálně fungovat už to nestačilo a řídící jednotka prostě neměla z čeho krmit vstřikovače. Hledalo se to dost blbě.
			 
			
					
				Re: RADA Problém so štartovaním
				Napsal: 02 pro 2014 20:59
				od Kokesek
				MadTom píše:Ale ano, ale dokud se neví, co tomu autu je, tak není dobré dělat jakékoliv zásahy navíc.
Podobný problém teď řešili v Rumunsku - rozebrali skoro všechno, a závada byla v konektoru, kterým jde napájení do řídící jednotky - měl špatnej kontakt, takže vše fungovalo v klidu, ale při starování, kdy měl motor normálně fungovat už to nestačilo a řídící jednotka prostě neměla z čeho krmit vstřikovače. Hledalo se to dost blbě.
to je sice vsechno pekne, ale myslim ze u tak stareho auta se vetsinou jde cestou nejmensiho odporu. Tak aby majitel mohl co nejdrive a nejlevneji zase jezdit. tzn. zvat si hromadu odborniku aby neco hledali kdyz nemaji ani s cim....to je asi jednodusi auto nastartovat a nekam prijet, ne?
 
			
					
				Re: RADA Problém so štartovaním
				Napsal: 02 pro 2014 23:34
				od Steve
				myslim ze u tak stareho auta se vetsinou jde cestou nejmensiho odporu.
Projít a vyčistit dostupné konektory je taky jedna z možností. 
Nejen že je možná rychlejší a levnější než něco vymontovat (s rizikem, že nedojedeš) a něchat si hledat závadu, ale konektorům to jen prospěje  

 
			 
			
					
				Re: RADA Problém so štartovaním
				Napsal: 03 pro 2014 07:41
				od Fr4nto
				Vsetko sa skusilo a nic... proste furt to iste, strci sa kluc do zapalovania, da sa do polohy II, roblikaju sa vsetky styri smerovky, auto nejde nastartovat a smerovky blikaju kym sa neodpoji baterka alebo BCU..... Auto nehulaka, ziadny akusticky sygnal len tie smerovky sa roblikaju.