Stránka 1 z 1
Hlava TD5 10P
Napsal: 12 říj 2015 17:17
od vizour
Mám dotaz jaký je rozdíl 10P a 15P hlavou ? Umřela mně hlava 10P . Můžu tam dát z 15P ? Co vím tak 15P Euro 3 (asi jiný vstřik - špička) a vracečka nafty vede venkem něco dál ? A která hlava víc vydrží 10P či 15P ? děkuji
Re: Hlava TD5 10P
Napsal: 29 říj 2015 01:06
od vasek72
Já řešil stejnou věc na disco a bral hlavu od eliotta. Hlava je záměná a má prý jen nepatrně jiný spalovací prostor - na funkci nemá vliv. Jo a musíš teda vyměnit jen ten regulátor paliva.. to je jedinej rozdíl právě kvůli tomu vedení nafty. Teď jezdim na motoru 10P hlavu 15P protože narychlo jiná nebyla a je to OK
Re: Hlava TD5 10P
Napsal: 01 lis 2015 12:47
od vizour
Hoj, diky a jaká tam máš střiky ?
Re: Hlava TD5 10P
Napsal: 01 lis 2015 14:32
od vasek72
Ty jsou tam původní, jediné co jsem musel měnit, je ten regulátor paliva
Re: Hlava TD5 10P
Napsal: 01 lis 2015 21:26
od vizour
jasan , jsem četl že 15p mám hlubš vstřiky . Nevíš jak je rozdíl ve vstřikách , je tam jen rozdíl V euro normě ?
Re: Hlava TD5 10P
Napsal: 03 lis 2015 22:04
od vasek72
To ti bohužel nepovim.. Taky nevim
Re: Hlava TD5 10P
Napsal: 03 lis 2015 22:09
od vizour
diky
Re: Hlava TD5 10P
Napsal: 04 lis 2015 11:20
od Land Jirka
Teď jsem se byl podívat a zelený i modrý vstřik jsou stejně dlouhé a i plnící kanály na naftu mají na stejném místě
Re: Hlava TD5 10P
Napsal: 04 lis 2015 11:28
od petmic
10P - vstreky su cierne alebo modre.
15P - vstreky su zelene (maju dlhsi chod lebo davaju vacsi tlak)
Vahadla su rozdielne medzi 10P a 15P, nakolko maju iny chod.
10P vstreky sa musia pouzit iba s 10P vahadlami.
15P vstreky sa musia pouzit iba s 15P vahadlami.
Vacka na 10P ma ine cislo ako na 15P - aky je tam rozdiel to neviem.
Re: Hlava TD5 10P
Napsal: 04 lis 2015 13:16
od visby
petmic píše:10P - vstreky su cierne alebo modre.
15P - vstreky su zelene (maju dlhsi chod lebo davaju vacsi tlak)
Vahadla su rozdielne medzi 10P a 15P, nakolko maju iny chod.
10P vstreky sa musia pouzit iba s 10P vahadlami.
15P vstreky sa musia pouzit iba s 15P vahadlami.
Vacka na 10P ma ine cislo ako na 15P - aky je tam rozdiel to neviem.
mam pocit, ze tu bol niekde pripad zameny vacky a motor nebezal dobre.
Re: Hlava TD5 10P
Napsal: 04 lis 2015 14:19
od MadTom
Ještě bych to okomentoval ze strany elektroniky - došlo mi pod ruku několik aut, kde někdo nahrál do řídící jednotky u Euro2 motoru mapu pro Euro3 motor - ono to sice jelo, ale rozhodně to nebylo ideální - po nahrátí správné mapy se zklidnil chod motoru, klesla spotřeba a u jednoho auta, ka měl majitel měřák teploty výfukových plynů, tak teplota klesla. Dál jsem to nezkoumal.
Re: Hlava TD5 10P
Napsal: 04 lis 2015 22:28
od vizour
no já jsem zkoušel v 10P 15P vstřiky a nic jsme nepocítil . Tak nevím co to dělá když to člověk nakombinuje
Re: Hlava TD5 10P
Napsal: 04 lis 2015 23:05
od vasek72
no.. už jen pro ten pocit "bastlu" bych to nekombinoval.. nevidím jediný racionální důvod, proč to kombinovat. Já to dělal jen pro to, že nebyla jiná možnost a auto jsem kvůli dlouho naplánované cestě potřeboval. Hlavy mají nepatrně jiný spalovací prostor (není z mé hlavy ale mám to od odborníka:) Tak je možný i rozdíl ve vstřiku. Každopádně auto funguje ale připadá mi (možná jen pocit) že auto má hrubší zvuk. Dal bych to, co tam má být.. výdrž bude stejná
Re: Hlava TD5 10P
Napsal: 05 lis 2015 15:20
od vizour
To jo já chcu aby to bylo jak má být. akorát jednou jsem to zkoušel ty vstřiky ....
Re: Hlava TD5 10P
Napsal: 05 lis 2015 16:42
od patrik
visby píše:petmic píše:10P - vstreky su cierne alebo modre.
15P - vstreky su zelene (maju dlhsi chod lebo davaju vacsi tlak)
Vahadla su rozdielne medzi 10P a 15P, nakolko maju iny chod.
10P vstreky sa musia pouzit iba s 10P vahadlami.
15P vstreky sa musia pouzit iba s 15P vahadlami.
Vacka na 10P ma ine cislo ako na 15P - aky je tam rozdiel to neviem.
mam pocit, ze tu bol niekde pripad zameny vacky a motor nebezal dobre.