Přeci proto, aby to ten, co bude majiteli měnit poškozené kolo nemusel složitě hledat rezervu
Nástupce Defendera- Defender 2015 .
- jareku
- Příspěvky: 1846
- Registrován: 09 zář 2012 23:25
- tel.: 737 347 753
- auto: RR L322+DEF+SIII
- Bydliště: Blansko
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Live long and prosper.
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Tak bylo mi to přímo zakázáno. Půl auta mi trcelo do pravý pruhu a to opravdu nechceš měnit kolo,když kolem tebe hvizdaji kamiony
- jareku
- Příspěvky: 1846
- Registrován: 09 zář 2012 23:25
- tel.: 737 347 753
- auto: RR L322+DEF+SIII
- Bydliště: Blansko
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Nebo je ještě jedna varianta proč tam je… aby se dalo demontovat a nahradit moc hezkými “panýlky” což je velmi praktické pro mytí auta…
https://m.youtube.com/watch?v=KmdlC08XjtY
https://m.youtube.com/watch?v=KmdlC08XjtY
Live long and prosper.
- Adam P.
- Příspěvky: 974
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
na parádu?
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Já mám 98 tisíc a bez poruchy, jen cca kolem 30 tisíc km mi blblo čidlo na chladící kapalinu, následně na to byla i nějaká svolávačka.
Nechci to zakřiknout, ale new def je zatím za mě fakt super auto, aspoň teda na můj způsob užívání. Bezpečně a pohodlně odjedu do Albánie a v terénu mi pak taky úplně sedí.
Chápu, že spousta lidí má předsudky vůči elektronice, asistentům atd. Ale podle mě se s nimi dá naučit jezdit fakt velice efektivně, přijde mi, že Terrain response v Defu je fakt hodně vymakanej i v tom, kam člověka pustí. Ještě se mi nikdy nestalo, že by mě v bahně nebo v písku nějak nezdravě brzdil v rozletu.
Beru to tak, že samozřejmě mechanický starý def bude navždy legenda, ale tohle auto je prostě novodobý def, který funguje jinak.
A ano - když se to posere, tak si to kladivem a šroubovákem v terénu neopravím, to tak prostě je. Ale když jsem se s tímto smířil, tak jsem fakt nadšenej uživatel new defa - a klepu na dřevo - zatím totálně bez závad.
Nechci to zakřiknout, ale new def je zatím za mě fakt super auto, aspoň teda na můj způsob užívání. Bezpečně a pohodlně odjedu do Albánie a v terénu mi pak taky úplně sedí.
Chápu, že spousta lidí má předsudky vůči elektronice, asistentům atd. Ale podle mě se s nimi dá naučit jezdit fakt velice efektivně, přijde mi, že Terrain response v Defu je fakt hodně vymakanej i v tom, kam člověka pustí. Ještě se mi nikdy nestalo, že by mě v bahně nebo v písku nějak nezdravě brzdil v rozletu.
Beru to tak, že samozřejmě mechanický starý def bude navždy legenda, ale tohle auto je prostě novodobý def, který funguje jinak.
A ano - když se to posere, tak si to kladivem a šroubovákem v terénu neopravím, to tak prostě je. Ale když jsem se s tímto smířil, tak jsem fakt nadšenej uživatel new defa - a klepu na dřevo - zatím totálně bez závad.
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.
- erik
- Příspěvky: 2879
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
New Def je dobré auto. Pro svúj charakteristický design stop Defendera má svou hodnotu. I technicky je mu málo co vyčítat. Samo, že se najde pohled Defender vs New Def, ale to bylo u nesmrtelných třístovek vs Td 5, následně D3, D4...Vladicek píše: ↑18 dub 2023 08:44 Já mám 98 tisíc a bez poruchy, jen cca kolem 30 tisíc km mi blblo čidlo na chladící kapalinu, následně na to byla i nějaká svolávačka.
Nechci to zakřiknout, ale new def je zatím za mě fakt super auto, aspoň teda na můj způsob užívání. Bezpečně a pohodlně odjedu do Albánie a v terénu mi pak taky úplně sedí.
Chápu, že spousta lidí má předsudky vůči elektronice, asistentům atd. Ale podle mě se s nimi dá naučit jezdit fakt velice efektivně, přijde mi, že Terrain response v Defu je fakt hodně vymakanej i v tom, kam člověka pustí. Ještě se mi nikdy nestalo, že by mě v bahně nebo v písku nějak nezdravě brzdil v rozletu.
Beru to tak, že samozřejmě mechanický starý def bude navždy legenda, ale tohle auto je prostě novodobý def, který funguje jinak.
A ano - když se to posere, tak si to kladivem a šroubovákem v terénu neopravím, to tak prostě je. Ale když jsem se s tímto smířil, tak jsem fakt nadšenej uživatel new defa - a klepu na dřevo - zatím totálně bez závad.
To byl pohled těch, co tu cestu neprošli. Ti, co mají D3, D4, tak ví, že toto auto je univerzálnější než Def naběžný a ne extrem teren... No, že nový Def jezdí výborně v písku , tak to není jenom el. asistenty, ale i jeho požadovaným výkonem , který v písku patří k těm nejdúležitějším potřebám... Měl jsem tu možnost porovnání výkonu v poušti srovnat. Def se 122k ve výjezdech na dunu měl znatelné problémy proti mému 171k Defu. Tam se ukázal výkon motoru... Taky tady na Záhorí v pískovně ve výjezdech jsem jezdil malou 3 s rezervou přidání plynu a 122k na malou 2 měli problém... Benzíňáky s automatem a výkonem jezdili to, co jsem nedal... Tak new Def.se svým přebytkem výkonu, v poušti bude jako ryba ve vodě.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- Misto
- Příspěvky: 154
- Registrován: 21 dub 2011 15:17
- tel.: +421903996977
- auto: DI, DIII, Defender
- Bydliště: Kopanice
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Ja mám aktuálne čerstvých 55000 km a zatiaľ mi menili len prasknuté čelné sklo a opravili A-stĺpiky (hlučnosť pri prvých verziách). Inak zatiaľ maximálna spokojnosť. Je to skvelé auto, ktoré využívam na denné jazdenie, výlety i expedície. Porovnania so starým Defom neriešim. Je to zbytočné a individuálne. Nemám potrebu niekoho presviedčať, sám som chcel starý Def do "zbierky", ale jednoducho to auto takmer nevyužijem a komfort cestovania je niekde inde. I keď sa mi páči a je to legenda.
