Předchůdci Defenderů a další veteráni
Moderátor: Rover
-
tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1267
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
#281
Příspěvek
od tomáš štěpnička » 12 lis 2020 00:15
No dalo by se říct že to byl racing rám

o budoucnosti motoru 2,5 ještě není úplně jasno,ale spíš to vypadá že zůstane doma
-
Poly
- Příspěvky: 262
- Registrován: 11 říj 2010 12:20
- auto: SIII_88, SIII_109STW
- Bydliště: Šumperk
#282
Příspěvek
od Poly » 12 lis 2020 01:03
-
Pavel
- Příspěvky: 825
- Registrován: 09 pro 2006 20:52
- tel.: 774 846 847
- Bydliště: Zdicema se pouze projíždí
#283
Příspěvek
od Pavel » 12 lis 2020 07:00
Rozhodně litina
Rover 75
LR S3 109 GS
Suzuki GS 450 S
-
tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1267
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
#284
Příspěvek
od tomáš štěpnička » 12 lis 2020 07:53
Jako po pravdě mě je ta litina sympatičtější ,přijde mi funkčnější,uživatelský příjemnější , jen prostě občas jsou situace kdy hliník by mě na redukovanou tři vytáhl z nesnaží,a na to prostě litina nemá vykon
-
Pavel
- Příspěvky: 825
- Registrován: 09 pro 2006 20:52
- tel.: 774 846 847
- Bydliště: Zdicema se pouze projíždí
#285
Příspěvek
od Pavel » 12 lis 2020 09:50
Kromě hluku z výfuku me ten hliník moc nepřesvědčil, možná proto, že je vidím jen rozbitý a nefunkční v dílně
Rover 75
LR S3 109 GS
Suzuki GS 450 S
-
habakuk
- Příspěvky: 2078
- Registrován: 10 črc 2011 20:45
- auto: Discovery II
- Bydliště: Blansko
#286
Příspěvek
od habakuk » 12 lis 2020 09:58
Co tam naroubovat nějakou V8 ameriku?
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
-
tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1267
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
#287
Příspěvek
od tomáš štěpnička » 12 lis 2020 12:07
Pavel píše: ↑12 lis 2020 09:50
Kromě hluku z výfuku me ten hliník moc nepřesvědčil, možná proto, že je vidím jen rozbitý a nefunkční v dílně
Vím že to není žádná sláva,ani výkonem na to že je to V8,já mám starý karburacni v rrc a dá se říct že jezdí tak nějak furt..jen si někdy zaprská ať.
-
tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1267
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
#290
Příspěvek
od tomáš štěpnička » 12 lis 2020 12:11
Pavel píše: ↑12 lis 2020 09:50
Kromě hluku z výfuku me ten hliník moc nepřesvědčil, možná proto, že je vidím jen rozbitý a nefunkční v dílně
Kde makáš že tam máš ty V8? Jestli to není tajny
-
Pavel
- Příspěvky: 825
- Registrován: 09 pro 2006 20:52
- tel.: 774 846 847
- Bydliště: Zdicema se pouze projíždí
#291
Příspěvek
od Pavel » 15 lis 2020 16:46
Budou další fotky?
Rover 75
LR S3 109 GS
Suzuki GS 450 S
-
gibson
- Příspěvky: 3191
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: DI 300, mini, vw t2
- Bydliště: stará ľubovňa
#292
Příspěvek
od gibson » 15 lis 2020 16:48
tomáš štěpnička píše: ↑12 lis 2020 12:10
Navíc tu vyvstává problém jak spojit tyto dva kousky
asi tu mam fremu z 3,9 rrc ale neviem ci by ti to pomohlo...
-
1960SeriesII
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
-
Kontaktovat uživatele:
#293
Příspěvek
od 1960SeriesII » 16 lis 2020 08:07
K tomu je potřeba adaptér Philips-Milner (viz obrázek), nebo převodovka LT77/R380 s krátkou frémou z 90/110, resp. defíka.
-
Přílohy
-

SI 86" (r. v. 1953) "Jekyll" -- SII 88" (r. v. 1960) "Bernie"
-
matooo
- Příspěvky: 1459
- Registrován: 11 dub 2010 20:31
- tel.: 775555656
- auto: DEF 110 SW 300Tdi,D4
- Bydliště: brnoo
#294
Příspěvek
od matooo » 16 lis 2020 10:14
tu prevodovku s fremou mam a zavadzia

-
pojir
- Příspěvky: 2134
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
-
Kontaktovat uživatele:
#295
Příspěvek
od pojir » 16 lis 2020 10:29
Pri pouziti LT77/R380 by ale byla potreba i pridavka LT230, ne?
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
-
tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1267
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
#296
Příspěvek
od tomáš štěpnička » 16 lis 2020 12:23
1960SeriesII píše: ↑16 lis 2020 08:07
K tomu je potřeba adaptér Philips-Milner (viz obrázek), nebo převodovka LT77/R380 s krátkou frémou z 90/110, resp. defíka.
mam tu převodovku s krátkou mrkví a tento adapter tak trochu nedává smysl....pro ten jsem Jel k Eliotovi a odjel bez něj.......protože po našroubování tohoto adapteru nedošahne ta krátká mrkem do ložiska v klice.....což mi přijde dost divný ...nevím jak to je tedy myšleno???? -podložka pod setrvákem? co pak ale zase starter??

-
tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1267
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
#297
Příspěvek
od tomáš štěpnička » 16 lis 2020 12:24
1960SeriesII píše: ↑16 lis 2020 08:07
K tomu je potřeba adaptér Philips-Milner (viz obrázek), nebo převodovka LT77/R380 s krátkou frémou z 90/110, resp. defíka.
jinak by to byla samožřejmě nejjednoduší cesta
-
tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1267
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
#299
Příspěvek
od tomáš štěpnička » 16 lis 2020 12:45
tomáš štěpnička píše: ↑16 lis 2020 12:23
1960SeriesII píše: ↑16 lis 2020 08:07
K tomu je potřeba adaptér Philips-Milner (viz obrázek), nebo převodovka LT77/R380 s krátkou frémou z 90/110, resp. defíka.
mam tu převodovku s krátkou mrkví a tento adapter tak trochu nedává smysl....pro ten jsem Jel k Eliotovi a odjel bez něj.......protože po našroubování tohoto adapteru nedošahne ta krátká mrkem do ložiska v klice.....což mi přijde dost divný ...nevím jak to je tedy myšleno???? -podložka pod setrvákem? co pak ale zase starter??
Tak ne,blbost...to se jednalo o nějakou jinou konverzi....tohle by asi mohlo vycházet.....neví někdo jaký široký je ten adaptér?
-
tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1267
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
#300
Příspěvek
od tomáš štěpnička » 16 lis 2020 13:41
Ještě jedna myšlenka...do té fremy určitě nevleze pritlacak z V8 ,tak co to jak to ty anglani skládají? Dávají na velkej setrval malej pritlacak?