Admin píše:Cena jednoho měchu je cca 10.000,- bez dph. Když zanedbáš výměnu měchu, může ti odejít kompresor, který se pořád snaží dofukovat poškozený měch. Ten stojí cca 30.000,- bez dph
No, vážení čeští servisáci, neračte se na mne hněvat, ale fakt to trochu přeháníte. Trochu dost hodně. Já jsem první, kdo každému přeje jeho marži, a rád mu ji zaplatím za dobrou práci a za to, že se sám nemusím obtěžovat tím, abych si sháněl kdovíkde díly sám... jenže
co je moc, to je moc, víte?
Kupříkladu u Sama Martina na island4x4 stojí
- měch £62.50, při současném kursu cca 41 kč za libru to je 2500 (ano, přesně jedna čtvrtina!)
- kompresor £209.99, tedy 8610 Kč...
Poštovné z Anglie do Čech je £18, VAT je malinko nižší než u nás DPH (a to ještě patrně lze našvindlovat nákup bez VAT, stoj-li to člověku za to), doprava trvá týden, dopravce zavolá než přijede...
Aby si někdo náhodou nemyslel, že je to vina Admina -- není, může za to AMT. Já budu v dohledné době měnit redukčku (špatný řetěz). Ashcroft's to
kompletně udělá za jeden den, cena včetně práce, veškerého těsnění, oleje a-tak-dále,
včetně zapůjčení jiného auta po dobu opravy, včetně VAT, je £850 -- přeloženo do češtiny necelých 35000. A to jen proto, že tu převodovku vyměnit
chci (myslím, že po najetí 150 000 km to vůbec neuškodí), jinak bych mohl vyměnit jen řetěz -- £150, tedy jen malinko přes šest tisíc korun (plus práce, samozřejmě). Poté, co jsem
já sám řekl, že si myslím, že bude lepší vyměnit celou jednotku,
pak teprve mi Dave Ashcroft potvrdil, že to také považuje za rozumnější -- do té doby ale
samozřejmě předpokládal, že za daleko menší peníze vyměním řetěz
Naproti tomu AMT se se mnou o možnosti výměny řetězu nebavilo vůbec, a nabídlo mi
samotnou repasovanou redukčku,
bez práce, oleje, čehokoli dalšího, za 70 tisíc... a předem mi řekli, že to bude práce na týden (tedy jen za práci dalších mnoho desítek tisíc, k tomu olej...)!