K novému Defu mám len jedinú výčitku a zle riešená expedičná origoš záhradka. Je dosť nepraktická a nekompatibilná s príslušenstvom od tretích strán. Takmer na všetko si musím upravovať držiaky na mieru.
K novému Defu mám len jedinú výčitku a zle riešená expedičná origoš záhradka. Je dosť nepraktická a nekompatibilná s príslušenstvom od tretích strán. Takmer na všetko si musím upravovať držiaky na mieru.
- Dědek
- Příspěvky: 94
- Registrován: 06 úno 2020 06:12
- tel.: 775dvacet9591
- auto: Disco 5 D300
- Bydliště: kousek od Benešova
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Nevim jestli se to tu někde řešilo, ale co ty nový řadový šestivalce 3,0 ingenium, davaj se i do novyho range, jsou už lepší, nebo pořád bída? V Defu by měl bejt snad 250 koni, Dík.
Discovery 5 D300
ex Disco Sport 2,2 HSE
diagnostika Vident k dispozici
ex Disco Sport 2,2 HSE
diagnostika Vident k dispozici
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Ty sou na rozdíl od D240 ctyrvalcu v pohodě, nikde jsem zatím nezaznamenal nějaké problémy. Ale nájezdy nad 100 tisíc zatím moc nejsou
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Motory Ingenium používají všechny stejný blok a celý spodek motoru pro benzínové i naftové verze New Defender. Vše je tedy v6 a motorizace P300 a P400 pro benzín (první verze P300 byly 4 válce, od 22 už jsou také v6), a pro diesel D200, D250 a D300.
LR je nyní dává do všeho RR, RRS, Discovery 5 atd.
D200 a D240 (oba ve 4válci) z ranných First Edition nebrat. Mají dost selhání a to fatálních...
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- Dědek
- Příspěvky: 94
- Registrován: 06 úno 2020 06:12
- tel.: 775dvacet9591
- auto: Disco 5 D300
- Bydliště: kousek od Benešova
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
To fatální selhání myslíš u 6ti válců, nebo jen čtyř dík
Discovery 5 D300
ex Disco Sport 2,2 HSE
diagnostika Vident k dispozici
ex Disco Sport 2,2 HSE
diagnostika Vident k dispozici
- Adam P.
- Příspěvky: 974
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
D200 a D240 (oba ve 4válci) z ranných First Edition nebrat. Mají dost selhání a to fatálních...
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
No musí se asi počkat na vyšší nájezdy, zatím poměrně mladé motory
většinou ještě v záruce. Jinak jim přeji aby zase postavili motor který bude
na dnešní dobu relativně funkční bez fatálních oprav.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
U čryřválců.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
100-150tis. už bývá, a kdo to má, píše že zatím v pohodě.
Co se hodně řeší je odsávání motorového oleje horem přes nalévací víčko vakuovkou.
Uživatelé píší, že radši mění sami doma (nic na tom není, olejový filtr je ze z hora přístupný, jen je potřeba sundat spodní kryt motoru - 6 šroubů), a vypustit klasicky spodem, aby vyteklo opravdu vše. U vakuovky tam ten nejhorší spodní kal zůstává, a ten je nejhorší a při výměnách se hromadí. Uvádí se také, že ne všechny auta mají na olejové vaně magnetickou zátku (asi tam dávají co jim přijde do ruky). Zátku s magnetem pořídí a doplní.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- jareku
- Příspěvky: 1846
- Registrován: 09 zář 2012 23:25
- tel.: 737 347 753
- auto: RR L322+DEF+SIII
- Bydliště: Blansko
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Live long and prosper.
-
- Příspěvky: 15126
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
https://newdefendermods.com/products/ne ... eq=uniform - a tohle vypadá jako Xlifter pro Defa.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 388
- Registrován: 09 kvě 2016 16:35
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Zvedání má smysl když tam chci dát větší kola,
no tak jak čumím na ty fotky ,tak ta zadní náprava bude zase problém alá D1 a bude asi potřeba zase řezat kus kastle apod ,aby se to tam vešlo a v terénu se něco neurvalo.
no tak jak čumím na ty fotky ,tak ta zadní náprava bude zase problém alá D1 a bude asi potřeba zase řezat kus kastle apod ,aby se to tam vešlo a v terénu se něco neurvalo.
Největší škody na autě se způsobí dobrými umysly
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Zajímalo by mě, jestli se to dá v ČR zapsat.
Protože zatím jsem viděl zvedlý defy od Dajbycha, ale tam podle mě byly 32" kola...
Protože zatím jsem viděl zvedlý defy od Dajbycha, ale tam podle mě byly 32" kola...
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.
- Balu1989
- Příspěvky: 608
- Registrován: 30 zář 2013 10:44
- tel.: 725 594 313
- auto: D4
- Bydliště: Dobříčkov (Benešov)
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
já myslel, že novej def má 32" kola v základu?
PER ASPERA AD ASTRA
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D