Stránka 1 z 2

Studený start tdi

Napsal: 06 pro 2015 21:42
od SJ410
Nazdar, chci se zeptat jak jsou vyřešený u tříkila studený starty.
Auto mi startuje na první otočku, ale běží jenom na 500-600 otáček....
Jakmile se drobet ohřeje tak je všechno cajk.
např peugeot má na hlavě bazmek, který tahá na čerpadle "přidavečem" nafty.
viz obr v červeným kroužku
Nebo starej má v patrolu kolečko kterým zakroutí a taky se mu zvednou otáčky.
Brejlil jsem do svýho a nic takovýho jsem tam nenašel, jak to teda je nebo to v
anglii neřešili?

Re: Studený start tdi

Napsal: 09 pro 2015 19:59
od SJ410
Nikdo neví?

Re: Studený start tdi

Napsal: 09 pro 2015 20:17
od Hubert
Sám sis odpověděl. U 200 Tdi a 300 Tdi se to neřeší.

Re: Studený start tdi

Napsal: 09 pro 2015 20:22
od petr pp
Ja to mam na 200 tak ze je akoby rucny plyn :wink:

Re: Studený start tdi

Napsal: 09 pro 2015 20:32
od VencaZE
Zavolej si do Plzně do Bosche, tam ti to vysvětlí nejlépe, já už to zapoměl. Ale v podstatě mi řekli že kolísání otáček s teplotou je důvod ke kontrole/ opravě čerpadla.

Re: Studený start tdi

Napsal: 10 pro 2015 08:35
od SJ410
Cerpadlo se vstrikama se mi zrovna tam odtud vratili po oprave.
Tak hold udelam rucni plyn jako ma patrol a bude klid. Diky

Re: Studený start tdi

Napsal: 10 pro 2015 11:02
od VencaZE
Jestli to byla standartní celková repase od nich, tak by to po namontování mělo běhat normálně ne?

Re: Studený start tdi

Napsal: 10 pro 2015 12:02
od Michell Disco
ja mam tento "problem"taky uz 4roky pri studenem startu v zime lehce pridam plyn na cca 10vterin lepe to chytne,jinak bez problemu,spotreba normalni auto jede jak ma,tak nevim jestli to resit nebo to nechat tak,18nact mu letos bylo tak je plnoletej at si dela co chce :-)

Re: Studený start tdi

Napsal: 10 pro 2015 15:41
od Hubert
Čerpadlo na 200 ani 300 nemá teplotní regulaci predvstriku. Proto běží studený motor pomaleji.
Řešení je but to neresit (asi nejlepsi), ruční plyn nebo z zvednout volnoběh.

Re: Studený start tdi

Napsal: 10 pro 2015 21:13
od SJ410
Jj jasny. Něco se vymyslí.

Re: Studený start tdi

Napsal: 16 pro 2015 12:25
od Forsttimber
nazdar.

mne pri studenom starte a na nizkych otackach ide na 3 valce trisky som uz vymenil. po pridani plynu ide na 4 valce a dymi na bielo sivo.

Po zahriati ide normalne akurat pri dlhsom klesani riadne dymi a to aj pri teplom motore

Re: Studený start tdi

Napsal: 16 pro 2015 12:38
od VencaZE
Komprese na jednom z válců..?

Re: Studený start tdi

Napsal: 16 pro 2015 12:42
od Forsttimber
to zmanema ze traba menit kruzky

Re: Studený start tdi

Napsal: 16 pro 2015 12:47
od VencaZE
Nejdřív si to nech změřit ať máš víc indicií.

Re: Studený start tdi

Napsal: 16 pro 2015 20:08
od forester
To môže liať aj triska.Akú máš spotrebu oleja?

Re: Studený start tdi

Napsal: 17 pro 2015 06:43
od Forsttimber
Od vymeny do vymeny nedolievam su tam nejake uniky ale iba cez gufero na kluke. Oleja nepribuda ani nemeni hustotu. Stale mi to pripomina prepaleny ventil. V kazdom pripade este odskusam cerpadlo. A az potom zhodim hlavu. Inak karol mas u mna tie filtre uz asi tyzden len som na ne zabudol

Re: Studený start tdi

Napsal: 17 pro 2015 20:16
od forester
Vraz tam 3.Postav auto dolu kopcom .Vypni motor.Nechaj motor nech sa pomaly pretáča po jednom valci.Ten válec ktorý preskočí rýchlejšie nemá dobrú kompresiu.Ak to prehadzuje cez válce +- rovnako,tak to nebude zdroj tak vážneho problému.Samozrejme otlakovať válce je lepšie. :chuckle
Cez víkend ti brnknem.

Re: Studený start tdi

Napsal: 17 pro 2015 20:36
od Forsttimber
len ako podla toho zistit ktory to je valec

Re: Studený start tdi

Napsal: 17 pro 2015 21:18
od MadTom
To puštění z kopce je myšleno jako rychlý test. Pokud to bude vypadat, že je jeden válec jinej, tak začneš řešit pořádné změření. Pokud to tam nebude, budeš hledat jinde. Jde o to co nejjednodušeji se dobrat příčiny problému. A hlavně nezačít rozebírat to, co je v pořádku a funguje. To jednak nevede k cíli a stojí to peníze.

Re: Studený start tdi

Napsal: 17 pro 2015 21:19
od SJ410
A co když auto má automatickou převodovku? :grin: