Stránka 1 z 1

RRC - vymena motora VM 2.5Td za 300 Tdi

Napsal: 09 led 2008 21:34
od KAKTUS
Zdravim, co si myslite, da sa to??? Co treba na to, okrem toho, ze jeden RRC 2.5td VM a jeden motor 300Tdi :?:
Ozaj a nieco som aj zacul o tom, ze 4.0V8 v P38 sa da vymenit za V8 od BMW :?: :idea:

Napsal: 10 led 2008 06:32
od karel
NO dá se vyměnit skoro všechno je pouze otázkou co to obnáší.Ve výměně starších bez elektronických dýzlů bych neviděl vůbec problém nakonec 300 TDi je rozhodně lepší volba než ital VM u těch benzínových bych nechal právě ten původní OHV než tam rvát modernu od BMW nakonec název RR Clasic mluví jasně, ne :?:

Re: RRC - vymena motora VM 2.5Td za 300 Tdi

Napsal: 10 led 2008 08:38
od erik
KAKTUS píše:Zdravim, co si myslite, da sa to??? Co treba na to, okrem toho, ze jeden RRC 2.5td VM a jeden motor 300Tdi :?:
Ozaj a nieco som aj zacul o tom, ze 4.0V8 v P38 sa da vymenit za V8 od BMW :?: :idea:
Denis RRC minuly rok vymenil benzin za 2OOTdi a velmi tu vymenu chvalil.
p.s. Denis je najimatelny pruvodce na Podkarpatske Rusi a mechanik Pjotra LR Dakar teamu PL- http://www.lr.pl/

Napsal: 10 led 2008 18:30
od KAKTUS
No super :twisted: A co vymena v RRII 4.0V8 za BMW motor V8??? alebo neda sa dat nejaky iny motor, resp. diesel?

Napsal: 10 led 2008 21:27
od coroner
KAKTUS píše:No super :twisted: A co vymena v RRII 4.0V8 za BMW motor V8??? alebo neda sa dat nejaky iny motor, resp. diesel?
Proč měnit V8 za V8 :?: jen kvůli tomu, že si vezme trošku víc benzínu?
Výměnu 2.5 VM za 300Tdi bych si ještě dokázal představit. Ale takovou šílenost jako je jiný benzín do P38 :shock: Nejde jen o mechaniku, jako pohon klimatizace, serva atd. To auto je elektrárna. Řízení motoru spojené s řízením ostatních systémů vozu přes BeCM. Znamenalo by to vyměnit nejen kompletní řídící jednotku motoru, ale také kompletní kabeláž, problémy se zapojením čidel, nefunkční přístroje, palubní PC, spolupráce motoru s převodovkou... no šílenost a to nemluvím o tom, že to neprojde legálně STK, ani evidenční, takže nepřepsatelné, neprodejné.
Taky jsem se o tu možnost trošku zajímal, ale za ty problémy to nestojí.

Napsal: 10 led 2008 21:35
od coroner
Jinak pokud by vážně někdo nevěděl co s penězma za směšných 225tis Kč, vám zde http://www.rpiv8.com/ prodají 5.2 V8 stojící na základech naší 4.0/4.6 V8 s 380hp :twisted:

Napsal: 10 led 2008 21:53
od eliott
Jak píše Coroner, jde všechno, ale za jakou cenu... Mechanicky by tam BMW motor šel, ale ta elektrika :roll: . Jedině z něj veškerou ostatní vykuchat...

Napsal: 10 led 2008 22:12
od KAKTUS
Hosi, ja motor nechcem menit vo svojom aute, to nie, ale urcite teoreticky by bolo zaujimave napakovat motor napr. z M5. A spotreba ma netrapi, o to som pisal inde :twisted: Realnejsie, do buducna by bolo skor vymena VM 2.5td za 300Tdi - proste nudim sa po veceroch tak koumam... :roll:a este ked sa bavime o kuchani auta? Co vsetko, aka nepotrebna kabelaz sa da vyhodit??? Myslim pre offroad-polovnictvo nepotrebne :?: Ak sa daju vinute pruziny, tak EAS je nepotrebny, cize ide von kompresor, ale co zvysne cidla, kable a pod.? Co vsetko este sa da vyhodit :?:

Napsal: 10 led 2008 22:22
od eliott
Vyhodit se dá všechno kromě řízení motoru... a převodovky, i když ta by šla vyměnit možná za starší z RRC bez elektriky.

Napsal: 10 led 2008 22:26
od KAKTUS
Mhm...to je uz ina rec...ja si myslim, ze P38 je dobry zaklad na dalsie upravy, len mi vadi jeho prilisna komunikativnost so soferom...a okrem toho je to jediny LR, do ktoreho sa pohodlne vojdem, okrem teda D3, RR3... :cry: v Defendru ani dvere nezavriem... :roll:

Napsal: 10 led 2008 22:29
od KAKTUS
Borg-Wargner sa v P38 neda vymenit? (Sorry, mam vecer kreativnych napadov)

Napsal: 10 led 2008 22:34
od eliott
Ne, protože má jako jediný diferenciály na druhé straně auta...

Napsal: 10 led 2008 22:36
od KAKTUS
aha...