Stránka 1 z 1

Těsnění Papír & Silikon

Napsal: 07 čer 2015 13:07
od mr-tomas
Chystám se na GO motoru a zajímal by mě Váš názor na použití těsnění co je v kontaktu s olejem u částí které se pak nerozdělávají ( vana, prsa, vakuovka, servo, čerpadlo, diferáky atd.). Jde mi o minimalizování úniků oleje, (svoje teritorium jsem se už označkoval :grin: ), a proto se ptám, není lepší dát kvalitní silikon než dávat papírové nebo korkové těsnění?

Re: Těsnění Papír & Silikon

Napsal: 07 čer 2015 14:10
od Kokesek
mr-tomas píše:Chystám se na GO motoru a zajímal by mě Váš názor na použití těsnění co je v kontaktu s olejem u částí které se pak nerozdělávají ( vana, prsa, vakuovka, servo, čerpadlo, diferáky atd.). Jde mi o minimalizování úniků oleje, (svoje teritorium jsem se už označkoval :grin: ), a proto se ptám, není lepší dát kvalitní silikon než dávat papírové nebo korkové těsnění?


absolutne jasna volba
70-31414-20 - REINZ - Těsnicí materiál
70-31414-20 SILIKON TESNENI TUBA 200ML

Re: Těsnění Papír & Silikon

Napsal: 07 čer 2015 14:40
od VencaZE
Já už se snažím silikon minimalizovat, protože to blbě vypadá a taky se můžou přebytky silikonu někam dostat, ale někde je kombinace papír+ silikon vhodná.

Re: Těsnění Papír & Silikon

Napsal: 07 čer 2015 14:44
od mr-tomas
Na vzhledu mi nezáleží. Takže papír zachovat a z obou stran podmáznout, nebo úplně vynechat? Je ten Reinz lepší jak Loctite?

Re: Těsnění Papír & Silikon

Napsal: 07 čer 2015 17:19
od Kokesek
mr-tomas píše:Na vzhledu mi nezáleží. Takže papír zachovat a z obou stran podmáznout, nebo úplně vynechat? Je ten Reinz lepší jak Loctite?

urcite je lepsi, pouzivame i LOCTITE, ale on nedrzi na mastnem. Kdyz delam rozvadec nebo solenoidy na automatu ktery je na aute. Je potreba zpet natesnit vanu. Ale problem je ze ti porad kape olej z prevodovky. Muselo by to stat aspon tri dny aby to cele odkapalo. kdyz dame Reinz tak drzi i na mastnem. Delal jsem nekolik motoru s retezem (tedy prsa), vana termostaty atd. nikdy ani kapka. Plochy ocistim, odmastim pokud to jde a natahnu tenkou snurku ve stredu stycnych ploch. nikdy nerozmazavam. Pritisknu a zasroubuju. Vytlaci se to tak akorat jako ve fabrice. Neni treba nic cistit a utirat ani orezavat.

zasadni rozdil je ze loctite je na bazi silikonu, ale reinz ne. ma krasnou cernou grafitovou barvu a kdyz schne tak pekne voni :blush

Re: Těsnění Papír & Silikon

Napsal: 07 čer 2015 17:47
od mr-tomas
:yes Díkes, tohle jsem přesně potřeboval vědět. Takže bez papíru jenom Reinz.

Re: Těsnění Papír & Silikon

Napsal: 08 čer 2015 11:29
od Hubert
S tím Reinzem dělám už asi 5 let a taky maximální spokojenost i na mastném. Kdysi jsem přišel ke spreji kterým se nastříkalo papírové těsnění to postřik nasálo a po dotažení a vytvrdnutí postřik zgumovatěl. Ještě mě kdysi poradil Pan mistr opravář papírové těsnění nastříkat řídkým olejem (WD40 nebo Konkor) to změkne a také to funguje bezvadně. Kde byl papír dávám papír. Ale i při zdravých plochách nemám problém s papírem na sucho.

Re: Těsnění Papír & Silikon

Napsal: 08 čer 2015 17:08
od dava
mr-tomas píše::yes Díkes, tohle jsem přesně potřeboval vědět. Takže bez papíru jenom Reinz.
Pozor na zatečení dovnitř, ztuhlá kapka spolehlivě ucpe třeba postřikovou trysku pod píst a podobně... Na letecký motory jsme to dřív měli zakázané, právě z tohoto důvodu. Navíc to údajně čerpadlo nesemele, protože je to poddajný matroš. Ale u toho auta je lepší filtrace, tak to tak moc neohrožuje