Stránka 1 z 1

Vývod bokem

Napsal: 27 úno 2016 13:14
od Čoprety
Ahoj dnes jsem udělal novej vejfuk kopie Karel sláma má s tím někdo zkušenosti třeba na STK, nebo jestli se mně to nebude v tom blatníku moc hřát,a co NA TO VLASTNĚ ŘÍKÁTE[emoji106] [emoji107]
Příloha DSC_1238.JPG je dlouhodobě nedostupná.
Příloha DSC_1234.JPG je dlouhodobě nedostupná.
Odesláno z mého D5803 pomocí Tapatalk

Re: Vývod bokem

Napsal: 27 úno 2016 13:41
od kupec18
Možná by bylo lepší tu trubku trochu zasadit, nebo alespon aby lícovala s blatníkem, obzvlášt když ji máš tak vysoko tak bych ji nenechával čouhat.

Re: Vývod bokem

Napsal: 27 úno 2016 13:57
od MadTom
A hlavně tu díru v kastli udělat o kus větší, než je průměr trubky. Ono jak se výfuk ohřeje, tak se docela pěkně protáhne a tady se ti opře o kastli. Navíc je už dnes výfuk zavěšenej na gumách, aby se mohl pohybovat oproti rámu, stejně jako se hýbe motor s převodovkou.
Já jsem o tom u D2 taky uvažoval, zvlášť po té, co se mi povedlo výfuk při couvnutí v terénu píchnout do hlíny a smotat, nakonec jsem ho jenom o zhruba 10cm zkrátil, takže končí pod autem a je docela pěkně chráněnej. Na první pohled to vypadá jako originální řešení.

Re: Vývod bokem

Napsal: 27 úno 2016 14:08
od kupec18
MadTom píše:A hlavně tu díru v kastli udělat o kus větší, než je průměr trubky. Ono jak se výfuk ohřeje, tak se docela pěkně protáhne a tady se ti opře o kastli. Navíc je už dnes výfuk zavěšenej na gumách, aby se mohl pohybovat oproti rámu, stejně jako se hýbe motor s převodovkou.
Já jsem o tom u D2 taky uvažoval, zvlášť po té, co se mi povedlo výfuk při couvnutí v terénu píchnout do hlíny a smotat, nakonec jsem ho jenom o zhruba 10cm zkrátil, takže končí pod autem a je docela pěkně chráněnej. Na první pohled to vypadá jako originální řešení.
Na D2 nemáš ten poslední tlumič skoro na konco jako D1?
Takdy nad tím zkrácením začínam uvažoval, chtěl bych sundat tažne, a pak bude ten lauf první co utrhnu.

Re: Vývod bokem

Napsal: 27 úno 2016 15:33
od MadTom
Tlumiče a všechno ostatní jsem nechal originál. Těch několik D2 bez některého z tlumičů, co jsme s nimi jel, mě přesvědčilo, že tudy cesta nevede. Při celodenní cestě poslouchat ještě rachot od výfuku bez tlumiče není to pravé.

Re: Vývod bokem

Napsal: 27 úno 2016 16:27
od hok300
mě se líbí ta hulící fotka :-D pěkné taky jsem o tom přemýšlel:) ale na stk podle mě budou vyšilovat :D

Re: Vývod bokem

Napsal: 27 úno 2016 16:40
od omar
hok300 píše:mě se líbí ta hulící fotka :-D pěkné taky jsem o tom přemýšlel:) ale na stk podle mě budou vyšilovat :D
Tomuhle říkáš dým,zítra nafotím co umí Discovery.

Re: Vývod bokem

Napsal: 27 úno 2016 16:42
od hok300
:D někdy i já mám dny kdy defik vypouští nepropustny dým: D

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk

Re: Vývod bokem

Napsal: 27 úno 2016 17:14
od gibson
toto nieje dym, ja uz musim do dvora predkom kedze mam tiez vyvod bokom a zasral som uz vsetko poceste :Ja blb:

Re: RE: Re: Vývod bokem

Napsal: 27 úno 2016 19:17
od Čoprety
MadTom píše:A hlavně tu díru v kastli udělat o kus větší, než je průměr trubky. Ono jak se výfuk ohřeje, tak se docela pěkně protáhne a tady se ti opře o kastli. Navíc je už dnes výfuk zavěšenej na gumách, aby se mohl pohybovat oproti rámu, stejně jako se hýbe motor s převodovkou.
Já jsem o tom u D2 taky uvažoval, zvlášť po té, co se mi povedlo výfuk při couvnutí v terénu píchnout do hlíny a smotat, nakonec jsem ho jenom o zhruba 10cm zkrátil, takže končí pod autem a je docela pěkně chráněnej. Na první pohled to vypadá jako originální řešení.
Výfuk je zavěšen na gumach a blatníku se pohybuje volné je před ním ještě pružný vlnové dám víc foto ale vybrace žádný nejsou,

A ten výfuk plném hlíny a několikrát z ohnutej mě už nebavil tak snad to bude v pohodě

