Range Rover Classic 4.2LSE
Napsal: 07 pro 2014 09:53
Pokud by si někdo chtěl před vánoci udělat radost,tak má možnost.
Vzhledem k tomu,že kamarád přivezl ze Švýcarska soft dashe absolutně bez koroze,ale se spoustou jiných problémů,tak jsem se rozhodl,že si ho dám do pucu a už u toho skončím,takže bych rád touto cestou nabídl RRC 4.2 LSE Hard Dash,kterého jsem nedávno koupil od Yorkina.
Jedná se o 4.2 149kw,zlatá metalíza,rok 1994,v kůži,motor i převodovka v dobrém stavu,karoserie také velmi hezká,ale něco se na autě najde,co by chtělo poladit – více v SZ nebo na 734 208 505
Při koupi mi některé věci byly zatajeny(nefunkční ventilátor topení,nefunkční centrál atd.),tak jsem spíše začal vychytávat,než jezdit.
1.Nefunkční blinkry – vyměněná ohořelá páčka + relátko
2.Občas nefunkční zadní brzdovky – výměna spínače u pedálu
3.Nefunkční přední mlhovky – výměna spínacího relé
4.Nefunkční ventilátor topení – rozebrání celé palubky,demontáž,kompletní repase ventilátoru,nové hadičky k vakuové pumpě + nové těsnění do klapek,oprava ovládání – výměna předřadných odporů + relé,výměna vycpávek v palubce + všech žárovek,ke kterým se pak už nelze dostat
5.Odešlo dobíjení – výměna regulátoru a uhlíků
6.Motor nedržel stálou teplotu – nový termostat
7.Úplně nefunkční centrál – výměna řídící jednotky centrálu + dodělána alternativní dálka.Nyní už centrál chodí i na DO!
8.Nefunkční tempomat – výměna vakuové pumpy + pro jistotu výměna podtlakových hadiček
9.Nové zadní brzdy – původní kotouče měly snad 2mm tloušťku
10.Nově nalakovaná kapota,na které byl oloupaný krycí lak
11.Výměna ložisek v zadních nábojích (4ks),když už jsem ty náboje kvůli brzdám musel sundat
Nyní veškeré elektro chodí – ABS,TC,klima,el.sedačky,el.šíbr,centrál,tempomat,el.okna apod.
Ač mi to někdo nebude věřit,tak jsem sám na tom strávil pomalu týden jen přípravou,rozebíráním a skládáním,tři dny na tom strávil autoelektrikář +týden auto čekalo v lakovně a následně jsem čekal na některé díly,než mi slavnostně přišly ze zahraničí a některé od soukromníků.
Chtěl bych za něj v tomto stavu 120.000,-.
Je možný i protiúčet za motor 4.2 LSE – stejný jako v tomto autě,protože v softdashi klepe na klice.Když ho neseženu,tak holt nechám kliku nabrousit.
Fotky dodám v pondělí nebo úterý,až se dostanu na chatu.
Vzhledem k tomu,že kamarád přivezl ze Švýcarska soft dashe absolutně bez koroze,ale se spoustou jiných problémů,tak jsem se rozhodl,že si ho dám do pucu a už u toho skončím,takže bych rád touto cestou nabídl RRC 4.2 LSE Hard Dash,kterého jsem nedávno koupil od Yorkina.
Jedná se o 4.2 149kw,zlatá metalíza,rok 1994,v kůži,motor i převodovka v dobrém stavu,karoserie také velmi hezká,ale něco se na autě najde,co by chtělo poladit – více v SZ nebo na 734 208 505
Při koupi mi některé věci byly zatajeny(nefunkční ventilátor topení,nefunkční centrál atd.),tak jsem spíše začal vychytávat,než jezdit.
1.Nefunkční blinkry – vyměněná ohořelá páčka + relátko
2.Občas nefunkční zadní brzdovky – výměna spínače u pedálu
3.Nefunkční přední mlhovky – výměna spínacího relé
4.Nefunkční ventilátor topení – rozebrání celé palubky,demontáž,kompletní repase ventilátoru,nové hadičky k vakuové pumpě + nové těsnění do klapek,oprava ovládání – výměna předřadných odporů + relé,výměna vycpávek v palubce + všech žárovek,ke kterým se pak už nelze dostat
5.Odešlo dobíjení – výměna regulátoru a uhlíků
6.Motor nedržel stálou teplotu – nový termostat
7.Úplně nefunkční centrál – výměna řídící jednotky centrálu + dodělána alternativní dálka.Nyní už centrál chodí i na DO!
8.Nefunkční tempomat – výměna vakuové pumpy + pro jistotu výměna podtlakových hadiček
9.Nové zadní brzdy – původní kotouče měly snad 2mm tloušťku
10.Nově nalakovaná kapota,na které byl oloupaný krycí lak
11.Výměna ložisek v zadních nábojích (4ks),když už jsem ty náboje kvůli brzdám musel sundat
Nyní veškeré elektro chodí – ABS,TC,klima,el.sedačky,el.šíbr,centrál,tempomat,el.okna apod.
Ač mi to někdo nebude věřit,tak jsem sám na tom strávil pomalu týden jen přípravou,rozebíráním a skládáním,tři dny na tom strávil autoelektrikář +týden auto čekalo v lakovně a následně jsem čekal na některé díly,než mi slavnostně přišly ze zahraničí a některé od soukromníků.
Chtěl bych za něj v tomto stavu 120.000,-.
Je možný i protiúčet za motor 4.2 LSE – stejný jako v tomto autě,protože v softdashi klepe na klice.Když ho neseženu,tak holt nechám kliku nabrousit.
Fotky dodám v pondělí nebo úterý,až se dostanu na chatu.