Odesláno z mého D5803 pomocí Tapatalk

Re: RE: Re: RE: Re: Vývod bokem

Napsal: 27 úno 2016 19:21
od Čoprety
Čoprety píše:
MadTom píše:A hlavně tu díru v kastli udělat o kus větší, než je průměr trubky. Ono jak se výfuk ohřeje, tak se docela pěkně protáhne a tady se ti opře o kastli. Navíc je už dnes výfuk zavěšenej na gumách, aby se mohl pohybovat oproti rámu, stejně jako se hýbe motor s převodovkou.
Já jsem o tom u D2 taky uvažoval, zvlášť po té, co se mi povedlo výfuk při couvnutí v terénu píchnout do hlíny a smotat, nakonec jsem ho jenom o zhruba 10cm zkrátil, takže končí pod autem a je docela pěkně chráněnej. Na první pohled to vypadá jako originální řešení.
Výfuk je zavěšen na gumach a blatníku se pohybuje volné je před ním ještě pružný vlnové dám víc foto ale vybrace žádný nejsou,

A ten výfuk plném hlíny a několikrát z ohnutej mě už nebavil tak snad to bude v pohodě

Odesláno z mého D5803 pomocí Tapatalk
Proto je tak vysoko


Odesláno z mého D5803 pomocí Tapatalk

Re: Vývod bokem

Napsal: 31 bře 2016 23:58
od vasek72
taky jsem si při couvání výfuk ulomil.. a tak udělal vývod bokem :-) každopádně tu díru bych zvětšil
https://www.youtube.com/watch?v=wPAvyA3uiUc

Re: Vývod bokem

Napsal: 01 dub 2016 07:51
od kupec18
Díra moc pěkná :grin: Ale ten start mi připomíná když jsme u hasičův Přerově startovali vyprostovak na podvozku T-34.

Re: Vývod bokem

Napsal: 01 dub 2016 09:07
od vasek72
ty starty byla zábava :-D vždycky bylo vidět, jak lidi zavíraji okna. Ale s novejma žhavičkama to skončilo :-(
už je vidět, jak ten výfuk nejni úplně uprostřed a dřív byl. člověk párkrát někde zapadne a pověsí to a už je to jinak... Právě kvůli tomu to chce tu díru větši, ať to potom nerezonuje o blatník nebo ho to namačká

Re: Vývod bokem

Napsal: 01 dub 2016 09:21
od Hanys_a_Kaca
Chudák td5, tomu motoru stačí tak málo, aby nastartoval na otočení a stejně mu to spousta lidí nedopřeje... když se ti sejde nafta a vzduch ve valci ve spravnou chvíli, musí to chytnout hned. V tomhle případě podezřívám jiskrící startér a trochu pomatené čidlo otáček, k tomu možná špatné kontakty pod vikem ventilů, nebo zavzdušněná klesající nafta. Nic jiného to nebude. Dej tomu dvě hodiny péče a bude to chytat na brnknutí i v minus dvaceti.
Ale pokud to tak máš schválě kvuli dýmovým efektům a je ti jedno, co za štosy musí pobrat setrvák, potom uznávám, to je známka punku.... :rock

Re: Vývod bokem

Napsal: 01 dub 2016 09:39
od vasek72
:D :D neboj.. to už je dávno vyřešený a je to video ze začátku zimy. Přišlo to s prvníma mrazíkama a s novejma žhavičkama to zase odešlo a startuje jak víno. I když ráno to punk byl a bavilo mě sledovat ty utíkající lidi :D
Hanys_a_Kaca píše:
Chudák td5, tomu motoru stačí tak málo, aby nastartoval na otočení a stejně mu to spousta lidí nedopřeje... když se ti sejde nafta a vzduch ve valci ve spravnou chvíli, musí to chytnout hned. V tomhle případě podezřívám jiskrící startér a trochu pomatené čidlo otáček, k tomu možná špatné kontakty pod vikem ventilů, nebo zavzdušněná klesající nafta. Nic jiného to nebude. Dej tomu dvě hodiny péče a bude to chytat na brnknutí i v minus dvaceti.
Ale pokud to tak máš schválě kvuli dýmovým efektům a je ti jedno, co za štosy musí pobrat setrvák, potom uznávám, to je známka punku.... :rock

Re: Vývod bokem

Napsal: 01 dub 2016 10:00
od MadTom
Mě TD5ka nekouřila ano ve velké zimě, když nebyly žhaviče funkční vůbec. Chce to když je sundané víko ventilů zkontrolovat, případně nastavit i vůle na vstřikovačích. Jsem to dělal začátkem týdne a byly zhruba dvojnásobné, než měly být. Je pravda, že netuším, zda je někdo vůbec někdy už od výroby řešil.

Re: Vývod bokem

Napsal: 01 dub 2016 10:29
od vasek72
MadTom píše:Mě TD5ka nekouřila ano ve velké zimě, když nebyly žhaviče funkční vůbec. Chce to když je sundané víko ventilů zkontrolovat, případně nastavit i vůle na vstřikovačích. Jsem to dělal začátkem týdne a byly zhruba dvojnásobné, než měly být. Je pravda, že netuším, zda je někdo vůbec někdy už od výroby řešil.
jo.. je možný, že se to nasčítá. Má to v určitých otáčkách i takovej hrubší zvuk. Ale je pravda, že od té doby mám i nové rozvody i s vodítky. Už jsem tu někde zakládal vlákno, že mi tam něco rachtá.. jako řetěz. Dostal jsem tip na olej. čerpadlo. Když jsem ale sundal vanu, nestačil jsem se divit. Ležely tam úlomky hliníku a plastovejch vodítek a zjistil jsem, že je to od rozvodů. Je to složitý příbeh ale v létě mi v servisu měnili hlavu a něco se jim nepovedlo, jak mělo. Tak mi to udělali na pojistku. Ten volný řetěz taky udělal své.. když se to nahoře točí jak má